Menu

12 Άγνωστες Πτυχές της Lamborghini!

“2020: Η Οδύσσεια του Οχήματος” (Poll #2)

Bentley Continental GT Number 9 by Mulliner – Σπάνια εξ ορισμού

Ο Chris Harris και η Porshce 919 Hybrid! (Video)

previous arrow
next arrow
PlayPause
previous arrownext arrow
Shadow
Slider

O κινητήρας INFINITI VC-Turbo, στην λίστα του Wards, ανάμεσα στους 10 καλύτερους για το 2019.

15 Φεβρουάριος 2018

O κινητήρας INFINITI VC-Turbo, στην λίστα του Wards, ανάμεσα στους 10 καλύτερους για το 2019.

Ο πρώτος κινητήρας μεταβλητής συμπίεσης σε παραγωγή στον κόσμο, ο VC-Turbo της INFINITI, είναι ανάμεσα στους 10 καλύτερους κινητήρες για το 2019, με βάση την λίστα του περιοδικού Wards.

“Όταν πραγματοποιήσαμε το ντεμπούτο του VC-Turbo στο ολοκαίνουργιο QX50 στις αρχές του έτους, δώσαμε στους οδηγούς μια μηχανή που μπορεί να “μεταμορφωθεί” ανάλογα με τις απαιτήσεις τους, παρέχοντας επιδόσεις και αποτελεσματικότητα σε ένα πακέτο”, δήλωσε ο Mike Colleran, αντιπρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της INFINITI Americas.

INFINITI VC-Turbo engine

“Από την στιγμή διάθεσής του στο δίκτυο πωλήσεων, το QX50 σπάει αδιάλειπτα το ρεκόρ πωλήσεων κάθε μήνα και έχει γίνει ένα από τα πιο δημοφιλή μοντέλα στις εκθέσεις της INFINITI.”

Στο 25ο έτος του διαγωνισμού Ward 10 Best Engines, ο κινητήρας INFINITI VC-Turbo δοκιμάστηκε απέναντι σε νέους και σημαντικά βελτιωμένους κινητήρες από κατασκευαστές σε όλο τον κόσμο, συμπεριλαμβανομένων των νικητών της σχετικής λίστας του Ward, από το 2018.

Infiniti VC Turbo demo
“Ο κινητήρας VC-Turbo της INFINITI είναι μια πρωτιά για την αυτοκινητοβιομηχανία και μέσα από τη διάθεσή του στο QX50, δεν υπήρχε αμφιβολία ότι αυτός ο κινητήρας θα ήταν κορυφαίος υποψήφιος”, δήλωσε ο Tom Murphy, Διευθυντής Έκδοσης του WardsAuto.

“Με τον μοναδική προσωπικότητα του στη διαχείριση της ισχύος και τη βελτιωμένη οικονομία καυσίμου, ο VC-Turbo προσφέρει μια ομαλή, οδηγοκεντρική εμπειρία που αντιπαραβάλλει την απόδοση μερικών κινητήρων V6.Στο μέτωπο της τεχνολογίας, αυτό που συμβαίνει μέσα στον κινητήρα είναι ασύλληπτο, καθώς η διαδρομή του εμβόλου αυξάνεται ή μειώνεται, ανάλογα με το πάτημα του γκαζιού και σε όλο το εύρος των ταχυτήτων”.

Facebook Comments