Menu

Νέα Porsche Taycan με 680 και 761 ίππους

VisionVenture Concept: Ένα αυτοκινούμενο από το μέλλον (video)

Επίσημο: Νέο Nissan Juke

Πόσο περισσότερο θερμαίνονται τα σκουρόχρωμα αυτοκίνητα; (video)

previous arrow
next arrow
PlayPause
previous arrownext arrow
Shadow
Slider

Δοκιμή: Peugeot 308

08 Οκτ 2014

Δοκιμή: Peugeot 308

Και ξανά προς την δόξα τραβά!

γράφει ο Τάσος Ακεψωμαίδης
_DSC82520001

_DSC82980001Πάντοτε αποτελούσε τον ρυθμιστή του παιχνιδιού της κατηγορίας του ,καθώς ήταν περιποιημένο σύγχρονο και με μεγάλους χώρους. Δεν οδήγησα για πρώτη φορά το νέο 308. Η γνωριμία μας ήταν θυελλώδης και δυνατή. Έγινε τον περασμένο Μάιο όταν ταξίδεψα μαζί του για την γη του Αριστοτέλη στην Χαλκιδική. Τα κρατήματά του ο χαμηλόροπος κινητήρας του , και η μικρή του κατανάλωση ήταν τα πρώτα θετικά στοιχεία που αποκόμισα από την σύντομη επαφή που είχαμε! Η τελευταία μας συνεύρεση έμελε να σφραγίσει μία εβδομάδα με πολλές συγκινήσεις και χαρούμενες στιγμές.

 

Είναι πολύ σημαντικό να οδηγείς ένα αυτοκίνητο που δεν σε αγχώνει. Όχι μόνον επειδή καταναλώνει μικρή ποσότητα καυσίμου ακόμη και όταν το πρεσάρεις, αλλά και με το εξαιρετικά σύγχρονο εσωτερικό του περιβάλλον που αλλάζει εύκολα την διάθεση του οδηγού. Μία κεντρική κονσόλα στο ταμπλό του αυτοκινήτου ,έχει τα «κλειδιά του παραδείσου» για τον οδηγό, όπου ανοίγουν με ένα άγγιγμα και μόνο τις παραμέτρους των ρυθμίσεων σε ήχο, κλιματισμό, κα. Τα χειριστήρια του όλα σε καλή θέση αλλά κάποια δεν τα έβλεπα λόγω του αγωνιστικού σχήματος του τιμονιού, όπου με τις κατάλληλες ρυθμίσεις που έκανα αποκαλύφθηκαν οι πληροφορίες του ταμπλό. Βέβαια θα περίμενα από τον Γάλλο κατασκευαστή της άνεσης ακόμη μία θήκη για ποτήρι ή θερμός στην μικρή κονσολίτσα που είναι πίσω από το λεβιέ ταχυτήτων, για να μην ακούω τα σχόλια του έτερον ήμισυ , «εγώ τώρα που θα βάλω τον καφέ μου». Τα πάντα ηρεμούν όμως με την πολύ καλή και αθόρυβη κύλιση του αυτοκινήτου στον δρόμο, που συμπεριφέρεται σαν «κυρία»!

 

Υποδειγματικό στις στροφές ,άνετο ,με μία πρόσφυση που εμπνέει σιγουριά στα χέρια του οδηγού ακόμη και όταν το παρακάνει. Το σύστημα ESP δεν αφήνει πολλά περιθώρια επιλογής στον ατίθασο οδηγό καθώς τον προστατεύει και τον επαναφέρει χωρίς δεύτερο λόγο στον ίσιο δρόμο. Το παιχνίδι παίζεται κυρίως από την ανάρτηση που είναι για το εμπρόσθιο τμήμα γόνατα Mc person και για το οπίσθιο ημιάκαμπτος άξονας που επιβεβαιώνει για ακόμη μια φορά την Γαλλική σχολή να προσφέρει ομαλή οδήγηση σε επίπεδα υψηλής οδηγικής απόλαυσης.

_DSC83830001

 

Κινητήρας.

_DSC83140001Το 308 κινείται με τον νέο 1.6άρη πετρελαιοκινητήρα που βγάζει 115 αλογάκια με 270Nm ροπής ,ο οποίος είναι εξαιρετικά ήσυχος ,δυναμικός, παρόλες τις χαμηλές τιμές που δίνει στην κατηγορία του. Θεωρώ ότι είναι Εξαιρετικά οικονομικός για μένα, όπου απόλαυσα σχεδόν 800χλμ με καταναλώσεις που δεν ξεπέρασαν τα 5,3 λίτρα ανά 100χλμ ταξιδεύοντας τόσο εκτός όσο και εντός πόλεως όπου η συμπεριφορά του είναι απροβλημάτιστη. Το λειτουργικό σύστημα startstop διευκολύνει πολύ την ζωή του οδηγού καθώς απενεργοποιεί το μοτέρ ακόμη ακόμη και όταν κυλάει εξοικονομώντας έτσι καύσιμο.

 

_DSC88070001 (2)

Σαν επίλογο θα ήθελα να σας πω ,ότι μου άρεσε πολύ το νέο εργαλείο της Peugeuot που ακούει στον αριθμό 308. Πιστεύω πως απευθύνεται σε ένα μεγάλο κομμάτι κόσμου όπου έχει στραφεί στα μικρομεσαία πλέον αφήνοντας πίσω αυτοκίνητα μεγαλύτερου κυβισμού. Είναι άνετο ,ευρύχωρο, έξυπνο, και δυναμικό χάρις το εξαιρετικό μοτέρ του ,που χαρίζει ευχάριστη οδική συμπεριφορά. Θα το σκεπτόμουν πολύ σοβαρά να το αποκτήσω αν έβρισκα τα 18.820€ που απαιτούνται για την αγορά του συν το γεγονός ότι δεν θα στεναχωρηθώ τον Δεκέμβριο καθώς δεν θα μου έρθουν τα τέλη κυκλοφορίας του καθότι δεν έχει!.

 



Facebook Comments

Author Profile

Τάσος Ακεψωμαΐδης