Menu

Continental WinterContact TS 860 S

Το VW Golf και οι 7+1 ξεχωριστές εκδόσεις του

Porsche 911 S εναντίον Tesla Model 3 (video)

Αυτή η Alpina B12 5.7 δεν χάνεται με τίποτα

previous arrow
next arrow
PlayPause
previous arrownext arrow
Shadow
Slider

Moto GP Αυστρία Red Bull Ring 2016

17 Αυγ 2016

Moto GP Αυστρία Red Bull Ring 2016

επιτέλους, οι ιταλοί κυριάρχησαν

motogp1

Το Αυστριακό GP επέστρεψε στο αγωνιστικό ημερολόγιο μετά από το 1997 οπότε ονομαζόταν A1 Ring.

motogp4

Σε ένα πολύ όμορφο και δυνατό τριήμερο, ήδη από τις ελεύθερες δοκιμές της Παρασκευής οι Ducati έδειξαν την δυναμική τους.

Το βάρος, η ευθύνη και η δίψα για διάκριση βάρυνε τους δύο οδηγούς της Ducati, καθώς οι κόκκινοι είχαν να δουν το πρώτο σκαλί του βάθρου από το 2010 με τον Casey Stoner.

O Marquez καθ’όλη τη διάρκεια του τριημέρου, πάλευε για μια ακόμη φορά με την «αδύναμη» Honda, πιέζοντας συνέχεια στα όρια την μοτοσικλέτα του στο φρενάρισμα. Αλλά όταν πιέζεις, φρενάρεις αργότερα και κρατάς το φρένο μέσα στην στροφή ρισκάρωντας συνεχώς – κι όταν ρισκάρεις έρχονται και οι ανεπιθύμητες πτώσεις.

motogp2

Η πτώση του Marquez το Σάββατο στα ΕΔ3 είχε ως αποτέλεσμα ένα βγαλμένο ώμο…

motogp3

Ο Valentino Rossi έδειξε την μαχητική του υπεροχή σημειώνοντας τον δεύτερο χρόνο στις κατατακτήριες!

motogp5

Ο αγώνας ξεκίνησε με τους έξι πρώτους να συμπληρώνουν την σχάρα εκκίνησης ως εξής: A. Iannone #29 Ducati, V. Rossi #46 Yamaha, A Dovizioso #04 Ducati, J. Lorenzo #99 Yamaha, M. Marquez #93 Honda Repsol HRC και M. Vinales #25 Suzuki.

Στον πρώτο γύρο είδαμε αρκετές εναλλαγές στις θέσεις με σημαντικότερη αυτή του V.Rossi που για λίγο πήρε την πρωτοπορία του αγώνα, αλλά αντιστάθηκε στην δύναμη της Ducati και την μαχητικότητα, του A. Iannone ο οποίος άντεξε και στην ασφυκτική πίεση του J. Lorenzo που κράτησε για τρεις γύρους.

Στην συνέχεια ο αγώνας επικεντρώθηκε στην ενδοοικογενειακή μάχη των Ducati ανάμεσα σε Iannone και Dovizioso, με τον Dovizioso να αναλαμβάνει τα ηνία δεκαοχτώ γύρους πριν το τέλος του αγώνα.

Επτά γύρους πριν το τέλος ο Iannone ξαναπαίρνει την πρωτοπορία του αγώνα, ίσως, και χάρη στην στρατηγική που επέλεξε να βάλει μαλακό λάστιχο εμπρός και μεσαίο πίσω, εν αντιθέσει με τον ομόσταυλο του που επέλεξε μεσαίο εμπρός και σκληρό πίσω.

motogp6

O E. Barbera αγνόησε την προειδοποίηση για διέλευση από τα pit (επί τρις γύρους) λόγω της άκυρης εκκίνησης και αποκλείστηκε από τον αγώνα με μαύρη σημαία (Black Flag).

motogp7

Έτσι η καρό σημαία βρήκε τις Ducati στην κορυφή, με τον Α. Iannone να φέρνει την πολυπόθητη νίκη στο Ιταλικό εργοστάσιο, δεύτερο τον Α. Dovisiozo, τρίτο τον J. Lorenzo (επιστροφή στο βάθρο για τον Ισπανό, μετά από άσχημα αποτελέσματα των τελευταίων αγώνων), τέταρτο τον V. Rossi και πέμπτο τον ώριμο ποια M. Marquez.

motogp8

motogp9



Facebook Comments