Menu

Η πρώτη μοτοσυκλέτα της Aston Martin αξίας 108.000 ευρώ

Το νέο Audi R8 V10 RWD

Δοκιμή: Seat Ibiza TDI 95 PS

Δες τη νέα AMG A45 S να τερματίζει στην Autobahn (video)

previous arrow
next arrow
PlayPause
previous arrownext arrow
Shadow
Slider

Μια Εξαιρετικά Σπάνια Ferrari L Type 246 GT Dino Πωλείται

07 Μαΐ 2019

Μια Εξαιρετικά Σπάνια Ferrari L Type 246 GT Dino Πωλείται

Μια απίθανη ιστορία από το παρελθόν…

 

Όταν μιλάμε για Ferrari συνήθως το μυαλό μας πάει αυτόματα σε 458 Italia, 812 Superfast ή το πολύ μέχρι την απίστευτη F40 των 80s. Και όμως δεν ήταν πάντα έτσι! Στα περίεργα χρόνια των 70s όπου η Scuderia άρχιζε να δέχεται τον έντονο ανταγωνισμό από την Σαντ Άγκατα και τη Lamborghini o «γέρος» της Ferrari άρχισε να σκέφτεται την υιοθέτηση ενός κεντρομήχανου μοντέλου.

Έτσι δημιουργήθηκε η κλασική 246 GT, το πρώτο μοντέλο του Cavalino Rampante με τη μηχανή στο κέντρο.

Φυσικά η Lambo είχε πρωτοπορήσει σε αυτό καθώς η Miura είχε προηγηθεί της 246 GT. Η τοποθέτηση του κινητήρα εμπρός από τον πίσω άξονα έφερε καλύτερη κατανομή βάρους και φυσικά άψογη σπορ οδηγική συμπεριφορά, ανάλογη με το βαρύ όνομα της Ferrari. Η επιτυχία των κεντρομήχανων μοντέλων ήταν τόσο μεγάλη ώστε μέχρι τα τέλη της δεκαετίας του 1990 δεν είχε εμφανιστεί άλλο μοντέλο με τον κινητήρα εμπρός μέχρι και την 550 Maranello.

Σε μια προσπάθεια του γιού του Enzo Ferrari, Alfredo, να φέρει την φίρμα πλησιέστερα σε περισσότερο κοινό μέσω μικρότερων και οικονομικότερων μοντέλων, παρουσιάστηκε η 206 GT.

Όπως δηλώνει και το όνομα της, φορούσε έναν 2λίτρο V6 κινητήρα που προερχόταν απευθείας από τα motorsports και τη Formula 2 με όριο περιστροφής τις 7.800 στροφές! Η 206 GT μετά το θάνατο του Alfredo, μετονομάστηκε σε Dino μιας που ήταν ουσιαστικά δικό του δημιούργημα.

Μετά την εξαγορά της Ferrari από τη Fiat, το μέλλον της Dino ήταν αβέβαιο καθώς σύμφωνα με τους νέους ιδιοκτήτες τα έξοδα για την παραγωγή της ήταν πολλαπλάσια από τα κέρδη που έφερνε στην εταιρία.

Η Fiat ήταν έτοιμη να διακόψει την επένδυση ώσπου ανακάλυψε ότι 500 αντίτυπα ήταν σχεδόν έτοιμα να βγουν στο δρόμο.

Μπροστά στο οικονομικό αδιέξοδο, η 206 GT μετονομάστηκε σε 246 GT φορώντας πλέον ένα V6 μοτέρ 2.4 λίτρων με απόδοση 195 ίππων σε μια προσπάθεια να μειωθούν τα οικονομικά κόστη από την προηγούμενη χαμηλή έκδοση.

Το αυτοκίνητο βασίστηκε πάνω στο αρχικό πρωτότυπο για την καρότσα παρόλο που ήταν ασύμφορο οικονομικά ενώ το συγκεκριμένο αντίγραφο που πωλείται στον οίκο Symbolic International βασίζεται στο L-Type μοντέλο προπαραγωγής.

Σύμφωνα με την ιστοσελίδα που πωλεί την 246 GT, ήταν βαμμένη αρχικά σε κίτρινο Giallo Fly χρώμα, στη συνέχεια βάφτηκε στο κλασικό κόκκινο Rosso Dino ενώ και τα χιλιόμετρά του μαρτυρούν ένα καλοσυντηρημένο αυτοκίνητο αφού το οδόμετρο του γράφει μόλις 65.000 χιλιόμετρα.

Όσο για την τιμή, αυτή δεν ανακοινώνεται αλλά σίγουρα θα αποτελείται από πολλά μηδενικά αφού η 246 GT Dino είναι ένα από τα σπανιότερα αυτοκίνητα στον αυτοκινητικό κόσμο.

 

 

Team Ε.Τ.

 



Facebook Comments