Menu

To ΚΙΑ Telluride ψηφίστηκε ως World Car of The Year 2020

Η Alfa Romeo Montreal έγινε 50 χρονών

Δίλημμα: Alpine 110S ή Porsche 718 Cayman για time attack; (video)

Lamborghini Aventador S vs Tesla Model S Performance (video)

previous arrow
next arrow
PlayPause
previous arrownext arrow
Shadow
Slider

Opel GT Concept

27 Ιαν 2016

Opel GT Concept

Ένα μικρό coupe με σέξυ αναλογίες, turbo κινητήρα 1.0 λίτρων και κίνηση στους πίσω τροχούς.

Η Opel παρουσίασε σήμερα το πρωτότυπο GT το οποίο θα κάνει πρεμιέρα στη φετινή έκθεση της Γενεύης. Το μοντέλο είναι ένα εντυπωσιακό coupe με συμπαγείς εξωτερικές διαστάσεις και αθλητική σιλουέτα.

Opel-GT_Concept_2016_1600x1200_wallpaper_01

Οι σχεδιαστές της Opel έκαναν πολύ καλή δουλειά και το αποτέλεσμα τους δικαιώνει. Το Opel GT είναι ένα αυτοκίνητο με όμορφες καμπύλες, εντυπωσιακές αναλογίες και σέξυ παρουσία στο δρόμο.

Opel-GT_Concept_2016_1600x1200_wallpaper_07

Η κόκκινη γραμμή που διατρέχει το προφίλ του αμαξώματος και χωρίζει το αυτοκίνητο σε δύο μέρη, τονίζει τις αναλογίες του coupe με το μακρύ καπό, το μεγάλο μεταξόνιο και τους πολύ κοντούς πρόβολους.

Η εξέλιξη της σχεδιαστικής γλώσσας ‘Sculptural Artistry meets German precision‘ (Η γλυπτική τέχνη συναντά τη Γερμανική ακρίβεβια) είναι εμφανής και ελπίζουμε να τη δούμε και σε άλλα μοντέλα παραγωγής της Opel.

Το πιο εντυπωσιακό στοιχείο σχεδιαστικά είναι το αθλητικό προφίλ με τις έντονες πτυχώσεις στις επιφάνειες που καταλήγουν στους τονισμένους θόλους των τροχών. Τα εμπρός ελαστικά σε κόκκινο χρώμα είναι προς τιμήν του Opel motorbike Motoclub 500. Στο εμπρός μέρος, τα τρισδιάστατα φωτιστικά σώμματα είναι χαμηλά τοποθετημένα και ενωματώνουν την τεχνολογία Opel IntelliLux LED matrix που είδαμε πρόσφατα και στο νέο Opel Astra.
Opel-GT_Concept_2016_1600x1200_wallpaper_0c

Στο κοντό πίσω μέρος ξεχωρίζει η κεντρικά τοποθετημένη διπλή απόληξη της εξάτμισης. Τα φουσκωμένα φτερά και οι πτυχώσεις στον προφυλακτήρα που καταλήγουν στα μινιμαλιστικά πίσω φώτα συμπληρώνουν την σπορ εικόνα.

Το Opel GT Concept κινείται με τη βοήθεια ενός κεντρικά τοποθετημένου τρικύλινδρου turbo κινητήρα 1.0 λίτρων με απόδοση 145hp και 205Nm ροπής, που είναι κατασκευασμένος από αλουμίνιο. Η κίνηση μεταδίδεται στον πίσω άξονα μέσω ενός σειριακού εξατάχυτου κιβωτίου ταχυτήτων με χειριστήρια αλλαγών στο τιμόνι.

Το συνολικό βάρος του διθέσιου οχήματος είναι κάτω από τα 1.000 κιλά με αποτέλεσμα επιτάχυνση 0-100km/h κάτω από 8 δευτερόλεπτα και τελική ταχύτητα 215km/h. Για ακόμα καλύτερη οδηγική συμπεριφορά η Opel έχει εξοπλίσει το GT με μηχανικό κλέιδωμα διαφορικού στον πίσω άξονα.

Opel-GT_Concept_2016_1600x1200_wallpaper_05

Το μυώδες καπό με τα τονισμένα φτερά είναι βαμμένο σε μαύρο χρώμα δημιουργώντας μια ενδιαφέρουσα διχρωμία στο αμάξωμα, που ενισχύεται από τα φιμέ τζάμια. Τα βαμμένα στο χρώμα του αμαξώματος και ενσωματωμένα στις πόρτες πλαινά παράθυρα δημιουργούν ένα ομοιόμορφο αποτέλεσμα στο προφίλ.

Το 1965 η Opel είχε παρουσιάσει στη Γενεύη το Opel Experimental GT, το πρώτο concept car Ευρωπαικού κατασκευαστή αυτοκινήτων που μετά από τρία χρόνια κατέληξε σε μοντέλο παραγωγής. Το σημερινό πρωτότυπο είναι ο πνευματικός διάδοχος του ιστορικού μοντέλου για την Opel, και είναι πολύ πιθανό να δούμε κάποια αντίστοιχη έκδοσή παραγωγής του που θα ανταγωνιστεί μοντέλα όπως το Mazda MX-5 και το επερχόμενο Toyota S-FR.

Με το νέο GT η Opel φαίνεται πως αφήνει πίσω τις αμαρτίες του παρελθόντος και τον αμερικάνικο χαρακτήρα του προηγούμενου roadster, επιστρέφοντας σε μια πιο λιττή, σπορ και οδηγοκεντρική προσέγγιση που μας θυμίζει το Opel Speedster (2000).

Opel-GT_Concept_2016_1600x1200_wallpaper_0e

Οι μεγάλες πόρτες ανοίγουν ηλεκτρικά με ένα απλό άγγιγμα και διευκολύνουν την πρόσβαση στο φουτουριστικό αυστηρά διθέσιο εσωτερικό από στενά σημεία πάρκινγκ. Η πανοραμική ηλιοροφή δίνει την αίσθηση targa αυτοκινήτου και βελτιώνει την αίσθηση ευρυχωρίας.



Facebook Comments