Menu

Αυτό δεν χάνεται με τίποτα: ένα Audi S6 Plus V8 στο σφυρί

Αφιέρωμα: Η Alfa Romeo 6C Villa d’Este

Macan Turbo vs Audi RSQ3 vs Stelvio Quadrifoglio (video)

Ford Mustang Shelby GT500 vs Chevrolet Corvette C8 (video)

previous arrow
next arrow
PlayPause
previous arrownext arrow
Shadow
Slider

Mercedes-Benz E63 S AMG Estate

02 Φεβ 2017

Mercedes-Benz E63 S AMG Estate

Η χαρά του οικογενειάρχη

Τα Stationwagons αυτοκίνητα χαίρουν ιδιαίτερης εκτίμησης στην Ευρώπη και κυρίως στις χώρες που βρίσκονται στα βόρεια αυτής, και παρά την ‘’επέλαση’’ των SUVs, η αγορά τους καλά κρατεί. Η πρακτικότητά τους τα κάνει ιδανικά, χάρη στον έξτρα αποθηκευτικό χώρο, για τη μετακίνηση της οικογένειας, αυτό όμως δε σημαίνει πως τέτοιου είδους κατασκευές στερούνται δύναμης και κυρίως απόλαυσης. Τρανό παράδειγμα το νέο δημιούργημα των μηχανικών της AMG η νέα E63 Estate και E63 S Estate.

Mercedes-Benz-E63_S_AMG_Estate-2018-1024-0c

Είχαμε γνωρίσει πριν μερικούς μήνες το E63 S AMG Sedan και είδαμε τις εκπληκτικές δυνατότητές του. Σειρά πήρε τώρα η station wagon έκδοση της σειράς Ε της Mercedes να δεχτεί τις περιποιήσεις των μηχανικών από το Αφάλτερμπαχ (Affalterbach). Όπως και η Sedan έτσι και η AMG E63 Estate και AMG E63 S Estate έρχονται αποκλειστικά με το σύστημα τετρακίνησης 4Matic της Mercedes.

Mercedes-Benz-E63_S_AMG_Estate-2018-1024-13

Ο κινητήρας είναι ο γνωστός V8 biturbo 4.000 κ.εκ και αποδίδει 579 ίππους και 750 Nm ροπής και 612 ίππους και 850 Nm ροπής στην έκδοση S. Το αυτοκίνητο για να φτάσει από στάση τα εκατό χιλιόμετρα την ώρα χρειάζεται μόλις 3,6 και 3,5 δευτερόλεπτα αντίστοιχα, ένα δέκατο περισσότερο από το αντίστοιχο AMG E63 S Sedan θέτοντας νέο ρεκόρ στην κατηγορία. Η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ/ώρα.

Mercedes-Benz-E63_S_AMG_Estate-2018-1024-0e

Ένα εννιάρι αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (MCT) αναλαμβάνει να περάσει όλη τη δύναμη στους τροχούς. Η AMG E63 Estate διαθέτει ένα μηχανικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης στον πίσω άξονα ενώ η έκδοση S έρχεται με μία ηλεκτρονικά ελεγχόμενη έκδοση του διαφορικού. Και οι δύο τύποι των διαφορικών ελέγχουν τη ροπή που διανέμεται στους τροχούς μειώνοντας αυτή που πάει στον εσωτερικό τροχό, χωρίς να απαιτείται η χρήση του φρένου.

Mercedes-Benz-E63_S_AMG_Estate-2018-1024-01

Η E63 AMG Estate έχει τέσσερις επιλογές προγραμμάτων οδήγησης, “Comfort”, “Sport”, “Sport Plus” και “Individual”, ενώ στην έκδοση S υπάρχει έξτρα η επιλογή Race. H E63 S AMG Estate εφοδιάζεται και με ένα Drift Mode. Έτσι, θέτοντας το ESP στη θέση off, επιλέγοντας την ένδειξη Race και βάζοντας τη λειτουργία του κιβωτίου στο χειροκίνητο. Όλη η δύναμη πάει στον πίσω άξονα μετατρέποντας το E63 S AMG Estate στο μεγαλύτερο εχθρό των ελαστικών.

Mercedes-Benz-E63_S_AMG_Estate-2018-1024-0d

Η κατανάλωση του αυτοκινήτου παραμένει σε λογικά επίπεδα, όταν και ο οδηγός είναι στοργικός με το πεντάλ του επιταχυντή, καταναλώνοντας μόλις 9,1 και 9,4 λίτρα στα 100 χλμ αντίστοιχα, χάρη στην τεχνολογία απενεργοποιήσης κυλίνδρων (Cylinder Managemen) που διαθέτει. Οι εκπομπές CO2 είναι 206 γραμμάρια CO2/χλμ στην απλή και 214 γραμμάρια CO2/χλμ στην έκδοση S.

Mercedes-Benz-E63_S_AMG_Estate-2018-1024-08

Τα 640 λίτρα χώρου αποσκευών που διαθέτει το αυτοκίνητο θα ικανοποιήσουν κάθε ανήσυχο ιδιοκτήτη του και αν ρίξει και τα πίσω καθίσματα, τότε στα 1.800 λίτρα ωφέλιμο χώρο που θα δημιουργηθεί θα μπορέσει να μεταφέρει σχεδόν τα πάντα.

Mercedes-Benz-E63_S_AMG_Estate-2018-1024-02

Στο παρακάτω βίντεο μας δίνεται η δυνατότητα να δούμε το εκπληκτικό δημιούργημα της AMG εν κινήση, αλλά το κυριότερο να ακούσουμε τον εξαιρετικό ήχο του.

 

 



Facebook Comments