Menu

Η ABT μεταμορφώνει το Audi RS4 Avant

BMW M8 Competition vs M2 Competition (video)

Δοκιμή: Skoda Scala 1.6 TDI 116 PS

Δοκιμή: Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 CVT

previous arrow
next arrow
PlayPause
previous arrownext arrow
Shadow
Slider

Ο Elfyn Evans νικητής στη Σουηδία

16 Φεβ 2020

Ο Elfyn Evans νικητής στη Σουηδία

η δεύτερη νίκη στην καριέρα του Ουαλού

Μετά από μόλις 9 ειδικές διαδρομές ολοκληρώθηκε το Ράλλυ Σουηδίας για το WRC. Βλέπετε, η καλοκαιρία και η έλλειψη χιονιού στα δάση της Σκανδιναβικής χώρας είχαν προβληματίσει εξαρχής τους οργανωτές του αγώνα. Και αυτό γιατί χωρίς χιόνι στις ειδικές ουσιαστικά υπήρχε πρόβλημα ασφαλείας για τα αγωνιστικά που είχαν κάνει όλη την προετοιμασία τους με την προϋπόθεση των χιονισμένων δρόμων.

Για να λύσουν το πρόβλημα, οι οργανωτές αποφάσισαν να μειώσουν τα αγωνιστικά χιλιόμετρα και να διεξαχθούν τελικά 9 ειδικές, απλωμένες από την Πέμπτη έως και σήμερα. Ίσως όχι και τόσο σοφή απόφαση κατά τη γνώμη μας αφού θα ήταν εντιμότερο να ακυρωθεί ολόκληρος ο αγώνας καθώς το ράλλυ θύμισε περισσότερο τα δικά μας…. σπριντ παρά έναν αγώνα του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος.

Νικητής λοιπόν ο Elfyn Evans με Toyota Yaris WRC ο οποίος πήρε το προβάδισμα από το πρωί της Παρασκευής και έκτοτε ουσιαστικά δεν απειλήθηκε από κανέναν. Αυτή ήταν η δεύτερη νίκη της καριέρας του Ουαλού και ουσιαστικά αποδεικνύει αυτό που πολύ πιστεύαμε από τα “πετρινα” ακόμη χρόνια της DMack, ότι με το κατάλληλο αυτοκίνητο μπορεί να κερδίσει ακόμη και το πρωτάθλημα!

Ναι, όσο και αν ακούγεται υπερβολικό ο Evans αυτή τη στιγμή είναι πρωτοπόρος στην κατάταξη του ΠΠΡ και σίγουρα έχει την αυτοπεποίθηση για το κάτι παραπάνω.

Δεύτερος στον αγώνα και σε απόσταση… ασφαλείας από τον Evans και από τον Rovanpera πιο πίσω, ήρθε ο Ott Tannak με Hyundai i20 WRC που απλώς έτρεξε έναν προσεκτικό για τον ίδιο αγώνα αφού όπως δήλωσε, “ακόμη μαθαίνει το αυτοκίνητο”.

Στην τρίτη θέση ο Kalle Rovanpera στο πρώτο WRC βάθρο του πάλι με Toyota Yaris WRC που είχε τη δική του μάχη με τον ομόσταυλο Seb Ogier να του κάνει τη ζωή δύσκολη πιέζοντας τον και με εναλλαγές θέσεων μεταξύ τους.

Πέμπτος ο Esapekka Lappi με Ford Fiesta WRC να κάνει ένα μεστό και ουσιώδη αγώνα, φέρνοντας την ομάδα του ¨θείου Malcolm” μέσα στο top5. Ακολούθησε ο Thierry Neuville με Huyndai i20 WRC σε έναν αγώνα που πρακτικά ποτέ δε βρήκε το ρυθμό του. Ακολούθησε ο Craig Breen με ίδιο αυτοκίνητο.

Ο Jari Matti άλλοτε…

Τι μας έμεινε από το Ράλλυ Σουηδίας; Πέρα από την λάθος κατ΄εμάς απόφαση για διεξαγωγή του αγώνα, η εγκατάλειψη του Jari-Matti Latvala που έτρεχε με Yaris WRC από μηχανικό πρόβλημα, για το οποίο μάλιστα ζήτησε συγγνώμη ο Tommi Makinen από τον οδηγό. Και φυσικά η ακατανόητη ακόμη απόφαση της Citroen να αποχωρήσει από το θεσμό, από τη στιγμή που στο WRC2 υπό το μανδύα της ιδιωτικής PH Sport κάνει περίπατο με τον Mads Osteberg.

Επόμενο αγώνας στο Μεξικό, στον πρώτο καθαρά χωμάτινο ράλλυ της χρονιάς.

Γράφει ο Γιώργος Ζιώγας

Facebook Comments