Menu

To ΚΙΑ Telluride ψηφίστηκε ως World Car of The Year 2020

Η Alfa Romeo Montreal έγινε 50 χρονών

Δίλημμα: Alpine 110S ή Porsche 718 Cayman για time attack; (video)

Lamborghini Aventador S vs Tesla Model S Performance (video)

previous arrow
next arrow
PlayPause
previous arrownext arrow
Shadow
Slider

Ετοιμαζόμαστε για το GP του Μονακό

24 Μαΐ 2018

Ετοιμαζόμαστε για το GP του Μονακό

Ντεμπούτο της Pirelli Pink Hypersoft

Ορισμένες πληροφορίες για το GP του Μονακό

Στο Μονακό προσπαθείς μέσω ρυθμίσεων να αποκομίσεις, όσο το δυνατόν περισσότερο πρόσφυση, από τα ελαστικά και την αεροδυναμικά παραγόμενη κάθετη δύναμη. Πρόκειται για την πιο μικρή σε απόσταση και αργή σε ρυθμό, διαδρομή της χρονιάς (το πέταλο είναι η πιο αργή στροφή του πρωταθλήματος). Η επιφάνεια της διαδρομής είναι ακάθαρτη και γλιστερή καθώς πρόκειται για δημόσιους δρόμους που ανοίγουν στην κυκλοφορία, κάποιες ώρες (την Παρασκευή δεν υπάρχει δράση, είναι συνέχεια ανοικτοί). Ο ρυθμός βελτίωσης του κρατήματος στην αγωνιστική γραμμή ποικίλει.

maxresdefault
Παραδοσιακά κυριαρχεί στο Μονακό, η στρατηγική μιας αλλαγής ελαστικών υπό φυσιολογικές συνθήκες. Μένει να δούμε αν η χρήση της εξαιρετικά μαλακής γόμας θα αλλάξει αυτή την τάση, με κάποιο τρόπο. Η φθορά και η πτώση στην απόδοση λόγω θερμικής καταπόνησης είναι στα χαμηλότερα επίπεδα της σεζόν: Είναι μια εύκολη, για τα ελαστικά, διαδρομή. Στο Μονακό τα προσπεράσματα είναι πάρα πολύ δύσκολα, οπότε οι κατατακτήριες δοκιμές έχουν καθοριστική σημασία. Υπάρχει λογικά μεγάλη πιθανότητα εμφάνισης του αυτοκινήτου ασφαλείας, κάτι που προφανώς θα επηρεάσει τη στρατηγική αγώνα, για τις ομάδες. Ο καιρός είναι ευμετάβλητος αυτή την εποχή. Ο αγώνας σε βρεγμένο οδόστρωμα στο Μονακό, είναι μια από τις μεγαλύτερες προκλήσεις στη F1.

Η πίστα υπό το πρίσμα των ελαστικών

γράφημα 2

(*) Πρόσφυση ασφάλτου, κάθετη δύναμη, τραχύτητα ασφάλτου, καταπόνηση ελαστικών, πλευρικές δυνάμεις.

Ντεμπούτο της Pink Hypersoft στο Μονακό

γράφημα 1
Η ολοκαίνουργια P Zero ροζ εξαιρετικά μαλακή γόμα (hypersoft), η οποία στις δοκιμές ήταν περίπου 1 δευτερόλεπτο ταχύτερη από την πάρα πολύ μαλακή γόμα (ultrasoft) θα κάνει το αγωνιστικό της ντεμπούτο, στο Μονακό. Μαζί της θα είναι διαθέσιμες οι άλλες δυο πιο μαλακές γόμες στην γκάμα της Pirelli Formula 1: Η πάρα πολύ μαλακή (ultrasoft) και η πολύ μαλακή (supersoft). Η διαδρομή στο Μονακό απαιτεί υψηλό επίπεδο μηχανικής πρόσφυσης αλλά καταπονεί λιγότερο απ’ όλες τις άλλες πίστες, τα ελαστικά. Η φημισμένη διαδρομή είναι ιδανικό πεδίο για τα πιο μαλακά, γρήγορα ελαστικά Formula 1, που υπάρχουν.

Mario Isola – επικεφαλής αγώνων αυτοκινήτου: “Δοκιμάσαμε την εξαιρετικά μαλακή γόμα στο Άμπου Ντάμπι και στη Βαρκελώνη. Απ’ αυτές τις δυο πίστες, το Άμπου Ντάμπι είναι πιο συγκρίσιμο με το Μονακό. Εκεί είδαμε ότι η εξαιρετικά μαλακή γόμα είναι 1 δευτερόλεπτο ταχύτερη από την πάρα πολύ μαλακή γόμα. Μπορεί λοιπόν να δούμε μερικά ρεκόρ να σπάνε αυτό το Σαββατοκύριακο. Παραταύτα η εξαιρετικά μαλακή γόμα είναι κατάλληλη όχι μόνο για δοκιμές αλλά και για αγώνα. Έχει λοιπόν ενδιαφέρον να δούμε πως θα προσαρμοστεί στις μοναδικές απαιτήσεις της διαδρομής του Μονακό και πως θα επηρεάσει τη στρατηγική. Η συλλογή όσο δυνατόν περισσότερων δεδομένων στις ελεύθερες δοκιμές, θα παίξει σημαντικό ρόλο. Οι οδηγοί έχουν επιλέξει από 8 έως 11 σετ εξαιρετικά μαλακής γόμας οπότε θα δούμε αρκετές προσπάθειες αυτό το Σαββατοκύριακο, αν φυσικά ο δρόμος είναι στεγνός.”

Τι είναι νέο;

Η ροζ εξαιρετικά μαλακή γόμα κάνει ντεμπούτο ακριβώς δυο χρόνια αφότου φέραμε την μωβ πάρα πολύ μαλακή γόμα, επίσης στο Μονακό. Αμφότερες βαφτίστηκαν από τους φιλάθλους μας διαμέσου ιστότοπων κοινωνικής δικτύωσης. Επίσης υπάρχουν μερικά νέα δίχωρα κτίρια στα πιτ, τα οποία θα διευκολύνουν κάπως τη ζωή των μηχανικών.

tiref1

Οι φετινές επιλογές ελαστικών

tiresf1



Facebook Comments