Menu

Ας θαυμάσουμε μία όμορφη twin turbo Super Trofeo Huracan (video)

Βόλτα με Ferrari 288 GTO Homologation Specials (video)

Πόσο κοστίζει άραγε το service μιας Bugatti Chiron;(video)

Έρχεται το Yaris GR-4 (video)

previous arrow
next arrow
PlayPause
previous arrownext arrow
Shadow
Slider

Οι δοκιμές πρόσκρουσης των “muscle cars” (video)

26 Μαΐ 2016

Οι δοκιμές πρόσκρουσης των “muscle cars” (video)

Η IIHS δοκιμάζει τα Ford Mustang, Dodge Challenger και Chevrolet Camaro

Το Αμερικανικό Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας (IIHS) υπέβαλε τρία muscle cars σε δοκιμές πρόσκρουσης ώστε να εξετάσει το πόσο ασφαλείς είναι οι σύγχρονες εκδοχές των δημοφιλών σπορ μοντέλων.

A range of ratings for American muscle cars - IIHS News - YouTube - Google Chrome_3

Για τις ανάγκες των δοκιμών θυσιάστηκαν μερικά παραδείγματα των Ford Mustang, Dodge Challenger και Chevrolet Camaro (από αριστερά προς τα δεξιά) στις πιο εμπορικές εκδόσεις τους με V8 κινητήρες, ενώ κανένα εκ των τριών μοντέλων δεν απέσπασε το Top Safety Pick award.

Όπως αναφέρει και ο πρόεδρος της IIHS, Adrian Lund, είναι πολύ σημαντικό τα sports cars να προσφέρουν στους επιβάτες τους υψηλά επίπεδα ασφάλειας κατα την πρόσκρουση, αφού τα ποσοστά ατυχημάτων σε οχήματα αυτού του είδους είναι ιδιαίτερα υψηλά. Η αλήθεια είναι πως οι οδηγοί που επιλέγουν ένα τέτοιο όχημα, ενδιαφέρονται περισσότερο για την εμφάνιση, την απόδοση και τις επιδόσεις παρά για την ασφάλεια που παρέχουν.

Από το τρίο των muscle cars, τις μεγαλύτερες προσδοκίες τις είχαμε από τα Ford Mustang και Chevrolet Camaro αφού οι έκτες κατα σειρά γενιές τους παρουσιάστηκαν το 2014 και το 2015 αντίστοιχα, σε αντίθεση με το πιο “γέρικο” Dodge Challenger το οποίο βρίσκεται στην τριτη γενιά του από το 2007.

Muscle Cars - IIHS Crash Test comparison

Τα αποτελέσματα έβγαλαν νικητή το Ford Mustang που πλησίασε όσο κανένα άλλο το TOP SAFETY PICK, ενώ δεύτερο με μικρή διαφορά έρχεται το Chevrolet Camaro το οποίο δεν εξοπλίζεται με τα συστήματα αποφυγής ατυχήματος. Όπως ήταν αναμενόμενο, τρίτο έρχεται το Dodge Challenger που χρειάζεται τις μεγαλύτερες δομικές επεμβάσεις για να βελτιώσει τις επιδόσεις του στην ασφάλεια (ειδικά στο small overlap test).

Για να χαρακτηριστεί κάποιο όχημα ως TOP SAFETY  PICK απαιτείται Good Rating σε όλες τις δοκιμές που περιλαμβάνουν εμπρόσθιες small overlap και moderate overlap, πλευρικές, αντοχή οροφής, καθισμάτων, ζωνών ασφαλείας και συστήματα αποφυγής πρόσκρουσης.

Δείτε το συγκεντρωτικό βίντεο με όλα τα συμπεράσματα της IIHS για τις δοκιμές πρόσκρουσης των εικονικών μοντέλων και τα εντυπωσιακά πλάνα των συγκρούσεων σε αργή κίνηση:

 

 



Facebook Comments