Menu

Αυτοί είναι οι καλύτεροι 4κύλινδροι κινητήρες

Οι οδηγοί ποιών αυτοκινήτων παίρνουν περισσότερες κλήσεις για ταχύτητα;

Praetorian Overlander: Ένα πολυτελέστατο off-road αυτοκινούμενο

Μία BMW 2002 με κινητήρα από Formula 2 (video)

previous arrow
next arrow
PlayPause
previous arrownext arrow
Shadow
Slider

Η Nissan λέει αντίο στην κατηγορία LMP1 του WEC

23 Δεκ 2015

Η Nissan λέει αντίο στην κατηγορία LMP1 του WEC

Μετά από μια απογοητευτική χρονιά η ιαπωνική εταιρεία ανακοίνωσε πως δε θα συνεχίσει στην κατηγορία των πρωτοτύπων.

Η Nissan ανακοίνωσε και επίσημα ότι αποσύρεται από την κατηγορία LMP1 του World Endurance Championship 2016 της FIA όπου αγωνιζόταν με το GTR LM Nismo.

nissan-gtr-lm-test-cota-1885-1

Το GTR LM Nismo είχε τον κινητήρα τοποθετημένο μπροστά και την κίνηση στους μπροστά τροχούς, μία καθόλου συνηθισμένη διάταξη στην κατηγορία LMP1.

Η παρθενική συμμετοχή της εταιρείας το 2015 δεν έφερε τα προσδοκώμενα αποτελέσματα, παρά τις προσπάθειες των μηχανικών της, με το υψηλό κόστος εξέλιξης να καθιστά αδύνατη την επιστροφή της για το 2016. Την περασμένη χρονιά η Nissan συμμετείχε μόνο στον αγώνα 24 ωρών του Le Mans με 3 αυτοκίνητα, κανένα από τα οποία δεν κατάφερε να φτάσει στη γραμμή του τερματισμού.

Η Nissan θα συμμετέχει στις μικρότερη κατηγορία LMP2 και θα παρέχει κινητήρες για την LMP3. Συνεχίζει επίσης στο Blancpain Endurance Series όπου με το GT-R GT3 πήρε το πρωτάθλημα το 2013. Τέλος, τιμώντας την αγωνιστική της παράδοση, η εταιρεία πήρε στην Ιαπωνία τον τίτλο στο πρωτάθλημα Super GT για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά το 2015.

nissan-gtr-lm-test-cota-0889-1

H Nissan πόνταρε στη βελτιωμένη αεροδυναμική που προσέφερε η αντισυμβατική μεταφορά όλων των μηχανικών μερών στο εμπρός μέρος, όμως αυτό δεν ήταν αρκετό για να ανταγωνιστεί τις συμμετοχές της Porsche, της Audi και της Toyota.

nissan-gtr-lm-test-cota-1996-1



Facebook Comments