Menu

McLaren Speedtail εναντίον F-35 JET (video)

12 σπορ αυτοκίνητα στην καλύτερη ίσως κόντρα της χρονιάς (video)

Αυτή η Urus θα σου πάρει τα μυαλά (+video)

Αυτή η Alpina B12 5.7 δεν χάνεται με τίποτα

previous arrow
next arrow
PlayPause
previous arrownext arrow
Shadow
Slider

Επίσημο: Το νέο VW Golf

24 Οκτ 2019

Επίσημο: Το νέο VW Golf

8 γενιές-45 χρόνια-35 εκατομμύρια πωλήσεις

H όγδοη γενιά του VW Golf παρουσιάστηκε πιο εξελιγμένο από ποτέ και ανήκει πλέον στη ψηφιακή εποχή καθώς είναι διασυνδεμένο, προνοητικό, ευφυές, εξηλεκτρισμένο. Το γερμανικό hatchback πατάει επάνω στην πρόσφατη έκδοση της MQB πλατφόρμας και θα διαθέτει 5 υβριδικές εκδόσεις.

Το αμάξωμα του Golf διαθέτει βελτιωμένο συντελεστή οπισθέλκουσας, 0,275 καθώς η μετωπική επιφάνεια έχει μειωθεί στα 2,21 τ.μ.

Το μεταξώνιο του είναι στα 2.636 χλστ. και το μήκος του έχει αυξηθεί 24 χλστ. και φτάνει τα 4.284 χλστ. Το πλάτος έχει μειωθεί ελάχιστα (10 χλστ.) και είναι 1.789 χλστ. ενώ το ύψος φτάνει τα 1.456 χλστ. μειωμένο 34 χλστ.

Στο εσωτερικό του διαθέτει νέα όργανα, ψηφιακό cockpit και on line συστήματα πολυμέσων.

Προαιρετικά υπάρχει ένα head up display για καλύτερη μετάδοση των πληροφοριών στον οδηγό ενώ παράλληλα δέχεται και φωνητικές εντολές.

Το ψηφιακό περιβάλλον του Golf μπορεί να προσαρμόζεται σε διαφορετικά προφίλ οδηγών.

Με λίγα λόγια ο εσωτερικός κόσμος του νέου Golf έρχεται να αλλάξει τον τρόπο που οδηγούμε τα αυτοκίνητα υιοθετώντας την τεχνολογία αφής από τα smartphones.

Για πρώτη φορά τοποθετείται στο Golf το σύστημα Travel Assist και προσφέρει υποβοηθούμενη οδήγηση με ταχύτητες έως 210 χλμ./ώρα στρίβοντας, επιταχύνοντας ή επιβραδύνοντας το αυτοκίνητο.

Το νέο Golf είναι το πρώτο αυτοκίνητο της εταιρείας που θα εφοδιάζεται με την τεχνολογία Car2X η οποία αξιοποιεί τις πληροφορίες που λαμβάνονται από άλλα αυτοκίνητα σε απόσταση 800 μέτρων συνυπολογίζοντας τις πληροφορίες από την οδική σήμανση και προειδοποιώντας τους οδηγούς άλλων Car2X οχημάτων για επικίνδυνες καταστάσεις.

Η γκάμα των κινητήρων περιλαμβάνει κινητήρες TSI, TDI TGI, eTSI και Plug-in υβριδικούς.

Στη βάση θα υπάρχουν δύο τρικύλινδροι TSI κινητήρες απόδοσης 90 και 110 ίππων.

Στις ήπιες υβριδικές εκδόσεις eTSI 48V, που θα κάνουν ντεμπούτο, θα υπάρχει μία γεννήτρια-μίζα ιμάντα 48V και μία μπαταρία 48V ιόντων λιθίου. Η ισχύς των τριών eTSI εκδόσεων θα είναι 110, 130 και 150 ίππων αναλόγως της έκδοσης.

Στους πετρελαιοκινητήρες θα υπάρχουν δύο ολοκαίνουργιοι τετρακύλινδροι TDI απόδοσης 115 και 150 ίππων.

Αυτοί θα διαθέτουν ένα σύστημα διπλού (twin dosing) ψεκασμού AdBlue για πιο αποτελεσματική μείωση των εκπομπών οξειδίων του αζώτου (NOx). Η κατανάλωση καυσίμου θα είναι μειωμένη έως 17% σε σχέση με το απερχόμενο μοντέλο

Στις plug-in υβριδικές εκδόσεις υπάρχει η eHybrid με 204 ίππους ισχύ και μία πιο σπορ GTE έκδοση με 245 ίππους και αμφότερες εφοδιάζονται με μπαταρία ιόντων λιθίου 13 kWh.

Ένας κινητήρες 1,5 λίτρων TGI (βενζίνη-φυσικό αέριο) συμπληρώνει τη γκάμα.

Η όγδοη γενιά του Golf θα είναι διαθέσιμη μόνο σε πεντάπορτο αμάξωμα ενώ οι ονομασίες των εκδόσεων εξοπλισμού έχουν αλλάξει. Πλέον υπάρχουν οι εκδόσεις Golf Life, Style και R-Line.

O βασικός εξοπλισμός περιλαμβάνει μεταξύ άλλων LED προβολείς και LED πίσω φώτα, σύστημα Keyless Start, το Innovision Cockpit, τις online υπηρεσίες We Connect και We Connect Plus, το πολυλειτουργικό τιμόνι, το αυτόματο σύστημα κλιματισμού, το σύστημα διατήρησης λωρίδας κυκλοφορίας Lane Assist, το σύστημα ελέγχου Front Assist με προνοητικό έλεγχο προστασίας για πεζούς και το Car2X.

Στα μέσα του 2020 αναμένεται η παρουσίαση των Golf GTI, GTI TCR, Golf GTD, Golf GTE και Golf R.

Team Ε.Τ.

Διαβάστε επίσης: Γνωριμία: Νέο VW Passat 1.5 TSI 150 PS

Facebook Comments