Menu

12 Άγνωστες Πτυχές της Lamborghini!

“2020: Η Οδύσσεια του Οχήματος” (Poll #2)

Bentley Continental GT Number 9 by Mulliner – Σπάνια εξ ορισμού

Ο Chris Harris και η Porshce 919 Hybrid! (Video)

previous arrow
next arrow
PlayPause
previous arrownext arrow
Shadow
Slider

Ο νέος V4 Desmosedici Stradale της Ducati

08 Φεβρουάριος 2017

Ο νέος V4 Desmosedici Stradale της Ducati

1.103 κ.εκ. με 210 ίππους και 120 Nm ροπή

Η Ducati παρουσίασε τον νέο τετρακύλινδρο V κινητήρα, Desmosedici Stradale, για τα μοντέλα παραγωγής, με περιεχόμενη γωνία κυλίνδρων 90 μοιρών.

ducatis-new-desmosedici-stradale-engine-is-here-in-great-detail_6

Ο 1.103 κ.εκ. κινητήρας, αποδίδει 210 ίππους στις 13.000 στρφ/λεπτό και η ροπή φτάνει τα 120 Nm διαθέσιμη από τις 8.750 μέχρι τις 12.250 στρφ/λεπτό. 

ducatis-new-desmosedici-stradale-engine-is-here-in-great-detail_2

Η προσαρμογή του Desmodromic συστήματος επάνω στον νέο κινητήρα ήταν το κρίσιμο σημείο για την μεγιστοποίηση της απόδοσής του.

Τα περισσότερα εξαρτήματα σχεδιάστηκαν από την αρχή και η χρήση ελαφριών υλικών όπως το μαγνήσιο για την κατασκευή του κάρτερ λαδιού, του δυναμό, του συμπλέκτη και της κεφαλής, πρόσφεραν στον κινητήρα μεγαλύτερη αντοχή και μειωμένο βάρος. Το μπλόκ του κινητήρα είναι κατασκευασμένο από αλουμίνιο ενώ οι κύλινδροι διαθέτουν υψηλή αντοχή στις τριβές και τις φθορές.

ducatis-new-desmosedici-stradale-engine-is-here-in-great-detail-120250_1

Έτσι, ο νέος τετρακύλινδρος κινητήρας είναι ελαφρύτερος από τον απερχόμενο δικύλινδρο και το βάρος του φτάνει τα 64,9 κιλά.

ducatis-new-desmosedici-stradale-engine-is-here-in-great-detail_4

Άλλο ένα στοιχείο που δανείζεται από τον χώρο των superbikes είναι ότι ο στροφαλοφόρος άξονας γυρίζει με αντίθετη φορά, για να αντισταθμίσει ένα μέρος του γυροσκοπικού φαινομένου, έχοντας ως αποτέλεσμα τη βελτιωμένη συμπεριφορά της μοτοσυκλέτας στην φάση της επιτάχυνσης και της επιβράδυνσης.

 

 

Το εξάρι κιβώτιο ταχυτήτων συνεργάζεται με το Ducati Quick Shift EVO, που επιτρέπει στον αναβάτη να αλλάζει ταχύτητες χωρίς να αφήσει το γκάζι.

Η πρώτη μοτοσυκλέτα που θ φορέσει τον νέο κινητήρα θα είναι η Panigale V4 που θα παρουσιαστεί στις αρχές Νοεμβρίου, ενώ ένας μικρότερος κινητήρας 1.000 κ.εκ. θα χρησιμοποιηθεί στις αγωνιστικές μοτοσυκλέτες του MotoGP την επόμενη χρονιά

 

 

Facebook Comments