Menu

Αυτό δεν χάνεται με τίποτα: ένα Audi S6 Plus V8 στο σφυρί

Αφιέρωμα: Η Alfa Romeo 6C Villa d’Este

Macan Turbo vs Audi RSQ3 vs Stelvio Quadrifoglio (video)

Ford Mustang Shelby GT500 vs Chevrolet Corvette C8 (video)

previous arrow
next arrow
PlayPause
previous arrownext arrow
Shadow
Slider

Mercedes AMG GT C Roadster

16 Σεπ 2016

Mercedes AMG GT C Roadster

ανοικτή έκδοση με υφασμάτινη οροφή και 557hp

Μετά από την πρόσφατη πρεμιέρα της AMG GT R των 585hp (περισσότερα εδώ), η Mercedes παρουσιάζει και τις ανοικτές εκδόσεις του κορυφαίου μοντέλου της γκάμας της από πλευράς επιδόσεων, AMG GT C Roadster και AMG GT Roadster.

mercedes-benz-amg_gt_c_roadster-2017-1600-07

Οι AMG GT Roadster (αριστερά) και AMG GT C Roadster (δεξιά) έρχονται με επιθετικές διαθέσεις και αυξάνουν τις συνολικές εκδόσεις του πιο σπορ μοντέλου της γερμανικής εταιρείας σε 5.

mercedes-benz-amg_gt_c_roadster-2017-1600-08

Στο εμπρός μέρος οι σχεδιαστές επέλεξαν τη γρίλια AMG Panamericana της κορυφαίας έκδοσης, και έναν πιο επιθετικό προφυλακτήρα από αυτούς των αντίστοιχων coupe, με στοιχεία ενεργής αεροδυναμικής.

Ο V8 biturbo κινητήρας 4.0 λίτρων με αυξημένη απόδοση 557hp και 680Nm ροπής στην AMG GT C Roadster (476hp και 630Nm για την GT Roadster), συνεργάζεται με το επτατάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη AMG Speedshift DCT-7 που στέλνει τη δύναμη στους πίσω τροχούς.

Η επιτάχυνση 0-100km/h απαιτεί 3,7 δευτερόλεπτα και η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 316km/h (4.0 δευτερόλεπτα και 302km/h για την GT Roadster). Με αυτές τις επιδόσεις, η AMG GT C Roadster γίνεται το δεύτερο ταχύτερο μοντέλο της Mercedes μετά την AMG GT R και μάλιστα με πολύ μικρή διαφορά…

mercedes-benz-amg_gt_c_roadster-2017-1600-11

Στο πίσω μέρος ο προφυλακτήρας απέκτησε δύο εσοχές στα άκρα του για καλύτερη ροή του αέρα ενώ το αυξημένο πλάτος κατα 57mm που παραπέμπει στην κορυφαία AMG GT R κάνει το όχημα να δείχνει πιο μυώδες. Πολύ όμορφες είναι και οι ζάντες 19 και 20 ιντσών με πέντε διπλές ακτίνες.

mercedes-benz-amg_gt_c_roadster-2017-1600-04

Από το σύστημα AMG Dynamic Select ο οδηγός μπορεί να επιλέξει ανάμεσα στα στυλ οδήγησης Comfort, Sport, Sport Plus και Race (αποκλειστικά για την AMG GT C Roadster) που επεμβαίνουν σε όλες τις παραμέτρους του αυτοκινήτου

mercedes-benz-amg_gt_c_roadster-2017-1600-06

Η εξάτμιση AMG performance τονίζει τον ήχο του V8 κινητήρα, ειδικά στις επιλογές στυλ οδήγησης Sport Plus και Race όπου η χροιά του γίνεται πιο έντονη, σε συνδυασμό πάντα με την έλειψη οροφής.

Για την κατασκευή του πλαισίου, έχουν χρησιμοποιηθεί διάφορα κράματα αλουμινίου και μαγνήσιο ενώ έχουν γίνει οι απαραίτητες επεμβάσεις στα πλευρικά τοιχώματα και το πλαίσιο του παρμπρίζ για διατήρηση της ακαμψίας σε υψηλά επίπεδα.

Για ακόμη καλύτερη συμπεριφορά στο όριο, η έκδοση AMG GT C Roadster εξοπλίζεται με ηλεκτρονικά ελεγχόμενο κλείδωμα διαφορικού στον πίσω άξονα (ενώ η AMG GT Roadster έχει μηχανικό κλείδωμα διαφορικού) αλλά και σύστημα τετραδιεύθυνσης τα οποία δανείζεται από την κορυφαία AMG GT R.

Τέλος, η σπορ ενεργή ανάρτηση με αρκετά μέρη από σφυρήλατο αλουμίνιο συνδυάζεται με το ηλεκτρονικό σύστημα AMG Ride Control.

mercedes-benz-amg_gt_c_roadster-2017-1600-0c

Η υφασμάτινη οροφή ανοίγει και κλείνει σε 11 δευτερόλεπτα και σε ταχύτητες μέχρι 50km/h ενώ διατίθεται σε τρία διαφορετικά χρώματα (μαύρο, κόκκινο και μπεζ). Ο σκελετός της είναι κατασκευασμένος από μαγνήσιο, ατσάλι και αλουμίνιο, βοηθώντας σε ένα χαμηλότερο κέντρο βάρους.

mercedes-benz-amg_gt_c_roadster-2017-1600-12

Στο εσωτερικό βρίσκουμε επενδύσεις από nappa leather, σπορ τιμόνι, προεραιτικά κλιματιζόμενα σπορ καθίσματα AMG performance με Airscarf και ηχοσύστημα της Burmester

 

 



Facebook Comments