Menu

Η McLaren και η κρυφή σχέση της με την BMW M5

Aston Martin Valkyrie: Επιτέλους έκανε το ντεμπούτο της + (Video)

Μία σπάνια Ferrari 250 GT Series I Cabriolet ψάχνει ιδιοκτήτη

Νέο KIA Sportage 48V Hybrid

previous arrow
next arrow
PlayPause
previous arrownext arrow
Shadow
Slider

Νέο KIA Sportage 48V Hybrid

13 Ιούλ 2019

Νέο KIA Sportage 48V Hybrid

Η φιλοσοφία της Kia είναι να παρουσιάζει προηγμένα τεχνολογικά αυτοκίνητα, ενώ μέσα στα πλάνα της είναι και ο εξηλεκτρισμός της γκάμας της, προκειμένου να επιτευχθεί η κίνηση με μικρότερη επιβάρυνση του περιβάλλοντος χωρίς όμως να χαθεί το fun to drive.

KIA Sportage 48V Hybrid

Το καινούργιο Kia Sportage 48V Hybrid εντάσσεται και στους δύο παραπάνω πυλώνες, μιας και διαθέτει ένα ιδιαίτερα εξελιγμένο υβριδικό σύστημα, το οποίο έχει σχεδιαστεί έτσι ώστε να είναι απόλυτα συμβατό με τον τρόπο ζωής των υποψήφιων αγοραστών του.

KIA Sportage 48V Hybrid

Νέα υβριδική τεχνολογία

Στην πράξη αυτό σημαίνει πως παρέχει όλα τα πλεονεκτήματα της υβριδικής υποβοήθησης χωρίς να απαιτεί φόρτιση από το δίκτυο. Η νέα υβριδική τεχνολογία της Kia λοιπόν ενσωματώνει μια μικρών διαστάσεων μπαταρία ιόντων λιθίου 0,46 kWh και 48V, καθώς και μια νέα υβριδική μονάδα μίζας γεννήτριας (MHSG). Ελέγχοντας ηλεκτρονικά την MSHG και χρησιμοποιώντας το μετατροπέα, το σύστημα αλλάζει απροβλημάτιστα από τη λειτουργία «κινητήρα» στη λειτουργία «γεννήτριας». Συνδεδεμένη με ιμάντα με το στρόφαλο η MSHG παρέχει κατά την επιτάχυνση ηλεκτρική υποβοήθηση έως και 10 kW λειτουργώντας ως «κινητήρας», περιορίζοντας το φορτίο του κινητήρα και τις εκπομπές ρύπων και βελτιώνοντας τις επιδόσεις.

KIA Sportage 48V Hybrid

Στη λειτουργία «γεννήτριας», κατά την επιβράδυνση δηλαδή ή κατά την οδήγηση σε κατηφόρα ή πλησιάζοντας προς μια διασταύρωση, το σύστημα συλλέγει την κινητική ενέργεια που απελευθερώνεται κατά την επιβράδυνση του αυτοκινήτου (με ταχύτητα στο κιβώτιο) και χρησιμοποιεί την ισχύ αυτή για επαναφόρτιση της μπαταρίας.

KIA Sportage 48V Hybrid

Το σύστημα ελέγχεται φυσικά από μια εξελιγμένη ηλεκτρονική μονάδα ελέγχου (ECU) που προσδιορίζει την πιο αποτελεσματική χρήση της διαθέσιμης ενέργειας. Η προσαρμογή της χρήσης είναι συνεχής, λαμβάνοντας υπόψη την υπολειπόμενη φόρτιση των μπαταριών του αυτοκινήτου.

KIA Sportage 48V Hybrid

Η ισχύς της μπαταρίας μπορεί επίσης να χρησιμοποιηθεί για την υποστήριξη μιας νέας λειτουργίας Stop & Start εν κινήσει. Εάν η μπαταρία έχει ικανή φόρτιση ο κινητήρας εσωτερικής καύσης απενεργοποιείται αυτόματα κατά την επιβράδυνση με ταχύτητα και κατά το φρενάρισμα. Το MHSG μπορεί να επανεκκινήσει τέλεια τον κινητήρα κάτω από όλες τις συνθήκες, όταν ο οδηγός πατήσει το πεντάλ του γκαζιού.

Το ιδιαίτερα σημαντικό είναι πως το υβριδικό σύστημα της Kia συνδυάζεται με ένα ολοκαίνουργιο, τεχνολογικά προηγμένο και εξ ορισμού ιδιαίτερα οικονομικό κινητήρα πετρελαίου 1.600 κυβικών. Ο οποίος με την προσθήκη του υβριδικού συστήματος των 48 Volt χρειάζεται ακόμα λιγότερο καύσιμο (έως και κατά 10%) για κάθε 100 χιλιόμετρα  και κατά συνέπεια έχει και ακόμα μικρότερες εκπομπές CO2 -μειωμένες κατά 4% στο νέο και πιο ρεαλιστικό κύκλο WLTP.

Εκδόσεις κινητήρων

To νέο Κia Sportage 1.6D 48V Hybrid είναι διαθέσιμο σε δύο εκδόσεις, με 115 ίππους και κίνηση στους εμπρός τροχούς και με 136 ίππους. Η πιο ισχυρή εκδοχή συνδυάζεται και με τετρακίνηση και με το αυτόματο κιβώτιο DCT, καθώς και με το επίπεδο εξοπλισμού GT Line, παρέχοντας μιας πληθώρα επιλογών προκειμένου ο καθένας να βρει τη συγκεκριμένη έκδοση του νέου υβριδικού Kia Sportage που του ταιριάζει καλύτερα.

Έτσι μαζί με τους μεγάλους και άνετους χώρους, τον πλήρη εξοπλισμό και το υψηλό επίπεδο ασφάλειας χάρη στα πολυάριθμα συστήματα υποβοήθησης και τις ολοκληρωμένες δυνατότητες διασύνδεσης smartphones θα απολαμβάνει ακόμα καλύτερες επιδόσεις και οδηγική ευχαρίστηση με μικρότερα λειτουργικά έξοδα και χωρίς να επιβαρύνει σημαντικά το περιβάλλον.

Το νέο και καινοτόμο υβριδικό Κia Sportage 1.6D 48V Hybrid ξεκινά από τις 22.990 ευρώ.

Facebook Comments