Menu

Ο Αναποφάσιστος...Σεΐχης! (Video)

11 από τα Πιο Περίεργα και Τρελά Αξεσουάρ Αυτοκινήτου!

Χαζεύοντας την Επετειακή Έκδοση του Nissan GT-R

Μια Μοναδικά Διακριτική Rolls Royce Phantom!

previous arrow
next arrow
PlayPause
previous arrownext arrow
Shadow
Slider

Φρεσκάρισμα του Διαχρονικού Toyota Yaris

08 Μαρ 2019

Φρεσκάρισμα του Διαχρονικού Toyota Yaris

1.5 λτ. Dual VVT-iE 111 HP

 

Team Ε.Τ.

 

Εισαγωγή

Το Toyota Yaris έχει γνωρίσει εξαιρετική εμπορική επιτυχία, τόσο σε Ευρώπη, όσο και σε Ελλάδα. Ας σημειώσουμε μόνο πως πάνω από 3 εκατομμύρια μονάδες του Yaris, έχουν βγει από την Valenciennes ( από την έναρξη κατασκευής του στην Γαλλία το 2001). Με την Ιαπωνική φίρμα, να έχει ένα τόσο κερδοφόρο χαρτί στα χέρια της, στην σούπερ-μίνι κατηγορία, δεν ξαφνιάζει η δουλειά και η επιμέλεια που έχει δοθεί στην ανανέωση του. “Αν δεν είναι χαλασμένο, μην προσπαθείς να το φτιάξεις”, λέει ένα ρητό, αλλά ένα άλλο λέει: “πάντοτε υπάρχουν σημεία βελτίωσης”. Και όπως φαίνεται και στην περίπτωση του Yaris η Toyota βρήκε πολλά σημεία για βελτίωση – αφού αυτά εν τέλει, αρίθμησαν 900

 

900 Σημεία – 90 Εκατομμύρια Ευρώ

Όντως, η αυτοκινητοβιομηχανία του Aichi της Ιαπωνίας, ανακοίνωσε επίσημα, πως στα πλαίσια βελτίωσης του Yaris δαπανήθηκαν 90 εκατομμύρια ευρώ, σε περισσότερα από 900 σημεία του εμπορικότατου αυτού μοντέλου.

44346289_184337022442514_1626452459423531008_n

Οι αισθητικές αλλαγές που έλαβαν χώρα στο Γαλλικό σχεδιαστικό κέντρο “ED2”, είχαν σκοπό να ανανεώσουν το Yaris (χωρίς βέβαια να χάσει τις βασικές σχεδιαστικές του αναλογίες). Προσπαθώντας να δείξει δυναμικότερο, και πιο χαμηλωμένο απ’ ότι πριν. Να παραπέμπει μάλλον στο αγωνιστικό Yaris WRC. Ο προφυλακτήρας και η μάσκα, με την σειρά τους, χάρη στις οριζόντιες γραμμές τους, παραπέμπουν σε πλωτήρες καταμαράν.

 

toyota-yaris-2017-next-steps-555X249_personalise_tcm-3030-942000

Το εσωτερικό του έχει βελτιωθεί και αυτό, σε πολλά σημεία. Στον πίνακα οργάνων, θα συναντήσουμε, οθόνη ενδείξεων, για την ενημεροδιασκέδαση. Οθόνη TFT 4,2″, σε αυτήν, θα δούμε επίσης, το Toyota Touch 2, αναβαθμισμένο λογισμικά, που παρουσιάζει περισσότερες επιλογές και δυνατότητες. Το τιμόνι τριάκτινο και οι αεραγωγοί καινούργιοι, οι οποίοι σχεδιαστικά θυμίζουν τουρμπίνα.

