Menu

Η αναβίωση ενός θρύλου: BMW 530 MLE (+video)

Δοκιμή: Audi A1 Sportback 30 TFSI

Επετειακό Abarth 695 70° Anniversario

Aston Martin DBS GT Zagato με 711 ίππους

previous arrow
next arrow
PlayPause
previous arrownext arrow
Shadow
Slider

Νέα Porsche Taycan με 680 και 761 ίππους

04 Σεπ 2019

Νέα Porsche Taycan με 680 και 761 ίππους

Το αντίπαλο δέος του Tesla Model S

Με μία ταυτόχρονη παρουσίαση σε Ευρώπη, Αμερική και Κίνα, η Porsche παρουσίασε τη νέα αμιγώς ηλεκτρική Taycan που θα είναι διαθέσιμη αρχικά σε δύο εκδόσεις Turbo και Turbo S.

Και οι δύο εκδόσεις φοράνε δύο ηλεκτροκινητήρες, έναν σε κάθε άξονα και ένα κιβώτιο ταχυτήτων 2 σχέσεων σχεδιασμένο από την Porsche και βρίσκεται τοποθετημένο πίσω.

Η έκδοση Turbo έχει 680 ίππους ισχύς διαθέσιμους και 850 Nm ροπής και για τα πρώτα 100χλμ/ώρα από στάση θέλει μόνο 3,2 δευτερόλεπτα.

Η Turbo S, που είναι και η ισχυρότερη έκδοση, έχει 761 ίππους ισχύ και 1.050 Nm ροπής διαθέσιμα για να κάνει το σπριντ των 0-100χλμ/ώρα σε 2,8 δευτερόλεπτα. Η τελική ταχύτητα και των δύο εκδόσεων περιορίζεται στα 260 χλμ/ώρα.

Οι ηλεκτροκινητήρες της Porsche διαθέτουν την υψηλότερη ισχύ σε σχέση με τον όγκο τους από τους άλλους ηλεκτροκινητήρες της αγοράς και είναι το πρώτο ηλεκτρικό αυτοκίνητο που χρησιμοποιεί κύκλωμα 800 V αντί για 400 V. Χάρη σε αυτό η μπαταρία μπορεί να φορτίσει στο 80% σε μόλις 22,5 λεπτά με ταχυφορτιστή 270 KW και σε έντεκα ώρες σε οικιακό δίκτυο.

Η μπαταρία ιόντων λιθίου χωρητικότητας 93,4 KWh χαρίζει αυτονομία 412 χλμ και 450 χλμ στην Turbo και την Turbo S αντίστοιχα.

Η Taycan δε θα στερείτε καθόλου οδηγικής απόλαυσης, παρά τα 2.295 κιλά της, καθώς διαθέτει σύστημα τετραδιεύθυνσης, σύστημα Porsche 4D-Chassis Control, ενεργή αερανάρτηση PASM, ηλεκτρομαγνητικές αντιστρεπτικές και το Porsche Torque Vectoring Plus (PTV Plus).

Ο οδηγός θα μπορεί να επιλέξει, αναλόγως με τις συνθήκες, 5 προγράμματα οδήγησης, Normal, Sport, Sport Plus, Range και Individual.

Τα φρένα της Taycan είναι μοναδικά και δεν έχουμε ξαναδεί κάτι παρόμοιο σε άλλη Porsche. Στον εμπρός άξονα φοράει δεκαπίστονες μονομπλόκ δαγκάνες με δίσκους 415 χλστ. και τετραπίστονες πίσω με δίσκους 365 χλστ. Επίσης είναι διαθέσιμα και κεραμικά δισκόφρενα με διαστάσεις 420 και 410 χλστ. εμπρός και πίσω αντίστοιχα.

Σύμφωνα με την γερμανική εταιρεία τα δισκόφρενα της θα έχουν διάρκεια ζωής 20 με 30 χρόνια καθώς έχουν επικάλυψη βολφραίμιου καρβιδίου και επίσης το μεγαλύτερο έργο του φρεναρίσματος το αναλαμβάνουν οι ηλεκτροκινητήρες.

Εμφανισιακά η Taycan έχει πάρει μερικά στοιχεία από το εντυπωσιακό πρωτότυπο Mission E και έχει κορυφαίο αεροδυναμικό συντελεστή 0,22 Cd. Στο εμπρός μέρος διαθέτει τέσσερα λεπτά LED φωτιστικά σώματα ενώ δανείζεται και στοιχεία από την σπορ 911.

Το μήκος της είναι 4.963 χλστ. το πλάτος της 1.966 χλστ. το ύψος 1.378 χλστ. και το μεταξόνιο 2.900 χλστ.

Στο εσωτερικό της κυριαρχούν οι ψηφιακές οθόνες που μπορούν να φτάσουν μέχρι και τις πέντε στον αριθμό αναλόγως την έκδοση. Η κεντρική οθόνη του συστήματος ενημέρωσης και ψυχαγωγίας είναι 10,9 ιντσών και ο ψηφιακός πίνακας οργάνων 16,8 ιντσών. Για τους οικολόγους υπάρχει δυνατότητα να ντύσουν το εσωτερικό της Taycan με ανακυκλώσιμα υλικά και συνθετικό δέρμα.

Το ηλεκτρικό τετράπορτο όχημα διαθέτει δύο χώρους αποσκευών, έναν μπροστά με 80 λίτρα χωρητικότητα και έναν πίσω με 366 λίτρα χωρητικότητα.

Οι τιμές της Taycan Turbo και Turbo S ξεκινάνε στη Γερμανία από τις 152.000 ευρώ και 185.000 ευρώ αντίστοιχα ενώ στο μέλλον θα προστεθούν και άλλες οικονομικότερες εκδόσεις χαμηλότερης ισχύος, αλλά και μία τουριστική έκδοση, Cross Turismo.

Team Ε.Τ.

Facebook Comments