Menu

Ας θαυμάσουμε μία όμορφη twin turbo Super Trofeo Huracan (video)

Βόλτα με Ferrari 288 GTO Homologation Specials (video)

Πόσο κοστίζει άραγε το service μιας Bugatti Chiron;(video)

Έρχεται το Yaris GR-4 (video)

previous arrow
next arrow
PlayPause
previous arrownext arrow
Shadow
Slider

Rimac Concept_One και Concept_S

08 Μαρ 2016

Rimac Concept_One και Concept_S

H έκδοση παραγωγής του εντυπωσιακού ηλεκτροκίνητου υπεραυτοκινήτου από την Κροατία!

Η Rimac Automobili παρουσίασε στη Γενεύη την έκδοση παραγωγής του πλήρως ηλεκτροκίνητου υπεραυτοκινήτου Concept_One, μετά από 5 χρόνια εξέλιξης

Rimac-Concept_One_2016_1600x1200_wallpaper_02

Ο σχεδιασμός του Concept_One δεν άλλαξε σε σχέση με το αρχικό πρωτότυπο που πρωτοείδαμε στη Φρανκφούρτη το 2011, διατηρώντας τη χαρακτηριστική διχρωμία και τις επιθετικές γραμμές που φιλοτεχνήθηκαν από τον Andriano Mudri.

Το Concept_One κινείται με τη βοήθεια 4 ηλεκτροκινητήρων με μόνιμους μαγνήτες οι οποίο βρίσκονται ανα δύο, στο κέντρο του κάθε άξονα. Η συνολική απόδοση του τετρακίνητου υπεραυτοκινήτου φτάνει τους 1088hp και τα 1600Νm ροπής ενώ εξοπλίζεται και με το σύστημα All Wheel Torque Vectoring (R-AWTV) που στέλνει την απαραίτητη δύναμη ανεξάρτητα σε κάθε τροχό και υποκαθιστά τον ρόλο των traction control, stability control και ABS δουλεύοντας μαζί με το carbon-ceramic σύστημα φρένων για την ανάκτηση ενέργειας.

Η επιτάχυνση είναι καταιγιστική με τα 0-100km/h να ολοκληρώνεται σε μόλις 2.6 δευτερόλεπτα, τα 0-200km/h σε 6.2 δευτερόλεπτα και τα 0-300km/h σε 14.2 δευτερόλεπτα.

Rimac-Concept_One_2016_1600x1200_wallpaper_0a

Εντυπωσιακό το πίσω μέρος με φωτιστικά σώμματα LED που περικλείουν αεραγωγούς, ένα μεγάλο διαχύτη και πλήρη απουσία πίσω τζαμιού και αεροτομής.

Οι 4 ηλεκτροκινητήρες συνεργάζονται με ισάριθμα κιβώτια ταχυτήτων. Οι εμπρός κινητήρες έχουν 2 κιβώτια με μία σχέση ενώ στους πίσω κινητήρες συναντάμε 2 κιβώτια διπλού συμπλέκτη από ανθρακονήματα με δύο σχέσεις το καθένα.

Η μπαταρία του Concept_One αποτελείται από 8.450 battery cells, μπορεί να προσφέρει έως και 1000 kW (1MW) ενέργειας κατά την πλήρη επιτάχυνση ενώ ενισχύεται με έως και 400kW κατα τη διάρκεια του φρεναρίσματος. Αυτό επιτυγχάνεται με ένα σύστημα ελέγχου της θερμοκρασίας μέσω υγρών και υψηλή αγωγιμότητα

Για να κρατήσει το βάρος της κατασκευής χαμηλά, η Rimac ανέλαβε την εξέλιξη του συστήματος κίνησης παράλληλα με το σχεδιασμό του αυτοκινήτου με αποτέλεσμα την τέλεια κατανομή βάρους και ένα πολύ χαμηλό κέντρο βάρους.

Rimac-Concept_One_2016_1600x1200_wallpaper_14

Στο χειροποίητο εσωτερικό συναντάμε ένα νέο σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας με οθόνη αφής που παρουσιάζει την κατάσταση του οχήματος κάνοντας χρήση πληροφοριών από 500 αισθητήρες. Πουθενά δεν υπάρχει πλαστικό αφού όλες οι επενδύσεις είναι από ανθρακονήματα, αλουμίνιο ή Alcantara.

Rimac-Concept_One_2016_1600x1200_wallpaper_0f

Η παραγωγή του Rimac Concept_One σε περιορισμένο αριθμό 8 μονάδων, θα γίνει στο εργοστάσιο της Rimac Automobili με τα περισσότερα μέρη να κατασκευάζονται in-house.

Rimac-Concept_S_2016_1600x1200_wallpaper_01

Παράλληλα με το Concept_One, η Rimac παρουσίασε στη Γενεύη και μια ισχυρότερη αγωνιστική εκδοχή του, το Concept_S που με 296hp και 200Nm ροπής επιπλέον (συνολικά 1384hp και 1800Nm ροπής), 50kg λιγότερα και εξελιγμένο αεροδυναμικό πακέτο (34% περισσότερη κάθετη δύναμη) κλέβει τον τίτλο του γρηγορότερου ηλεκτροκίνητου μοντέλου από τη νεοσύστατη εταιρεία.



Facebook Comments