Menu

Η ABT μεταμορφώνει το Audi RS4 Avant

BMW M8 Competition vs M2 Competition (video)

Δοκιμή: Skoda Scala 1.6 TDI 116 PS

Δοκιμή: Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 CVT

previous arrow
next arrow
PlayPause
previous arrownext arrow
Shadow
Slider

Η Opel απαντά στους ισχυρισμούς για παράνομο λογισμικό

20 Μαΐ 2016

Η Opel απαντά στους ισχυρισμούς για παράνομο λογισμικό

Η γερμανική εταιρεία ισχυρίζεται πως το λογισμικό υπάρχει αλλά είναι απολύτως νόμιμο

Μετά από τις πρόσφατες συζητήσεις γύρω από το λογισμικό ελέγχου ρύπων που χρησιμοποιεί η Opel στα πετρελαιοκίνητα μοντέλα της, ο Karl Thomas Neumann, CEO του Opel Group έκανε δηλώσεις υποστηρίζοντας ότι το συγκεκριμένο λογισμικό υπάρχει, αλλά είναι απολύτως νόμιμο.

2012-Opel-Zafira-Tourer-17

Το πετρελαιοκίνητο Zafira βρίσκεται στο στόχαστρο αφού σύμφωνα με ανεξάρτητους ελέγχους το σύστημα ελέγχου ρύπων γίνεται λιγότερο αποδοτικό σε ταχύτητες άνω των 140km/h, με την Opel να ισχυρίζεται ότι αυτό γίνεται για λόγους προστασίας του κινητήρα.

Η κυβέρνηση της Γερμανίας έχει ζητήσει από την Opel περισσότερα στοιχεία για την υπόθεση ώστε να εξακριβωθεί ότι τα μοντέλα της εταιρείας είναι σύμφωνα με τη νομοθεσία. Ο Υπουργός Μεταφορών της Γερμανίας, Alexander Dobrindt, μετά από συνάντηση με εκπροσώπους της Opel δήλωσε πως η επιτροπή ελέγχου έχει ακόμη αμφιβολίες για το αν οι πρακτικές της Opel δικαιολογούνται απόλυτα από την ανάγκη προστασίας του κινητήρα. Παρόλα αυτά, η Opel έχει δηλώσει επανειλημμένα ότι θα συνεργαστεί με τις αρχές για να αποδείξει τους ισχυρισμούς της.

Διαβάστε όλη τη δήλωση του Dr. Karl-Thomas Neumann παρακάτω:

«Οι Deutsche Umwelthilfe (DUH), Monitor και Spiegel, δημιουργούν την εντύπωση ότι βρήκαν νέα στοιχεία που υποδηλώνουν ότι η Opel χρησιμοποιεί πρωτοφανείς, παράνομεςσυσκευές παραποίησης. Οι ισχυρισμοί αυτοί είναι εσφαλμένοι!

Όπως έχουμε ήδη δηλώσει, εμείς στην Opel δεν χρησιμοποιούμε κάποιο παράνομο λογισμικό. Οι κινητήρες μας είναι ευθυγραμμισμένοι με τις απαιτήσεις του νόμου. Εκτιμούμε ότι οι Aρχές θα συμφωνήσουν με αυτή την άποψη. Ανέκαθεν συνεργαζόμασταν με διαφάνεια με τις Γερμανικές και Ευρωπαϊκές Αρχές και θα εξακολουθήσουμε να το πράττουμε. Η Opel ήδη έδωσε στην αρμόδια αρχή KBA τον Οκτώβριο του 2015 τις λεπτομέρειες σε ό,τι αφορά το λογισμικό κινητήρων της εταιρίας, τη χαρτογράφησή τους και τη στρατηγική εκπομπών ρύπων. Θα επανέλθουμε με περαιτέρω δημόσιες δηλώσεις, αφού συζητήσουμε πρώτα με τις Αρχές.

Οι πρόσφατες κατηγορίες που βασίζονται στα ευρήματα του χάκερ, κυρίου Felix Domke, οδηγούν σε εσφαλμένες υπεραπλουστεύσεις και παρερμηνείες των περίπλοκων συσχετισμών ενός σύγχρονου συστήματος ελέγχου εκπομπών ρύπων κινητήρα diesel. Οι συσκευές ελέγχου εκπομπών ρύπων είναι εξαιρετικά προηγμένα, ολοκληρωμένα συστήματα και δεν μπορούμε να τα ‘σπάσουμε’ σε μεμονωμένες παραμέτρους.

Καθώς οι μέθοδοι και τα πρωτόκολλα των δραστηριοτήτων των DUH, Monitor & Spiegel ακόμα δεν έχουν κοινοποιηθεί στην Opel, η εταιρία δεν είναι σε θέση να αποτιμήσειτους συγκεκριμένους ισχυρισμούς τους. Με βάση τις δικές μας αλλά και ανεξάρτητες μετρήσεις και κρίνοντας από την εμπειρία μας από πειράματα που έχει δημοσιεύσει η DUH στο παρελθόν, πρέπει να επαναλάβουμε ότι δεν πιστεύουμε ότι αυτά τα αποτελέσματα είναι αντικειμενικά ή επιστημονικά αποδεδειγμένα.

Ασφαλώς έχουμε πάρει το μάθημά μας από τις πρόσφατες συζητήσεις με τις Αρχές αλλά και το δημόσιο διάλογο. Με κάθε νέο κινητήρα, προσπαθούμε να δημιουργούμε προϊόντα που θα αποτελούν σημείο αναφοράς. Θα βελτιώσουμε περαιτέρω την απόδοση του συστήματος μετεπεξεργασίας καυσαερίων των κινητήρων μας SCR diesel, όπου αυτό είναι εφικτό και εφόσον οι νόμοι της φυσικής το επιτρέπουν. Στο πλαίσιο αυτό, αναλαμβάνουμε δράση με δική μας πρωτοβουλία, για αυτοκίνητα που ήδη κυκλοφορούν στο δρόμο, ξεκινώντας από τον Ιούνιο.»

24612761_Opel_Astra_Car_of_the_year_2016_298798.limghandler

Ο Dr. Karl-Thomas Neumann στην τελετή βράβευσης του Opel Astra που έλαβε χώρα στην έκθεση της Γενεύης (περισσότερα εδώ)

Μετά την αποκάλυψη του σκανδάλου Dieselgate που αφορούσε πετρελαιοκίνητα μοντέλα του VW Group, πληθώρα ελέγχων από διάφορους φορείς, αποκάλυψαν ότι μπορεί μόνο η VW να χρησιμοποιούσε παράνομο λογισμικό, αλλά σχεδόν όλοι οι κατασκευαστές χρησιμοποιούν (νόμιμα) συστήματα ελέγχου θερμοκρασίας, με στόχο να ικανοποιήσουν τις αυστηρές προδιαγραφές ρύπων για τους κινητήρες diesel.

Επιπρόσθετα αρκετές μελέτες έχουν δείξει ότι οι εκπομπές ρύπων σε πραγματικές συνθήκες δε συμβαδίζουν με τα στοιχεία που έρχονται από τα εργαστήρια δοκιμών, αναγκάζοντας τους αρμόδιους φορείς σε συζητήσεις για μια επερχόμενη αλλαγή στις διαδικασίες ελέγχου ρύπων (Διαβάστε το σχετικό άρθρο μας: To 97% των diesel εκπέμπει περισσότερο NOx από τα επιτρεπτά όρια)



Facebook Comments