Menu

H εντυπωσιακή McLaren Elva με 815 PS

8 υπέροχα αυτοκίνητα με χειροκίνητο σασμάν!

Δοκιμή: Seat Ibiza TDI 95 PS

Αφιέρωμα: Alfa Romeo GTV 1994-2004

previous arrow
next arrow
PlayPause
previous arrownext arrow
Shadow
Slider

Porsche 911 RSR (2017)

17 Νοέ 2016

Porsche 911 RSR (2017)

αγωνιστικό LM-GTE με κινητήρα στο κέντρο!

Η Porsche παρουσίασε στο Los Angeles την ανασχεδιασμένη έκδοση της αγωνιστικής 911 RSR για την κατηγορία LM-GTE, η οποία για πρώτη φορά έχει τον κινητήρα τοποθετημένο στο κέντρο αντί για πίσω.

porsche-911-rsr

Η νέα 911 RSR σχεδιάστηκε σχεδόν από λευκό χαρτί αφού διαθέτει βελτιωμένο κινητήρα, νέο κιβώτιο ταχυτήτων, καινούρια ανάρτηση και ανασχεδιασμένο ανθρακονημάτινο αμάξωμα με διαφορετική αεροδυναμική προσέγγιση,

porsche-911-rsr-4

Το αγωνιστικό μοντέλο δεν ακολουθεί την παράδοση που θέλει τις 911 να έχουν τον κινητήρα πίσω, αλλά υιοθετεί την πιο αποδοτική κεντρομήχανη διάταξη. Παρά τη σημαντική αλλαγή στην αρχιτεκτονική, τό ομορφο αμάξωμα διατηρεί την αναγνωρίσιμη σιλουέτα της 911.

Ο βελτιωμένος υδρόψυκτος εξακύλινδρος boxer κινητήρας χωρητικότητας 4.0 λίτρων αποδίδει 510hp και συνεργάζεται με ένα εξατάχυτο σειριακό κιβώτιο ταχυτήτων κατασκευασμένο από μαγνήσιο που στέλνει τη δύναμη στους πίσω τροχούς.

Το σασί είναι κατασκευασμένο από αλουμίνιο και χάλυβα με την οροφή να είναι αφαιρούμενη για ευκολότερη πρόσβαση στο cockpit. Το αμάξωμα είναι εξ ολοκλήρου κατασκευασμένο από ανθρακονήματα με αποτέλεσμα το βάρος να περιορίζεται στα 1,243 kg

Η ανάρτηση αποτελείται από διπλά ψαλίδια με διπλά ελατήρια (κύριο και βοηθητικό) στον εμπρός και τον πίσω άξονα και το σύστημα διεύθυνσης έχει ηλεκτρο-υδραυλική υποβοήθηση

Οι τροχοί 18 ιντσών με σφυρήλατες μονοκόμματες ζάντες φορούν slick ελαστικά της Michelin με διαστάσεις 30/68-18 και 31/71-18 ενώ πίσω τους κρύβονται δίσκοι 390mm/355mm με αλουμινένιες εξαπίστονες/τετραπίστονες δαγκάνες.

porsche-911-rsr-2

Στο πίσω μέρος η μεταφορά του κινητήρα στο κέντρο επέτρεψε στους σχεδιαστές να τοποθετήσουν ένα πολύ μεγαλύτερο διαχύτη που σε συνδυασμό με την γιγαντιαία αεροτομή που προέρχεται από την 919 Hybrid προσφέρουν αυξημένα επίπεδα κάθετης δύναμης.

porsche-911-rsr-5

Στο “πολεμικό” εσωτερικό το ανθρακονημάτινο τιμόνι έχει ενσωματωμένη οθόνη, υπάρχει ηλεκτρονικό σύστημα καταγραφής της Cosworth, εξελιγμένο σύστημα αποφυγής σύγκρουσης με ραντάρ ενώ δε λείπει και το air condition. Το αγωνιστικό κάθισμα είναι κολλημένο στο σασί και ο ανασχεδιασμένος κλωβός ασφαλείας προσφέρει μέγιστη ασφάλεια.

porsche-911-rsr-3

Το νέο μοντέλο θα κάνει το αγωνιστικό του ντεμπούτο στις 24 ώρες της Daytona τον Ιανουάριο ενώ αργότερα θα τρέξει και στις 24 ώρες του Le Mans. Συνολικά στη σεζόν του 2017 η 911 RSR θα πάρει μέρος σε 19 αγώνες συμπληρώνοντας 140 αγωνιστικές ώρες

Η 911 RSR δεν είναι η πρώτη κεντρομήχανη 911 αφού δεν πρέπει να ξεχνάμε τη μονδαική 911 GT1 που συμμετείχε σε αγώνες μεταξύ 1996-1998, κερδίζοντας μάλιστα στις 24 ώρες του Le Mans…



Facebook Comments