Menu

Ας θαυμάσουμε μία όμορφη twin turbo Super Trofeo Huracan (video)

Βόλτα με Ferrari 288 GTO Homologation Specials (video)

Πόσο κοστίζει άραγε το service μιας Bugatti Chiron;(video)

Έρχεται το Yaris GR-4 (video)

previous arrow
next arrow
PlayPause
previous arrownext arrow
Shadow
Slider

Matthias Müller, ο νέος CEO της VW

26 Σεπ 2015

Matthias Müller, ο νέος CEO της VW

Ο επιτυχημένος επιχειρηματίας και πρωην CEO της Porsche αναλαμβάνει τα “ηνία” του ομίλου

Το 20αμελές διοικητικό συμβούλιο της VW ανακύρηξε χθες τον Matthias Müller ως CEO του VW Group, μετά από την παραίτηση του Martin Winterkorn που παρέμεινε στη θέση αυτή για 8 χρόνια.

landscape-1443108728-muller

Ο Γερμανός επιχειρηματίας Matthias Müller, 62 ετών διετέλεσε CEO της Porsche από το 2010, σε μια εποχή σημαντικής ανάπτυξης για την εταιρεία. Οι οικογένειες Porsche και Piech που ελέγχουν το μεγαλύτερο μέρος του VW Group είναι επίσης φιλικά προσκείμενες απέναντι στο πρόσωπό του. Έτσι, η επιλογή του ήταν αναμενώμενη, αφού δεδομένης και της άκρως επιτυχημένης καριέρας του μέχρι στιγμής είναι το κατάλληλο πρόσωπο για να ηγηθεί στην ανανέωση του ομίλου με νέα πρόσωπα και διαφορετική στρατηγική.

Ο νέος CEO καλείται να διαχειριστεί τη μεγάλη κρίση της εταιρείας μετά την αποκάλυψη ότι με τη βοήθεια λογισμικού στον εγκέφαλο ορισμένων αυτοκινήτων της, αλλοίωνε σκοπίμως τις εκπομπές ρύπων κατά τη διάρκεια του ελέγχου, έτσι ώστε να πάρει τις απαραίτητες εγκρίσεις στην Αμερική. Διαβάστε περισσότερα για το σκάνδαλο “Diesel Gate” εδώ.

Volkswagen-Group-012

Οι μάρκες που ανήκουν στο VW Group είναι ενδεικτικές των οικονομικών μεγεθών της εταιρείας-κολλοσού.

Ο ίδιος δήλωσε ότι το πιο επείγον ζήτημα που καλείται να αντιμετωπίσει είναι το να κερδίσει τη χαμένη εμπιστοσύνη στο Volkswagen Group. Αυτό σκοπεύει να το κάνει με τη μέγιστη διαφάνεια και σωστά συμπεράσματα στις έρευνες για το σκάνδαλο. Επίσης έθεσε ως στόχο κατά τη διάρκεια της προεδρείας του, τα μοντέλα της VW να καλύπτουν τους πιο αυστηρούς περιορισμούς θέτοντας νέα στάνταρ στην αυτοκινητοβιομηχανία. Σύμφωνα με τον Müller η καινοτομία, οι ισχυρές μάρκες και οι υπάλληλοι με ισχυρά κίνητρα θα επιτρέψουν στη Volkswagen να ανακάμψει, βγαίνοντας από αυτή την κρίση δυνατότερη από πριν.

 



Facebook Comments