Menu

Τα 9 πιο όμορφα πεντάλ οδήγησης που έχουμε δει

Επίσημο: O Sainz στη Ferrari, o Ricciardo στη McLaren

Η μία και μοναδική αστυνομική Ferrari 250 GTE

Βελτιωμένη Supra εναντίον BMW M4 (video)

previous arrow
next arrow
PlayPause
previous arrownext arrow
Shadow
Slider

Νέα Lotus Exige Cup 380

21 Απρ 2017

Νέα Lotus Exige Cup 380

Ελαφρύτερη και γρηγορότερη

Η Lotus Exige είναι ένα σκληροπυρηνικό αυτοκίνητο και πάντα στην γκάμα της υπάρχουν εκδόσεις αποκλειστικά για χρήση στην πίστα. Η Αγγλική εταιρεία θέλοντας να γεμίσει το κενό ανάμεσα στην αγωνιστική και αποκλειστικά για χρήση στην πίστα, Race 380 και την “πολιτική” Sport 380, ετοίμασε ένα αυτοκίνητο που έχει όλες τις προδιαγραφές για την πίστα αλλά και για βόλτα.

lotus-exige-cup-380

Έτσι, γεννήθηκε η Lotus Exige Cup 380, ένα αυτοκίνητο που αποτελεί μία βελτιωμένη έκδοση της Sport 380 καθώς είναι ελαφρύτερη, γρηγορότερη και πιο ικανή στο δρόμο και στην πίστα.

lotus-exige-cup-380 (4)

Όπως και τα άλλα μοντέλα της εταιρείας κάτω από το καπό της βρίσκεται ένας 3,5-λίτρων supercharged V6 κινητήρας που αποδίδει 380 ίππους και 410 Nm ροπής. Η κίνηση περνάει στους πίσω τροχούς μέσω ενός 6-τάχυτου, με κοντές σχέσεις, κιβωτίου ταχυτήτων,

lotus-exige-cup-380 (1)

Η Exige Cup 380 ζυγίζει 1.057 κιλά, δηλαδή 53 λιγότερα από την Sport 380, χάρη στη χρήση carbon σε διάφορα μέρη του αμαξώματος όπως, ο μπροστά προφυλακτήρας, η οροφή, το κάλυμμα του κινητήρα, ο διαχύτης και η αεροτομή.

Έτσι, η Cup 380 κάνει τα 0-100 χλμ/ώρα σε 3,4 δευτερόλεπτα ( 3,5 η Sport 380) και έχει τελική ταχύτητα 282 χλμ/ώρα. Χάρη στα νέα αεροδυναμικά βοηθήματα, παράγει 40% περισσότερη κάθετη δύναμη από την αντίστοιχη Sport 380.

lotus-exige-cup-380 (3)

Η πιστιάρικες καταβολές του αυτοκινήτου γίνονται εμφανείς από το roll bar που προστατεύει τον οδηγό και ενισχύει το πλαίσιο, ενώ διαθέτει σύστημα ελέγχου ευστάθειας με τέσσερις ρυθμίσεις, μεταξύ των οποίων είναι οι επιλογές Race και Off.

Υπάρχουν έξι ρυθμίσεις του Traction Control, που ρυθμίζουν το σπινιάρισμα των τροχών, ενώ τόσο οι αναρτήσεις όσο και οι αντιστρεπτικές εμπρός και πίσω μπορούν να ρυθμιστούν ανάλογα με τις επιθυμίες του οδηγού και τις ανάγκες της πίστας.

lotus-exige-cup-380 (2)

Τα πακέτα εξοπλισμού όμως δεν σταματάνε εδώ καθώς είναι διαθέσιμα ως έξτρα, carbon εσωτερικοί αεραγωγοί, carbon πάνελ από τις πόρτες και τμήμα της κονσόλας, που εξοικονομούν ακόμα 1 κιλό και μία εξάτμιση τιτανίου που μειώνει το βάρος άλλα 10 κιλά.

Μόλις 60 κομμάτια θα βγουν από το εργοστάσιο της Lotus με την τιμή της στην Αγγλία να είναι περίπου 99.000 ευρώ και στην Γερμανία 109,900 ευρώ.



Facebook Comments