Menu

Δέκα ιδιαίτερα τιμόνια που αγαπήσαμε (νο2)

Άσε το SUV και πιάσε το…κάμπριο

Ένα “σαν καινούργιο “Bulli πωλείται για 69.000 ευρώ

Δες πως κατασκευάζεται η Ducati των 100.000 ευρώ (video)

previous arrow
next arrow
PlayPause
previous arrownext arrow
Shadow
Slider

Το Ράλι Σαφάρι επιστρέφει στο WRC

22 Ιούν 2018

Το Ράλι Σαφάρι επιστρέφει στο WRC

Έπεσαν οι υπογραφές!

Το Ράλι Σαφάρι βρίσκεται προ των πυλών του WRC, αφού χθες ο Promoter του WRC, η Media House και η κυβέρνηση της Κένυας υπέγραψαν συμφωνία που λέει ότι το Ράλι θα συμπεριληφθεί στους υποψήφιους για ένταξη, αγώνες. Είναι από τους πιο ιστορικούς αγώνες που συγκαταλέγονταν στο καλεντάρι του WRC και τώρα είναι πολύ κοντά στην επιστροφή!

Τον περασμένο Φλεβάρη είχαν γίνει οι πρώτες συζητήσεις, αλλά η χθεσινή μέρα ήταν η σφραγίδα στο εισητήριο της Κένυας για τον δρόμο του WRC. Από την συνάντηση δε θα μπορούσε να λείπει ο πρόεδρος της FIA, Jean Todt, ο οποίος δήλωσε χαρακτηριστικά:

Είναι μια πρώτης τάξεως ευκαιρία να προωθήσουμε το μηχανοκίνητο αθλητισμό, αλλά και την οδική ασφάλεια στους αφρικανικούς δρόμους

Το πρόγραμμα όπως όλα δείχνουν, λέει ότι τη νέα χρονιά ο αγώνας θα εξετασθεί εκτενώς, ούτως ώστε το 2020 να συμπεριληφθεί στο πρωτάθλημα, ύστερα από απουσία 16 ολόκληρων χρόνων! Η τελευταία φορά που ο θεσμός του WRC βρέθηκε στην Κένυα, ήταν το 2002, όπου ο Colin McRae είχε κερδίσει τον αγώνα πίσω από το τιμόνι ενός Ford Focus RS WRC ΄02.
P24-Safari-McRae-2002-1024x629

Η λίστα με τους υποψήφιους, προς ένταξη αγώνες, είναι σχετικά μικρή. Οι χώρες που έχουν λάβει το χρίσμα από την FIA και τον Promoter είναι η Κένυα, η Ιαπωνία και η Χιλή. Με αυτές τις κινήσεις είναι πασιφανές, ότι η FIA θέλει να επεκτείνει τους αγώνες και εκτός της γηραιάς ηπείρου, με απώτερο σκοπό οι αγώνες να γίνουν μελλοντικά 16, όπως ήταν κάποτε. Έτσι, οι αγώνες θα μοιραστούν στην Ευρώπη και τον υπόλοιπο κόσμο.

Σε αυτό σύμφωνοι είναι και οι κατασκευαστές, οι οποίοι όμως, θέλουν να μειωθούν τα κόστη γενικότερα, προκειμένου να διευκολυνθούν περισσότερο. Ένα παράδειγμα αποτελεί η ιδέα ενός στελέχους μίας ομάδας να μειωθούν οι μέρες των δοκιμών, από 50 σε 30, κάτι το οποίο αντιστοιχεί στην εξοικονόμηση δύο υπερατλαντικών ταξιδιών.

Τι γίνεται με το δικό μας Ακρόπολις;

Οι περισσότεροι θα κάνουν αμέσως την ερώτηση: “Ακρόπολις στο WRC θα δούμε;”. Είναι αναμενόμενο το ερώτημα. Οι πιθανότητες, είναι αλήθεια πώς λιγοστεύουν. Η Τουρκία έχει μπει δυναμικά στο παιχνίδι, καθώς έχει υπογράψει τριετή συμφωνία, αλλά και αν λάβουμε υπόψιν το γεγονός, ότι τείνουν να μπουν περισσότεροι αγώνες εκτός Ευρώπης, τότε το όνειρο θα είναι απλά όνειρο…

Ακόμα, και τα χρήματα να βρεθούν, οι πιθανότητες είναι λίγες. Μία μικρή ελπίδα είναι ότι η Σαρδηνία και η Κορσική δεν έχουν ικανοποιήσει τους κατασκευαστές και τον Promoter και ίσως να υπάρξει κάτι…Αλλά λίγο δύσκολα.

Σίγουρα πάντως, οι αλλαγές που θα δούμε στο WRC θα είναι πολλές και θεαματικές.



Facebook Comments