Menu

Ας θαυμάσουμε μία όμορφη twin turbo Super Trofeo Huracan (video)

Βόλτα με Ferrari 288 GTO Homologation Specials (video)

Πόσο κοστίζει άραγε το service μιας Bugatti Chiron;(video)

Έρχεται το Yaris GR-4 (video)

previous arrow
next arrow
PlayPause
previous arrownext arrow
Shadow
Slider

Όριο Ταχύτητας 130χ.α.ω. στον Autobahn;;

23 Ιαν 2019

Όριο Ταχύτητας 130χ.α.ω. στον Autobahn;;

Σκέφτονται να δώσουν τέλος στο “απεριόριστο” και όχι για τον λόγο που θα μαντεύαμε

Η πρώτη σκέψη των περισσότερων, θα είναι πως αυτή η πρόταση κατατίθεται για λόγους ασφαλείας. Μα όχι…

Σκέψου τα ακαταμέτρητα βίντεο, με τα μοντέλα που τελικιάζουν στην άσφαλτό του. Σκέψου την ιδέα μόνο, πως κάπου στον κόσμο, υπάρχει ένας αυτοκινητόδρομος που μπορείς να οδηγήσεις τόσο γρήγορα, όσο θέλεις. Σκέψου ακόμα πως κάθε χρόνο έλεγες, “θα πάω” ή “θα ξαναπάω”, λες και μιλούσες για κάποιο όνειρο ζωής. Όπως και αν έχει, ο Autobahn της Γερμανίας, αποτελεί σίγουρα κάτι αγαπητό για τους απανταχού petrolheads. Όλα τα καλά έρχονται σε ένα τέλος; Ίσως κάτι τέτοιο θέλει να υλοποιήσει η Εθνική Πλατφόρμα για το Μέλλον της Κινητικότητας (National Platform on the Future of Mobility), αφού κατέθεσε μία πρόταση για να τεθεί όριο ταχύτητας στον γερμανικό αυτοκινητόδρομο, με τιμή: 130χ.α.ω..

Η πρώτη σκέψη των περισσότερων, θα είναι πως αυτή η πρόταση καταθέτετε για λόγους ασφαλείας. Μα όχι, αυτή η πρόταση, αν υλοποιηθεί έχει σκοπό να μειώσει την κατανάλωση καύσιμου και τις εκπομπές ρύπων.

Στην Γερμανία τα νέα έφθασαν, προκαλώντας δυσάρεστα συναισθήματα και αντιδράσεις. Μα οι ιθύνοντες, βρίσκονται σε δύσκολη θέση. Αν και μείωσαν κατά 28% τις εκπομπές ρύπων συνολικά (2017) δεν έχουν μειώσει τις εκπομπές ρύπων που παράγονται από οχήματα, από την δεκαετία του ’90! Και αν οι Γερμανοί δεν συναντήσουν με επιτυχία τις απαιτήσεις της Ευρωπαϊκής Ένωσης, όσο αφορά την εκπομπή ρύπων, τότε κοιτάζουν υψηλά πρόστιμα.

Και οι αναδιοργανώσεις, για την μείωση των ρύπων δεν σταματούν στον Autobahn, αφού έχουν παράλληλα προταθεί και φορολογικές αυξήσεις σε καύσιμο και την κατάργηση των φοροελαφρύνσεων για τα diesel μοντέλα.

Όπως προαναφέρθηκε βέβαια, η πρόταση της επιτροπής αυτής δεν καλωσορίστηκε μετά φανών και λαμπάδων από τους Γερμανούς. Με τον Andrews Scheuer, ΥΠΜΕΤ (Υπουργό Μεταφορών) της Γερμανίας να δηλώνει πως η επιβολή όριων ταχύτητας στον Autobahn “είναι πέρα κάθε λογικής“.

Περιμένουμε εξελίξεις μέσα στους επόμενους μήνες.



Facebook Comments