Menu

Αυτή η δημοπρασία με hypercars ζαλίζει

H νέα Aston Martin DBX

Η Ford παρουσίασε τη νέα Mustang, ηλεκτρική και crossover!

Επίσημο: Νέο Audi RS Q8 με 592 hp

previous arrow
next arrow
PlayPause
previous arrownext arrow
Shadow
Slider

Η Renault ανακαλεί 15.800 Captur για τις εκπομπές ρύπων

19 Ιαν 2016

Η Renault ανακαλεί 15.800 Captur για τις εκπομπές ρύπων

Η ανάκληση αφορά τον κινητήρα 1.5 DCi στην έκδοση με τους 110PS

Μετά από τους δειγματοληπτικούς ελέγχους που πραγματοποίησε η γαλλική κυβέρνηση στις Renault, Mercedes και Ford, για τους πραγματικούς ρύπους των μοντέλων τους, η Renault ανακοίνωσε σήμερα την ανάκληση 15.800 Captur. 

2016-RenaultCaptur-01

Το μικρό SUV Captur είναι ένα από τα best-seller της Renault στην αγορά της Ευρώπης.

Η ανάκληση αφορά μόνο την έκδοση με τον πετρελαιοκινητήρα DCi 1.5 λίτρων και απόδοση 110ps, με στόχο την επαναρύθμιση ενός φίλτρου που μείωνε τις εκπομπές ρύπων μόνο σε θερμοκρασίες μεταξύ 17 και 35 βαθμών Κελσίου. Οι μετρήσεις για τις εκπομπές ρύπων γίνονται σε περιβάλλον 20 με 30 βαθμών Κελσίου όμως οι πραγματικές θερμοκρασίες χρήσης των οχημάτων στο Παρίσι είναι αρκετά χαμηλότερες με τη μέση θερμοκρασία να ξεπερνά τους 17 βαθμούς μόνο μεταξύ Μαίου και Σεπτεμβρίου, επομένως τα μοντέλα ρύπαιναν περισσότερο για μεγάλο χρονικό διάστημα. Τα συγκεκριμένα φίλτρα όταν ενεργοποιούνται, παγιδεύουν τα βλαβερά οξείδια του αζώτου.

UPDATE: Σύμφωνα με την ελληνική αντιπροσωπία της Renault, κανένα από τα ανακληθέντα οχήματα δεν αφορά την ελληνική αγορά αφού η συγκεκριμένη έκδοση δεν εισήχθει στη χώρα μας.

2016-RenaultCaptur-04

Η παραγωγή της πετρελαιοκίνητης έκδοση του Captur με τους 110ps ξεκίνσε τον περασμένο Ιούλιο και σύμφωνα με την εταιρεία το πρόβλημα στη γραμμή παραγωγής εντοπίστηκε τον Σεπτέμβρη οπότε και διορθώθηκε για τα μοντέλα που ακολούθησαν.

Παράλληλα η Renault ανακοίνωσε μια εθελοντική αναβάθμιση του λογισμικού ελέγχου ρύπων σε επιπλέον 700.000 οχήματα με κινητήρες πετρελαίου προδιαγραφών Euro 6, η οποία θα ξεκινήσει το καλοκαίρι.

Να θυμίσουμε ότι πριν από λίγες μέρες και μετά την αναταραχή στο χρηματιστήριο, η γαλλική εταιρεία είχε δηλώσει επίσημα πως δεν χρησιμοποιούσε παράνομο λογισμικό στα μοντέλα της (διαβάστε εδώ το σχετικό άρθρο) κάτι το οποίο φαίνεται να ισχύει, όμως ακόμη και η ρύθμιση περιορισμένου εύρους λειτουργείας των φίλτρων της δεν είναι κάτι θεμιτό έστω και ως λάθος στη γραμμή παραγωγής.

Περεταίρω εξελίξεις για το θέμα, αναμένουμε στο επόμενο χρονικό διάστημα με την ολοκλήρωση των ελέγχων από τη γαλλική κυβέρνηση, για το ενδεχόμενο εμπλοκής και άλλων αυτοκινητοβιομηχανιών σε παρόμοιες υποθέσεις και την επέκταση των ανακλήσεων και σε άλλα πετρελαιοκίνητα μοντέλα.



Facebook Comments