Menu

Δέκα ιδιαίτερα τιμόνια που αγαπήσαμε (νο2)

Άσε το SUV και πιάσε το…κάμπριο

Ένα “σαν καινούργιο “Bulli πωλείται για 69.000 ευρώ

Δες πως κατασκευάζεται η Ducati των 100.000 ευρώ (video)

previous arrow
next arrow
PlayPause
previous arrownext arrow
Shadow
Slider

Maserati Levante

20 Φεβ 2016

Maserati Levante

Το πρώτο SUV στην ιστορία της Maserati, σε έκδοση παραγωγής!

Η Maserati παρουσίασε σήμερα τις πρώτες φωτογραφίες της πολυαναμενόμενης Levante, του πρώτου SUV στην ιστορία 100 ετών της ιταλικής φίρμας που κάνει πρεμιέρα στη Γενεύη.

Maserati-Levante_2017_1600x1200_wallpaper_01

Αισθητικά, η Levante είναι ένα επιβλητικό SUV με σπορ προσανατολισμό. Τα λεπτά φωτιστικά σώμματα στο εμπρός μέρος πλαισιώνουν τη μεγάλη γρίλια με την τρίαινα που για πρώτη φορά τοποθετείται σε τόσο μεγάλο ύψος, και μαζί με τους αεραγωγούς στο κάτω μέρος του προφυλακτήρα δημιουργούν ένα επιθετικό σύνολο.

Το σασί της Levante έχει σχεδιαστεί για να συνδυάζει εξαιρετικές επιδόσεις εντός δρόμου, πολύ καλό κράτημα ακόμη και σε συνθήκες χαμηλές πρόσφυσης, με άριστες επιδόσεις και ποιότητα κύλισης εκτός δρόμου. Άλλοστε το μοντέλο πατά πάνω στην αρχιτεκτονική της Ghibli, φυσικά με τις απαραίτητες επεμβάσεις για να ανταποκριθεί καλύτερα στο νέο του ρόλο.

Η ηλεκτρονικά ελεγχόμενη αερανάρτηση προσαρμόζει το ύψος και τη συμπεριφορά της στις εκάστοτε συνθήκες ενώ δεν θα μπορούσε να λείπει από τον εξοπλισμό το έξυπνο σύστημα τετρακίνησης Q4 της Maserati που έχουμε δει και στις Ghibli και Quattroporte.

Από άποψη κινητήρων, το SUV θα διατίθεται με προδιαγραφών Euro 6 σύνολα βενζίνης και πετρελαίου που θα συνεργάζονται με το αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων, ειδικά ρυθμισμένο για τις ανάγκες του μοντέλου.

Maserati-Levante_2017_1600x1200_wallpaper_02

Στο προφίλ ξεχωρίζουμε το μακρύ ρύγχος, τα παράθυρα χωρίς πλαίσιο που παραπέμπουν στη συγγενική Ghibli, τα φουσκωμένα μυώδη πίσω φτερά και την έντονη κλίση οροφής.

Maserati-Levante_2017_1600x1200_wallpaper_03

Στο πίσω μέρος συναντάμε τραπεζοειδή φωτιστικά σώμματα και μια αεροτομή στο πάνω μέρος της πέμτης πόρτας με την έντονη κλίση. Η τετραπλή απόληξη της εξάτμισης μας προιδεάζει για τον εξαιρετικό ήχο που θα παραπέμπει στα υπόλοιπα μοντέλα της εταιρείας.

Η Maserati δεν έδωσε ακόμη ακριβείς πληροφορίες για τα τεχνικά χαρακτηριστικά, όμως σύμφωνα με όσα διέρρευσαν στο διαδύκτιο η βασική έκδοση της Levante θα φορά τον V6 πετρελαιοκινητήρα 3.0 λίτρων με απόδοση 275hp, επιτάχυνση 0-100km/h σε 6.9 δευτερόλεπτα και τελική ταχύτητα 230km/h.

Από άποψη βενζίνης, το μοντέλο θα διατίθεται με τον V6 κινητήρα 3.0 λίτρων απόδοσης 350hp που θα επιταχύνει το αμάξωμα από τα 0-100km/h σε 6.3 δευτερόλεπτα. Η πιο ισχυρή έκδοση θα προσφέρεται με τον ίδιο κινητήρα αλλά με απόδοση 430hp, επιτάχυνση 0-100km/h σε 5.2 δευτερόλεπτα και τελική ταχύτητα 264km/h.

Ο ανταγωνισμός στην κατηγορία των πολυτελών SUV είναι αδυσώπητος. Φυσικά το μυαλό όλων πάει στο αντίπαλο δέος, την Porsche Cayenne που άνοιξε το χωρό σε αυτή τη “νέα τάξη πραγμάτων” και ξεχωρίζει με τις επιδόσεις της, ειδικά στην έκδοση Turbo S. Αντίστοιχες προτάσεις που θα κληθεί να ανταγωνιστεί η Levante περιλαμβάνουν τις σπορ εκδόσεις των BMW X5 και X6 με τα σήματα της M-Performance, Mercedes-Benz GLE και GLE Coupe με τις κορυφαίες εκδόσεις AMG, Range Rover και Range Rover Sport, ίσως και την ακριβότερη Bentley Bentayga.

Maserati-Levante_2017_1600x1200_wallpaper_04

Η Levante θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο Mirafiori στο Τορίνο, και θα συμπληρώσει τη γκάμα της Maserati δίπλα στις Quattroporte, Ghibli, GranTurismo, GranCabrio και την επερχόμενη Alfieri. Η εμπορική πορεία του σπορ πολυτελούς SUV στην αγορά της Ευρώπης θα ξεκινήσει από την άνοιξη του 2016.

maserati-kubang-concept-photo-436700-s-1280x782

Πριν από περίπου 2 χρόνια, κατα τη διάρκεια της επίσκεψής μου στο σχεδιαστικό κέντρο της Fiat στο Τορίνο, είχα δει από κοντά την εικονιζόμενη Maserati Kubang (2011) που αποτελεί προπομπό της Levante. Μπορώ να πω ότι η σχεδιαστική εξέλιξη δικαιώνει τον Sergio Marchionne που είχε ζητήσει πλήρη ανασχεδιασμό του αμαξώματος με το τελικό μοντέλο παραγωγής να δείχνει αρκετά πιο premium και επιβλητικό σε σύγκριση με το πρωτότυπο.



Facebook Comments