Menu

Η ABT μεταμορφώνει το Audi RS4 Avant

BMW M8 Competition vs M2 Competition (video)

Δοκιμή: Skoda Scala 1.6 TDI 116 PS

Δοκιμή: Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 CVT

previous arrow
next arrow
PlayPause
previous arrownext arrow
Shadow
Slider

nanoFlowcell QUANTiNO

03 Φεβ 2016

nanoFlowcell QUANTiNO

Το compact μοντέλο, ένα βήμα πιο κοντά στην παραγωγή. Τι πραγματικά συμβαίνει όμως με αυτή την πολλά υποσχόμενη εταιρεία;

H nanoFlowcell παρουσίασε μια ανανεωμένη έκδοση του QUANTiNO που σύμφωνα με τα λεγόμενά της βρίσκεται πιο κοντά σε περιορισμένη παραγωγή.

nanoFlowcell QUANTiNO

Το κίτρινο πρωτότυπο, σχεδιαστικά θυμίζει premium 2+2 σπορ coupe της κατηγορίας C-Segment, με αρκετά υπερβολικά στοιχεία από τον χώρο των supercars όπως τα φωτιστικά σώμματα και οι ζάντες 22 ιντσών. Μέχρι στιγμής κανείς δεν έχει δοκιμάσει το μοντέλο σε πραγματικές συνθήκες ώστε να επιβεβαιωθούν τα εντυπωσιακά τεχνικά χαρακτηριστικά που ανακοινώνει η εταιρεία.

Το QUANTIiNO που πρωτοπαρουσιάστηκε το 2015 στη Γενεύη, χρησιμοποιούσε την τεχνολογία μπαταριών χαμηλής τάσης της nanoflowcell με χωρητικότητας 350 λίτρων ιοντικών υγρών που βρίσκονται σε δύο ξεχωριστά ντεπόζιτα – το ένα θετικά και το άλλο αρνητικά φορτισμένο. Τέσσερις ηλεκτροκινητήρες συνολικής ισχύος 100kW (134hp) κινούν το τετρακίνητο όχημα με μήκος 3.9 μέτρα και θέσεις για 4 επιβάτες.

Η αυτονομία 1000km συμπληρώνει μια δύσκολα πιστευτή εικόνα, ειδικά για ένα μοντέλο που βρίσκεται κοντά στην παραγωγή. Στη νεα έκδοση που θα παρουσιαστεί στη φετινή έκθεση Γενεύης, οι ηλεκτροκινητήρες αποδίδουν 80kW (107hp) ενώ δε γνωρίζουμε ακόμη τα λοιπά χαρακτηριστικά του. Μαζί με το κίτρινο πρωτότυπο η εταιρεία θα εκθέσει και το μεγαλύτερο Quant F.

nanoFlowcell QUANTiNO s

Μια απλή σύγκριση των επίσημων φωτογραφιών αρκεί για να δούμε πως η εικόνα του “νέου” μοντέλου του 2016 (αριστερά) είναι απλά ψηφιακά επεξεργασμένη με αλλαγή χρωμματικών συνδυασμών σε σχέση με το πρωτότυπο του 2015 (δεξιά).

nfc_share_01

Η nanoFlowcell είναι γνωστή από το 2014 όταν μας παρουσίασε το Quant E (δεξιά) με μπαταρίες που χρησιμοποιούσαν αλατόνερο. Το κοινό και οι δημοσιογράφοι, το αντιμετώπισαν με δυσπιστία, αφού η νεοσύστατη εταιρεία ανακοίνωνε απόδοση 920hp, 0-100km/h σε 2.8 δευτερόλεπτα, τελική ταχύτητα 350km/h και αυτονομία 600km.

NanoFlowcell-Quant_F_Concept_2015_1600x1200_wallpaper_04

Το 2015, παράλληλα με το QUANTiNO, παρουσιάστηκε το Quant F, μια εξελιγμένη εκδοση του Quant E με απόδοση 1075 hp, αυτόματο κιβώτιο δύο ταχυτήτων, 800km αυτονομία και τελική ταχύτητα 300km/h. Πίσω από την nanoFlowcell κρύβεται ο εφευρέτης Nunzio La Vecchia που στο παρελθόν έχει συνδεθεί με αποτυχημένες προσπάθειες στο χώρο της ηλιακής ενέργειας και των φωτοβολταικών.



Facebook Comments