Menu

Η πρώτη μοτοσυκλέτα της Aston Martin αξίας 108.000 ευρώ

Το νέο Audi R8 V10 RWD

Δοκιμή: Seat Ibiza TDI 95 PS

Δες τη νέα AMG A45 S να τερματίζει στην Autobahn (video)

previous arrow
next arrow
PlayPause
previous arrownext arrow
Shadow
Slider

Mugen Shinden Go

30 Μαρ 2016

Mugen Shinden Go

εξελιγμένη για τον αγώνα TT Zero του Isle of Man

Η Mugen παρουσίασε στο Tokyo Motorcycle Show, τη νέα εκδοχή της ηλεκτροκίνητης μοτοσικλέτας της – Shinden Go – η οποία εξελίχθηκε αποκλειστικά για τον αγώνα TT Zero στο θρυλικό Isle of Man που είναι προγραματισμένος να γίνει στις 3 Ιουνίου 2016.

mugen-shinden-go-01-1

Ο βελτιωμένος ηλεκτροκινητήρας της Shinden Go, αποδίδει 163PS και 210 Nm ροπής (+13,6 PS και -10Nm ροπής σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά) ενώ η μοτοσικλέτα ζυγίζει 250kg χάρη στην ελαφριά κατασκευή από ανθρακονήματα.

Τα περισσότερα μέρη της μοτοσικλέτας όπως η μπαταρία, ο ηλεκτροκινητήρας και το ανθρακονημάτινο monocoque πλαίσιο, έχουν εξελιχθεί σημαντικά, με την εταιρεία να εκμεταλεύεται την τεχνογνωσία που απέκτησε με τη συμμετοχή της στο συγκεκριμένο αγώνα τα προηγούμενα 4 χρόνια. Βελτιώσεις δέχτηκε επίσης η αεροδυναμική και το σύστημα ψύξης έτσι ώστε να ανταπεξέλθει καλύτερα στην αυξημένη ισχύ των 163PS.

Πίσω από το τιμόνι της Shinden Go θα καθίσει ο John McGuiness που έχει κερδίσει τον αγώνα Isle of Man TT όχι μία αλλά 23 φορές, ενώ είναι και ο περσινός πρωταθλητής του TT Zero και του superbike Senior TT. Ο δεύτερος οδηγός θα είναι ο Bruce Anstey που έχει στο ενεργητικό του 10 νίκες αγώνων TT. Με αυτή τη σύνθεση, είναι λογικό η Team Mugen να έχει προσδοκίες για την τρίτη συνεχόμενη νίκη της στο συγκεκριμένο αγώνα, όμως κανείς δεν μπορεί να νιώθει σιγουριά σε ένα μέρος όπως το Isle of Man.

mugen-shinden-go-02-1

Η πίσω ανάρτηση τύπου cross link rocker, εξελίχθηκε από την M-Tec, έτσι ώστε να αφήνει περισσότερο χώρο για την μεγάλη μπαταρία που βρίσκεται στο εσωτερικό του πλαισίου.

Τεχνικά Χαρακτηριστικά μοτοσικλέτας SHINDEN GO
Διαστάσεις (μήκος/πλάτος/ύψος σε mm): 2,125/680/1,130
Απόσταση από το έδαφος : 130mm
Ύψος σέλας : 810mm
Συνολικό βάρος : 250 kg
Ελαστικά: 120/70ZR17M/C (58W) εμπρός και 200/55ZR17M/C (78W) πίσω
Πλαίσιο: CFRP Monocoque
Ηλεκτροκινητήρας: Oil-cooled, 3-phase, Brushless Motor
Μέγιστη Απόδοση : 163.2 PS (120kW)
Μέγιστη Ροπή : 210Nm
Μπαταρία: laminated type, ιόντων λιθίου, 370Volt



Facebook Comments