Menu

Η McLaren και η κρυφή σχέση της με την BMW M5

Aston Martin Valkyrie: Επιτέλους έκανε το ντεμπούτο της + (Video)

Μία σπάνια Ferrari 250 GT Series I Cabriolet ψάχνει ιδιοκτήτη

Νέο KIA Sportage 48V Hybrid

previous arrow
next arrow
PlayPause
previous arrownext arrow
Shadow
Slider

Μια ματιά στο…όχι τόσο μακρινό μέλλον

15 Νοέ 2018

Μια ματιά στο…όχι τόσο μακρινό μέλλον

Το ότι κάποια στιγμή ο αγαπημένος μας κινητήρας εσωτερικής καύσης θα περάσει στην Ιστορία το έχουμε καταλάβει αλλά δεν το αποδεχόμαστε εύκολα. Όλες οι αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν βαλθεί να παρουσιάζουν σχέδια για πλήρη ηλεκτρικά αυτοκίνητα στα επόμενα 5 έως 8 χρόνια.

Τώρα λοιπόν ήρθε και το τελειωτικό χτύπημα στο καύσιμο, το υδρογόνο! Και μάλιστα από μια εταιρία που πρωτοστάτησε στα βενζινοκίνητα όνειρα μας, τη Mercedes.

Η γερμανική εταιρία λοιπόν αποκάλυψε το νέο της μοντέλο GLC F-Cell που κινείται έχοντας ως καύσιμο το υδρογόνο. Και δεν μιλάμε για σχέδια παρουσίασης του μοντέλου κάποια στιγμή στο μέλλον αφού το αυτοκίνητο έχει ήδη παραδοθεί σε συγκεκριμένες κρατικές υπηρεσίες της γερμανική κυβέρνησης καθώς και σε μεγάλους εταιρικούς πελάτες της Mercedes.

Η GLC F-cell φορά έναν πλήρη ηλεκτρικό κινητήρα που συνδέεται φυσικά στην πρίζα του σπιτιού μας και μπορεί να κινηθεί και με υδρογόνο, συνεπώς δεν εκπέμπει καθόλου καυσαέρια, κάτι που είναι και το ζητούμενο στην εποχή μας.

Στο πάτωμα του αυτοκινήτου υπάρχουν 2 δεξαμενές που μπορούν να χωρέσουν 4.4 κιλά υδρογόνου, κάνοντας την GLC F-cell να φτάνει τα 430 χιλιόμετρα σε αυτονομία ή 498 με χρήση του υβριδικού κινητήρα συνολικής απόδοσης 208 ίππων. Η χωρητικότητα της μπαταρίας είναι 13,5 kWh ενώ σύμφωνα με τη Mercedes χρειάζεται μόλις μιάμιση ώρα για να φορτίσει πλήρως από το 10%.

Αυτή η ξεχωριστή CLG μπορεί να κινηθεί με 3 διαφορετικούς τρόπους, εκτός της υβριδικής.

Μόνο με υδρογόνο οπότε και η μπαταρία μένει άθικτη, με χρήση του ηλεκτρικού ρεύματος από την μπαταρία οπότε και έχουμε πλήρη ηλεκτροκίνηση και τέλος σε κατάσταση φόρτισης όπου προτεραιότητα έχει η φόρτιση της μπαταρίας (αναρωτιόμαστε αν θα δουλεύει ο κλιματισμός σε αυτή την περίπτωση).

Η GLC F-cell θα είναι διαθέσιμη στα μεγάλα αστικά κέντρα της Γερμανίας την ερχόμενη άνοιξη και θα διατεθεί επίσης για leasing σε ιδιώτες και μεγάλες εταιρίες.



Facebook Comments