Το μεγαλύτερο “σημείο” αλλαγής βέβαια, θα το δούμε στον κινητήρα…

 

Economy with Superior Thermal Efficiency


Πρόκειται για τον νέο, οικονομικό κινητήρα της εταιρίας, ο οποίος, ακούει στο όνομα «ESTEC» – αρχικά που αποδίδονται σε: Οικονομία με Ανώτερη Θερμική Απόδοση. Στο Yaris της δοκιμής μας λοιπόν, δεν συναντήσαμε τον παλιό 1.3 VVT-i, μα τον κατά 12 ίππους δυνατότερο τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα των 1.5 λίτρων VVT-iE. Βλέπουμε λοιπόν πως ο νέος κινητήρας του Yaris, πηγαίνει αντίθετα, με την τάση της εποχής που θέλει turbo και downsizing στο προσκήνιο (κάτι το οποίο προτιμούν και οι περισσότεροι ανταγωνιστές του).

 

Ασφαλώς Επί Τροχών

PCS_OVERVIEW_1125_BY_500v2

Στον βασικό εξοπλισμό του νέου Yaris -το οποίο μας ζητάει να το “εμπιστευθούμε”- θα βρούμε τέσσερις τεχνολογίες ενεργητικής ασφάλειας.

 

1. Αυτόματη Λειτουργία Προβολέων
Ανιχνεύει τα φώτα των αντίθετα διερχομένων οχημάτων και των προπορευόμενων, ενώ ελέγχει τη φωτεινότητα του δρόμου προκειμένου να επιτρέψει την αυτόματη εναλλαγή μεταξύ υψηλής και χαμηλής δέσμης. Που έχει σαν αποτέλεσμα την ανετότερη νυχτερινή οδήγηση.

2. Σύστημα Ειδοποίησης Αλλαγής Λωρίδας
Αναγνωρίζει τη διαγράμμιση του δρόμου και ειδοποιεί τον οδηγό με ηχητικά και οπτικά σήματα αν το όχημα παρεκκλίνει από τη λωρίδα του χωρίς τη χρήση των σημάτων αλλαγής κατεύθυνσης

3. Σύστημα Αναγνώρισης Σημάτων Κυκλοφορίας
Παρακολουθεί τις πινακίδες μπροστά από το όχημα, εμφανίζοντας χρήσιμες πληροφορίες, όπως το τρέχον όριο ταχύτητας. Το σύστημα παρέχει επίσης μια οπτική και ηχητική προειδοποίηση στην περίπτωση που δεν ανταποκριθείτε στην οδική σήμανση (φλας)

4. Σύστημα Αποφυγής Πρόσκρουσης
Όταν ανιχνευτεί κίνδυνος σύγκρουσης, το σύστημα Pre-Collision System εκπέμπει ηχητικές και οπτικές προειδοποιήσεις παράλληλα με την υποβοήθηση πέδησης. Αν ο οδηγός δεν αντιδράσει έγκαιρα, τα φρένα ενεργοποιούνται αυτόματα, είτε για να αποφύγουν, είτε για να μετριάσουν μια σύγκρουση.

 

Στο Δρόμο

Φιλικό στην καθημερινή χρήση και στην πραγματικότητα του Ελληνικού οδικού συστήματος, σαν τυπικό Toyota. Την ρύθμιση της ανάρτησης, αν την νιώσεις σφιχτή, πιθανότατα να μην κάνεις λάθος (μπροστά: γόνατα ΜακΦέρσον/πίσω: ημιάκαμπτος άξονας) μα είναι αναθεωρημένη, ώστε να αισθάνεσαι την απορροφητικότητα, στους κακοτράχαλους ελληνικούς δρόμους.

44184018_251067265604602_705889295415640064_n

Σημειώσαμε καλύτερη απόδοση στις μεσαίες στροφές παρά στις χαμηλότερες. Παρατηρήσαμε πως, υστερεί κατά τον μέσο όρο στην εν κινήσει επιτάχυνση, σε σχέση με τα υπόλοιπα μοντέλα της κατηγορίας του.  Όσο για τους αεροδυναμικούς θορύβους τους συναντήσαμε στα 120+χ.α.ω., οι οποίοι όμως δεν μας κούρασαν ποτέ.

