Menu

Η ABT μεταμορφώνει το Audi RS4 Avant

BMW M8 Competition vs M2 Competition (video)

Δοκιμή: Skoda Scala 1.6 TDI 116 PS

Δοκιμή: Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 CVT

previous arrow
next arrow
PlayPause
previous arrownext arrow
Shadow
Slider

Νέο Peugeot 5008

07 Σεπ 2016

Νέο Peugeot 5008

αλλαγή πλεύσης για το γαλλικό μοντέλο

Μπoρεί το 5008 να ήταν μέχρι πρότινος μέλος της κατηγορίας των μεγάλων πολυμορφικών (MPV), όμως αυτό δεν εμπόδισε την Peugeot να δώσει στη νέα γενιά τη μορφή ενός επταθέσιου C-Segment SUV το οποίο συμπληρώνει την γκάμα της γαλλικής εταιρείας πάνω από το επίσης νέο 3008 (περισσότερα εδώ).

Peugeot-5008-2017-1600-01

Το νέο 5008 βασίζεται σε μία επιμηκυμένη έκδοση της πλατφόρμας EMP2 και σχεδιαστικά υιοθετεί όλα τα στοιχεία που εισήγαγε πρόσφατα το μικρότερο 3008 όπως τα επιθετικά φωτιστικά σώμματα, η ψηλά τοποθετημένη μάσκα, η μαύρη οροφή και τα χρωμιωμένα μέρη

Peugeot-5008-2017-1600-05

Στο πίσω μέρος ξεχωρίζει το κάθετο πίσω παράθυρο, τα φωτιστικά σώμματα πλαισιωμένα από μαύρο χρώμα και η μεγάλη πόρτα του χώρου αποσκευών με χαμηλό κατώφλι φόρτωσης για τα δεδομένα της κατηγορίας.

Peugeot-5008-2017-1600-0d

 

Συγκριτικά με τον προκατοχό του, το νέο 5008 ζυγίζει 95kg λιγότερο, παρά τις μεγαλύτερες διαστάσεις (+11cm μήκος), χάρη στην επιμηκυμένη έκδοση της πλατφόρμας EMP2 στην οποία βασίζεται.

Η αλλαγή κατηγορίας, αποτυπώνει την αλλαγή προτιμήσεων του αγοραστικού κοινού που έχει στραφεί στα δημοφιλή SUV όλων των μεγεθών μιας και συνδυάζουν την πρακτικότητα των πολυμορφικών με πιο περιπετειώδη εμφάνιση και (κάποιες) εκτός δρόμου δυνατότητες λόγω της αυξημένης απόστασης από το έδαφος. Ενδεικτικό είναι πως τα SUV είναι τρίτα σε πωλήσεις στην Ευρωπαική αγορά, πίσω από τα B-Segment (σουπερμίνι) και τα C-Segment (μικρομεσαία) μοντέλα.

Από άποψη κινητήρων το μοντέλο θα διατίθεται στις παρακάτω εκδόσεις οι οποίες συνδυάζονται με μηχανικό ή αυτόματο κιβώτιο 6 σχέσεων στα επίπεδα εξοπλισμού Access, Active, Allure, GT Line και GT.

  • 1.2L PureTech 130
  • 1.6L PureTech 165
  • 1.6L BlueHDi 100
  • 1.6L BlueHDi 120
  • 2.0L BlueHDi 150
  • 2.0L BlueHDi 180

Για να ενισχύσει τον περιπετειώδη χαρακτήρα του κατα τα άλλα προσθιοκίνητου μοντέλου, η Peugeot το εξοπλίζει προεραιτικά με το σύστημα Advanced Grip Control που προσφέρει 5 επιλογές για πρόσφυση (normal, snow, mud, sand, ESP off), all-season ελαστικά 18 ιντσών και Hill Assist Descent Control.

Το νέο μοντέλο είναι πλήρες από πλευράς συστημάτων ασφαλείας και υποβοήθησης του οδηγού όπως αυτόματο φρενάρισμα σε περίπτωση ανάγκης, ενεργό Cruise Control, αναγνώριση σήμανσης, υπενθύμιση ξεκούρασης, ενεργό σύστημα παρακολούθησης τυφλών σημείων και διατήρησης λωρίδας, κάμερες Visiopark με εικόνα 360 μοιρών και ημι-αυτόνομο παρκάρισμα Park Assist.

Peugeot-5008-2017-1600-0f

Στο εσωτερικό, το νέο i-Cockpit βρίσκει πλήρη εφαρμογή με δύο επιλογές “Boost” για δυναμική οδήγηση και “Relax” για μια πιο ήρεμη εμπειρία τα οποία συνδυάζουν διαφορετικά χρώματα, ήχο μηχανής, ειδικά αρώματα και μασάζ στα καθίσματα. Ο ψηφιακός πίνακας οργάνων 8 ιντσών και η κεντρική οθόνη αφής 12.3 ιντσών παρουσιάζουν όλες τις πληροφορίες και συνδέονται με όλα τα κινητά τηλέφωνα μέσω Android Auto και Apple Carplay. Προεραιτικά διατίθεται ηχοσύστημα υψηλής ποιότητας Focal

Peugeot-5008-2017-1600-16

Η τρίτη σειρά καθισμάτων είναι αναδιπλούμενη και αφαιρούμενη απελευθερώνοντας χώρο αποσκευών που φτάνει το εντυπωσιακό αριθμό των 1060 λίτρων σε πενταθέσια διάταξη. Παράλληλα οι σχεδιαστές της Peugeot διατήρησαν τον πρακτικό χαρακτήρα του προκατόχου με συνολικά 38 λίτρα αποθηκευτικών χώρων σε διάφορα σημεία της καμπίνας.

Peugeot-5008-2017-1600-06

Η πρεμιέρα του 5008 θα γίνει στην έκθεση του Παρισιού στο τέλος του μήνα, ενώ η εμπορική του πορεία θα ξεκινήσει από την άνοιξη του 2017 με την παραγωγή του να ξεκινά στο εργοστάσιο της πόλης Rennes στη Γαλλία

Peugeot-5008-2017-1600-1d

Οι διαστάσεις του νέου Peugeot 5008 το τοποθετούν ακριβώς απέναντι από το Skoda Kodiaq (περισσότερα εδώ) που επίσης κάνει πρεμιέρα στην έκθεση του Παρισιού



Facebook Comments