Menu

McLaren Speedtail εναντίον F-35 JET (video)

12 σπορ αυτοκίνητα στην καλύτερη ίσως κόντρα της χρονιάς (video)

Αυτή η Urus θα σου πάρει τα μυαλά (+video)

Αυτή η Alpina B12 5.7 δεν χάνεται με τίποτα

previous arrow
next arrow
PlayPause
previous arrownext arrow
Shadow
Slider

Nissan BladeGlider Concept (2016)

05 Αυγ 2016

Nissan BladeGlider Concept (2016)

ηλεκτροκίνητο πρωτότυπο με στόχο την οδηγική ευχαρίστηση

H Nissan παρουσίασε στο Rio de Janeiro μια εξελιγμένη έκδοση του ηλεκτροκίνητου BladeGlider Concept που είδαμε για πρώτη φορά το 2013. Το αντισυμβατικό τριθέσιο πρωτότυπο με σπορτιφ προσανατολισμό, θα έχουν τη δυνατότητα να οδηγήσουν δημοσιογράφοι και VIP που θα παρεβρεθούν στους Ολυμπιακούς Αγώνες του Ρίο.
Nissan-BladeGlider_Concept-2016-1600-01

Το νέο BladeGlider απέκτησε πιο μοντέρνα σχεδίαση διατηρώντας το  χαρακτηριστικό στενό ρύγχος και ενσωματώνοντας την τελευταία σχεδιαστική γλώσσα της Nissan.

Με το φουτουριστικό πρωτότυπο η Nissan στοχεύει να δώσει λίγο περισσότερο ενδιαφέρον στα ηλεκτροκίνητα οχήματα και να δείξει πως οι μηδενικοί ρύποι και η σπορτιφ οδηγική συμπεριφορά μπορούν να συνδυαστούν σε ένα όχημα.

Το σύστημα ηλεκτροκίνησης κατασκευάστηκε από την Williams Advanced Engineering και αποτελείται από δύο ηλεκτροκινητήρες 130kW που βρίσκονται στο εσωτερικό των πίσω τροχών και προσφέρουν συνδυαστική ισχύ 268hp και ροπή της τάξεως των 707Nm. Η επιτάχυνση 0-100km/h ολοκληρώνεται σε λιγότερο από 5 δευτερόλεπτα ενώ η τελική ταχύτητα ξεπερνά τα 190km/h. Τέλος, η ενέργεια αποθηκεύεται σε μια μπαταρία ιόντων λιθίου 220kW.

Το μοντέλο εξοπλίζεται επίσης με σύστημα torque vectoring (αυτόματη κατανομή ροπής ανάμεσα στους δύο πίσω τροχούς) με τρεις ρυθμίσεις – off, agile και drift.

Nissan-BladeGlider_Concept-2016-1600-04

Σύμφωνα με τη Nissan, το εξελιγμένο σασί με την αισθητή διαφορά πλάτους ανάμεσα στα μετατρόχια συμβάλλει στην αεροδυναμική και το κράτημα. Το μήκος του BladeGlider είναι 4300mm, το πλάτος 1850mm και το ύψος μόλις 1300mm με το συνολικό βάρος του πρωτοτύπου στα 1.300kg.

Nissan-BladeGlider_Concept-2016-1600-05

Το πίσω μέρος είναι πιο συμβατικό με αεροδυναμικές καταλήξεις των φτερών, διχρωμία και φώτα σε σχήμα boomerang που συναντάμε πλεον σε όλα τα μοντέλα της Nissan. Ενδιαφέρον έχει και η κατάληξη της οροφής που παραμένει ανοικτή πάνω από τα κεφάλια των πίσω επιβατών προσφέρει όμως την απαραίτητη προστασία σε περίπτωση ανατροπής.

Nissan-BladeGlider_Concept-2016-1600-09

Στο εσωτερικό η κεντρικά τοποθετημένη θέση οδήγησης πλαισιώνεται από δύο ακόμη θέσεις επιβατών. Στο cockpit συναντάμε δύο κεντρικές οθόνες με την πρώτη να ενσωματώνεται στο τιμόνι και εκατέρωθεν άλλες δύο οθόνες που αντικαθιστούν τους καθρέπτες. Τα σκούρα χρώματα που κάνουν αντίθεση με τις πορτοκαλί επενδύσεις των καθισμάτων και οι διακόπτες που μοιάζουν με αυτούς των αεροσκαφών, διαμορφώνουν μια αγωνιστική ατμόσφαιρα.

Deltawing - Nissan ZEOD RC - Bladeglider

Όλα ξεκίνησαν το 2012 με το Deltawing (αριστερά) που χρησιμοποιούσε κινητήρα της Nissan, μετά ήρθε το επίσης αγωνιστικό ZEOD RC (κέντρο) με μηδενικούς ρύπους που έγινε και η αφορμή για δικαστικούς αγώνες μεταξύ της Nissan και της Deltawing ενώ το 2013 παρουσιάστηκε το πρώτο BladeGlider Concept (δεξιά)

 

 



Facebook Comments