Menu

Αυτοί είναι οι καλύτεροι 4κύλινδροι κινητήρες

Οι οδηγοί ποιών αυτοκινήτων παίρνουν περισσότερες κλήσεις για ταχύτητα;

Praetorian Overlander: Ένα πολυτελέστατο off-road αυτοκινούμενο

Μία BMW 2002 με κινητήρα από Formula 2 (video)

previous arrow
next arrow
PlayPause
previous arrownext arrow
Shadow
Slider

O Νίκος Παυλίδης θα εκπροσωπήσει την Ελλάδα στο Ράλι Μόντε Κάρλο

25 Ιαν 2019

O Νίκος Παυλίδης θα εκπροσωπήσει την Ελλάδα στο Ράλι Μόντε Κάρλο

Αυτή είναι η τρίτη συμμετοχή του Έλληνα οδηγού στο ιστορικό ράλι

Ένας από τους πιο παραδοσιακούς και σημαντικότερους αγώνες ράλι στον κόσμο διοργανώνεται κάθε χρόνο, από το 1911, τέτοια εποχή στα γύρω βουνά του Πριγκιπάτου του Μονακό.

Το ράλι Μόντε Κάρλο θα έχει και φέτος ελληνικό χρώμα καθώς ο Νίκος Παυλίδης θα εκπροσωπήσει τη χώρα μας με την υποστήριξη της RS200 Motor Oil.

RMC_2019_Pavlidis_Preview_1

Αυτή είναι η τρίτη συμμετοχή του Έλληνα οδηγού που θα τρέξει με ένα Peugeot 208 R2 ενώ στο δεξί μπάκετ θα βρίσκεται ο πολύπειρος Allan Harryman.

RMC_2019_Pavlidis_Preview_2

H πρώτη συμμετοχή του στο ιστορικό ράλι ήταν το 2015, όταν και κατάφερε να τερματίσει οδηγώντας ένα Citroen DS3 R3 T Max ενώ το 2018 με το Peugeot 208 R2 τερμάτισε 7ος στη κατηγορία του.

Ο Νίκος Παυλίδης ξεκίνησε την καριέρα του στα τέλη της δεκαετίας του ’80 συμμετέχοντας ως επί το πλείστον σε αγώνες της Βόρειας Ελλάδας. Στη συνέχεια και για τρία χρόνια, ήταν συνοδηγός του Κώστα Τανούση, ενώ το 1997 επέστρεψε στο αριστερό μπάκετ κατακτώντας το Κύπελλο Ράλι Βορείου Ελλάδος! Έπειτα από πολυετή αποχή, έκανε δυναμικό comeback το 2011, συμμετέχοντας με ένα Citroen DS3 R3T. Το 2013 και το 2016 αναδείχθηκε και πάλι Κυπελλούχος Βορείου Ελλάδος, με το ίδιο αυτοκίνητο.

Την Κυριακή το μεσημέρι θα πέσει η αυλαία του Ράλι με τα πληρώματα να έχουν τρέξει συνολικά 16 ειδικές διαδρομές.

RMC_2019_Pavlidis_Preview_3

Ευχόμαστε στον Έλληνα οδηγό και την ομάδα του κάθε επιτυχία και να τερματίσουν τον αγώνα στην ψηλότερη θέση.



Facebook Comments