Menu

Δέκα ιδιαίτερα τιμόνια που αγαπήσαμε (νο2)

Άσε το SUV και πιάσε το…κάμπριο

Ένα “σαν καινούργιο “Bulli πωλείται για 69.000 ευρώ

Δες πως κατασκευάζεται η Ducati των 100.000 ευρώ (video)

previous arrow
next arrow
PlayPause
previous arrownext arrow
Shadow
Slider

Project Caden

23 Νοέ 2015

Project Caden

Ένας πρώην σχεδιαστής της Mazda κατασκευάζει το δικό του υπεραυτοκίνητο

Ο Carlos Salaff, ένας πρώην σχεδιαστής της Mazda με σπουδές στο Art Center College of Design της Pasadena, έχει ξεκινήσει μια δική του εταιρεία με στόχο την κατασκευή ενός υπεραυτοκινήτου εμπνευσμένου από τα vintage αγωνιστικά οχήματα.

Project-Caden (1)

Ένα σκίτσο που μας αποκαλύπτει τον επιθετικό σχεδιασμό του supercar και τις εντυπωσιακές εσοχές στο αλουμινένιο αμάξωμα.

Ο Salaff εργαζόταν στο σχεδιαστικό κέντρο της Mazda στην Καλιφόρνια και έχει συμμετοχή στο σχεδιασμό των πρωτοτύπων Nagare (Los Angeles 2006), Ryuga (Detroit 2007) και Furai (Detroit 2008). Όπως αναφέρει ο ίδιος, ένας από τους λόγους που εγκατέλειψε τη θέση του Senior Designer στη Mazda ήταν η ανάγκη του να σχεδιάσει ένα όχημα από το μηδέν με μια ολιστική προσέγγιση. Κάτι τέτοιο, δεν είναι εφικτό στις μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες με τον αυστηρό καταμερισμό των εργασιών και τους ξεκάθαρους ρόλους των εργαζομένων κατά τη διάρκεια της εξέλιξης ενός οχήματος.

Project-Caden-by-Carlos-Salaff-Aluminum-hand-beaten-body-panels-on-wooden-buck

Στην εικόνα βλέπετε τα κομμένα με laser φύλλα ξύλου που χρησιμοποιούνται ως βάση για την κατασκευή του μεταλικού καλουπιού το οποίο με τη σειρά του θα γίνει οδηγός για το σφυρήλατο αλουμινένιο αμάξωμα.

Σύμφωνα με το όραμα του σχεδιαστή, η εμφάνιση ενός μοντέρνου οχήματος πρέπει να προσεγγίζει την τομή ανάμεσα στη λειτουργία και την αισθητική χωρίς να κρύβει τα σημαντικά για τη λειτουργία και τον χαρακτήρα του μηχανικά μέρη κάτω από στρώσεις πλαστικού και μετάλλου. Κύριος στόχος του Project Caden εκτός από την ολιστική προσσέγγιση στο σχεδιασμό είναι η δημιουργία ισχυρού δεσμού μεταξύ μηχανής και ανθρώπου – κάτι το οποίο θα είναι εμφανές και από την εξωτερική εμφάνιση με γυμνά φύλλα αλουμινίου χωρίς επιπλέον επεξεργασία και αρκετά μηχανικά μέρη σε κοινή θέα.

Η βάση για το όχημα είναι μια monocoque “μπανιέρα” από αλουμίνιο και η ανάρτησή του είναι εμπνευσμένη από τα μονοθέσια της F1. Η κεντρικά τοποθετημένη θέση οδήγησης (διάταξη 1+2 όπως και η Mclaren F1) συμβάλει με τη σειρά της σε μια γνήσια οδηγική εμπειρία ενώ το όχημα θα κινείται με τη βοήθεια ενός υβριδικού συστήματος άγνωστης προέλευσης και χαρακτηριστικών.

Όσοι ενδιαφέρεστε για περισσότερα, μπορείτε να παρακολουθείτε την εξέλιξη της προσπάθειας του Carlos Salaff εδώ: http://carlossalaff.kinja.com/

Project-Caden (6)

Κανείς δε γνωρίζει ακόμη το σύστημα κίνησης του κεντρομήχανου χειροποίητου supercar όμως είναι σίγουρο πως η αναλογία κιλών ανα ίππο θα συμβαδίζει με την εξωτερική του εμφάνιση.

Project-Caden (3)

Ο σχεδιασμός του Caden διήρκησε 2 χρόνια και ολοκληρώθηκε σε προγράμματα 3D με τη βοήθεια ενός laptop και ενός sketchpad.

Project-Caden-by-Carlos-Salaff-Design-Sketches

 

Μερικά αρχικά σκίτσα για το Caden που δείχνουν την επιρροή των μονοθεσίων του ’60 και των αγωνιστικών Group C στην αισθητική του.



Facebook Comments