 

Το νέο Yaris παραμένει ευκολοδήγητο, με ορισμένες βελτιώσεις στην οδηγική συμπεριφορά, με καλή ποιότητα κύλισης, επαρκείς χώρους για τέσσερις ενήλικες επιβάτες. Και οικονομικό, όταν κινείτε σε ομαλούς ρυθμούς και εκμεταλλεύεται την ροπή του 1.5άρη του.

 

Ο μέσος οδηγός

Οδηγικά το βρήκα προβλέψιμο και γενικά ικανοποιητικό. Για την κίνηση εντός πόλεως, θα μπορούσε να ευνοηθεί από σύστημα τύπου start-stop. Είναι οικονομικό, όταν οδηγηθεί ομαλά και εκμεταλλεύεται την ροπή του. Συγκριτικά με τους υπόλοιπους ανταγωνιστές της κατηγορίας των σούπερ-μίνι, υστερεί σε ρεπρίζ. Ο λεβιές του κιβωτίου ταχυτήτων αποδείχθηκε ακριβής, εύχρηστος και γρήγορος. Το αναγνωρίσαμε ως εξαιρετικά φιλόξενο, για τους πίσω επιβαίνοντες. Όμως, ο φωτισμός της καμπίνας, δεν φάνηκε επαρκής για αυτούς. Μια ευχάριστη μικρολεπτομέρεια, η θέση του συνοδηγού, μπορεί εύκολα να μεταβληθεί στο μήκος της, από τον οδηγό, χάρη στον επιμήκη μοχλό, ο οποίος τρέχει καθ’ όλο το πλάτος της θέσης.

dav

Ο χώρος αποσκευών άνετα μπορεί να χωρέσει τα ψώνια της εβδομάδας.

 

Συμπέρασμα

Το ανανεωμένο Yaris,με την ίδια συνταγή και με βελτιώσεις στα διάφορα σημεία, προσπαθεί να συνεχίσει την επιτυχημένη πορεία του, και να υπενθυμίσει πως πάντα αποτελεί μία καλή λύση για αυτούς που ψάχνουν το σίγουρο, και δεν τους αρέσουν οι εκπλήξεις.

 

Τεχνικά Χαρακτηριστικά (1.5L Dual VVT-iE)

Κυβισμός: 1497cc
Μέγιστη ισχύς: 111ps στις 6000rpm
Μέγιστη ροπή: 136nm στις 4400rpm
Κίνηση: στους εμπρός τροχούς
0-100 χ.α.ω.: 11,2δλ
Τελική ταχύτητα: 175χ.α.ω.
Κατανάλωση: 6,8λ/100χλμ (μέση τιμή δοκιμής)
Καθαρό Βάρος: 1.040kg
Χώρος αποσκευών: 286/1180lt
Διαστάσεις: 3,945μ(μήκος)/1,695μ(πλάτος)/1,510μ(ύψος)

 

Τιμή – Εξοπλισμός

Ανταγωνιστική και δελεαστική η τιμή του Toyota Yaris Live 1.5 VVT-iE, στα €12.680 (τιμή τρέχουσας έκπτωσης), με το πάντα-βοηθητικό Hill Assist Control (HAC), ατσαλένιες ζάντες και πίσω δισκόφρενα. Αν αισθανθούμε πως θέλουμε ζάντες αλουμινίου, ηλεκτρικά πίσω παράθυρα και αυτόματο κλιματισμό, τότε θα διαλέξουμε την Active Plus με €14.650. Ενώ για πλουσιότερα πακέτα, κοιτάμε τις εκδόσεις Style, Bi-Tone & Chic. Υπάρχουν βέβαια και οι εκδόσεις Cool/Cool Plus με τον 1.0L VVT-i των 72 ίππων με την Cool να ξεκινάει από €11.600 στο τρέχων προωθητικό πρόγραμμα.
Αναλυτικότερα

Facebook Comments