Menu

McLaren Speedtail εναντίον F-35 JET (video)

12 σπορ αυτοκίνητα στην καλύτερη ίσως κόντρα της χρονιάς (video)

Αυτή η Urus θα σου πάρει τα μυαλά (+video)

Αυτή η Alpina B12 5.7 δεν χάνεται με τίποτα

previous arrow
next arrow
PlayPause
previous arrownext arrow
Shadow
Slider

Το λιλιπούτειο ιαπωνικό όχημα Rimono

14 Ιούν 2016

Το λιλιούτειο ιαπωνικό όχημα Rimono

Ένα ηλεκτροκίνητο όχημα πόλης, με έπενδυση από ύφασμα!

Η νεοσύστατη εταιρεία Rimono, παρουσίασε πριν λίγο καιρό έξω από το ιαπωνικό Υπουργείο Οικονομίας και Εμπορίου, το πρώτο της ηλεκτροκίνητο όχημα πόλης που ανήκει στην κατηγορία heavy quadricycle.

rimono-mascoche_03

Το Rimono ξεχωρίζει με την πρώτη ματιά χάρη στο μικρό του μέγεθος και το αμάξωμα που είναι κατασκευασμένο από πολυεστερικό βαμβάκι και ύφασμα, παραπέμποντας περισσότερο σε παιχνίδι και λιγότερο σε αυτοκίνητο!

Το διθέσιο όχημα κινείται με τη βοήθεια ενός ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 6.8 hp και χάρη σε μια αποσπώμενη μπαταρία 4kW ιόντων λιθίου, έχει μια αυτονομία της τάξεως των 50 χιλιομέτρων. Η τελική του ταχύτητα είναι περιριοσμένη στα 45km/h όπως άλλοστε αναφέρεται και στη σχετική νομοθεσία για οχήματα της συγκεκριμένης κατηγορίας.

Το ειδικό αδιάβροχο ύφασμα είναι δημιουργία της Teijin Frontier ενώ τα μέρη του αμαξώματος μπορούν να αλλάζουν πολύ εύκολα με τον χρήστη να επιλέγει τα χρώμματα και τα μοτίβα που επιθυμεί. Ταυτόχρονα, η γνωστή εταιρεία μουσικών ειδών Roland, δημιούργησε τα κατάλληλα ηχητικά εφέ που ταιριάζουν με την εμφάνιση και τον χαρακτήρα του οχήματος.

Το μήκος του Rimono φτάνει τα 2.184mm, το πλάτος του είναι μόλις 1 μέτρο και το βάρος του είναι 320kg. Στόχος της εταιρείας είναι να παρουσιάσει την τελική έκδοση παραγωγής μέχρι το καλοκαίρι του 2017, αφού πρώτα αξιολογήσει τις αντιδράσεις του κοινού στο σημερινό της πρωτότυπο.

rimono-ev-4-970x647-c

Στο λιττό εσωτερικό υπάρχει χώρος για 2 ενήλικες επιβάτες, ή 1 ενήλικα και 2 παιδιά.

rimono_sketch_160505_mom_girl_boy_1

Και στα σκίτσα εμφανίζεται η αισθητική παιχνιδιού που αποπνέει φιλικότητα απέναντι στον χρήστη, πολύ περισσότερο από κάθε άλλο όχημα. Εξάλλου, στο απευθυνόμενο κοινό του Rimono ανήκουν μεταξύ άλλων και οι γυναίκες που θέλουν ένα μέσο για να πηγαίνουν τα παιδιά τους στον παιδικό σταθμό.

photo_by_toshihiko_hayashi_033

Οι άνθρωποι που κρύβονται πίσω από τη δημιουργία του Rimono, αριστερά ο Shinsuke Ito, Chief Executive Officer και δεξιά ο Kota Nezu, Director/Chief Creative Officer/Chief Technical Officer.

Μάθετε περισσότερα στην επίσημη ιστοσελίδα της εταιρείας: http://www.rimono.jp/
 

 



Facebook Comments