Menu

Το νέο Toyota Yaris

Δοκιμή: Audi A1 Sportback 30 TFSI

Μία πλήρως ανακατασκευασμένη “τουριστική” Mercedes 190E

Τα διαμάντια της Prodrive

previous arrow
next arrow
PlayPause
previous arrownext arrow
Shadow
Slider

Lotus Evora Sport 410

25 Φεβ 2016

Lotus Evora Sport 410

+10hp και -70kg για την κορυφαία έκδοση της ναυαρχίδας της Lotus

Μπορεί μόλις πριν από λίγους μήνες η Lotus να μας παρουσίασε την ανανεωμένη Evora 400 (δείτε εδώ το σχετικό άρθρο μας), η αγγλική εταιρεία όμως επιστρέφει στην έκθεση Γενεύης με μια ακόμη πιο ισχυρή και ελαφριά έκδοση της ναυαρχίδας της, την Evora Sport 410!

Lotus-Evora_Sport_410_2017_1600x1200_wallpaper_01

Η η Evora Sport 410 ξεχωρίζει εξωτερικά χάρη στις νέες ελαφριές σφυρήλατες ζάντες αλουμινίου με δέκα ακτίνες που φορούν ελαστικά Michelin Cup 2, τα ρετρό αυτοκόλλητα στο προφίλ και τη διαφορετική διαμόρφωση της πίσω πόρτας.

Στα βήματα των πρόσφατων Elice Cup 250 και Exige Sport 350, το διάσημο πλέον Lightweight Laboratory, ή αλλιώς εργαστήριο “ελάφρυνσης” της Lotus, κατάφερε να μειώσει το βάρος της Evora κατα 70kg μέσω εκτεταμένης χρήσης ανθρακονημάτων με το συνολικό βάρος της κατασκευής να φτάνει τα 1.325kg

Το μοντέλο φορά τον υπερτροφοδοτούμενο εξακύλινδρο κινητήρα 3.5 λίτρων (ίδιο με αυτόν της Lotus 3-Eleven) με απόδοση 410hp και 410Nm ροπής, επιτρέποντας επιτάχυνση 0-100km/h σε 3,9 δευτερόλεπτα (μια βελτίωση της τάξεως των 0.3 δευτερολέπτων σε σχέση με την Evora 400) και τελική ταχύτητα που αγγίζει τα 300km/h.

Ο κινητήρας συνεργάζεται με ένα χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων χαμηλής τριβής (με το αυτόματο κιβώτιο να ανήκει στον προεραιτικό εξοπλισμό) που στέλνει την κίνηση τους πίσω τροχούς. Για αγωνιστική συμπεριφορά και κορυφαία πρόσφυση, το μοντέλο εξοπλίζεται με διαφορικό περιορισμένης ολίσθισης τύπου Torsen, ενώ χάρη σύστημα Dynamic Performance Management ο οδηγός μπορεί μέσω ενός διακόπτη να επιλέγει τα προγράμματα Sport και Race που βελτιώνουν την απόκριση του γκαζιού και αυξάνουν τα όρια εμπλοκής των συστημάτων ελέγχου πρόσφυσης επιτρέποντας καλύτερο έλεγχο στην πίστα.

Η γεωμετρία της ανάρτησης έχει επαναρυθμιστεί για ακόμη πιο κοφτερό κράτημα και καλύτερο έλεγχο του αμαξώματος, ενώ το αυτοκίνητο κάθεται 5mm πιο χαμηλά από την Evora 400.

Lotus-Evora_Sport_410_2017_1600x1200_wallpaper_02

Η νέα πίσω πόρτα από ανθρακονήματα αντικαθιστά 5 διαφορετικά πανελ συντελώντας στη μείωση του βάρους. Το ίδιο υλικό συναντάμε και στο εμπρός σπλίτερ, την οροφή, τον πίσω διαχύτη, όπως και στο εσωτερικό.

Χάρη στις επεμβάσεις, η Evora Sport 410 κάνει τον γύρο της πίστας Hethel σε 1 λεπτό και 28 δευτερόλεπτα, δηλαδή 3 δευτερόλεπτα πιο γρήγορα απότην Evora 400 και 1 δευτερόλεπτο πιο γρήγορα από την Exige Sport 350.

Η παραγωγή της Lotus Evora Sport 410 θα περιορίζεται σε 150 μονάδες το χρόνο και θα διατεθεί στην αγορά από τον Ιούνιο του 2016.

Lotus-Evora_Sport_410_2017_1600x1200_wallpaper_03

Στο εσωτερικό συναντάμε ανθρακονημάτινα sport καθίσματα με επενδύσεις Alcantara ενώ το σύστημα ψυχαγωγίας με την οθόνη αφής και τα ηχεία είναι προεραιτικό, για περεταίρω μείωση του βάρους. Στην ίδια λογική οι πόρτες έχουν μονοκόμματα πάνελ με Alcantara χωρίς αποθηκευτικούς χώρους ή βάσεις για τους αγκώνες.



Facebook Comments