Menu

Η ABT μεταμορφώνει το Audi RS4 Avant

BMW M8 Competition vs M2 Competition (video)

Δοκιμή: Skoda Scala 1.6 TDI 116 PS

Δοκιμή: Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 CVT

previous arrow
next arrow
PlayPause
previous arrownext arrow
Shadow
Slider

Lotus Evora 400

24 Ιαν 2016

Lotus Evora 400

Ουσιαστικό φρεσκάρισμα και για την Evora που γίνεται καλύτερη σε όλους τους τομείς

Εκτός από τις ανανεωμένες Elise Sport 220 και Exige Sport 350 που σας έχουμε παρουσιάσει στις σελίδες του Επι-Τροχών, η Lotus ανανέωσε πρόσφατα και την Evora 400, το κορυφαίο μοντέλο στη γκάμα της. Η εταιρεία, ακολουθώντας τη γνωστή συνταγή, έκανε την Evora πιο γρήγορη και ελαφριά, με επιθετικότερο στήσιμο, εξυγχρονίζοντας και αισθητικά το μοντέλο του 2010.

Lotus-Evora_400_2016_1600x1200_wallpaper_07

Η νέα μάσκα χαρίζει στην Evora ένα φρέσκο και επιθετικό look, πιο άγριο από ότι μας είχε συνηθίσει, ενώ παράλληλα προσφέρει στο μοντέλο αυξημένη κάθετη δύναμη.

Σύμφωνα με την εταιρεία, περισσότερο από 2/3 του αυτοκινήτου είναι καινούρια, συμπεριλαμβανομένου και του συστήματος υπερτροφοδότησης του V6 κινητήρα χωρητικότητας 3.5 λίτρων που πλέον αποδίδει 400hp και 410Nm ροπής (από τους 345hp και 400Nm ροπής της Evora S). Το βελτιωμένο αλουμινένιο σασί περικλύει ένα ανανεωμένο εσωτερικό και το ελαφρύ αμάξωμα από σύνθετα υλικά έχει διαφοροποιημένη σχεδίαση στο εμπρός και το πίσω μέρος. Το μοντέλο επωφελίται από διπλάσια κάθετη δύναμη, χάρη στο νέο προφυλακτήρα, το επίπεδο πάτωμα, τη νέα φτερούγα και το μεγαλύτερο διαχύτη. Συνολικά, η Evora 400 είναι κατα 22 κιλά ελαφρύτερη από πριν, ζυγίζοντας 1,415 kg.

Lotus-Evora_400_2016_1600x1200_wallpaper_0c

Και στο πίσω μέρος η Evora 400 απέκτησε ένα πιο “macho” look χάρη στον καινούριο προφυλακτήρα με τα πολλά φουσκώματα και τη νέα διπλή αεροτομή.

Σύμφωνα με τον Jean-Marc Gales, Chief Executive Officer για το Group Lotus, η Evora 400 είναι η πιο γρήγορη Lotus δρόμου που έχει βγει ποτε στην παραγωγή με την επιτάχυνση 0-100 km/h έρχεται σε 4.2 δευτερόλεπτα και την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 300km/h. Οι επεμβάσεις βοηθούν επίσης τη νέα Evora 400 να σημειώνει καλύτερο χρόνο στην πίστα της Lotus στο Hethel, Norfolk, βελτιωμένο κατα 6 δευτερόλεπτα σε σχέση με τον προκάτοχό της.

Φυσικά από ένα τέτοιο αυτοκίνητο, δε θα μπορούσε να λείπει το διαφορικό περιορισμένης ολίσθισης τύπου Torsen από τον πίσω άξονα. Μέσω των επιλογών στυλ οδήγησης Drive, Sport και Race ο οδηγός μπορεί να επιλέγει το στήσιμο που ταιριάζει καλύτερα στη διάθεσή του για φουλ πλαγιολίσθιση ή για καλύτερους χρόνους. Πίσω από τις σφυρύλατες ζάντες 19 και 20 ιντσών που φορούν ελαστικά Michelin Pilot Super Sport και ζυγίζουν 3.3 κιλά λιγότερο από το προηγούμενο σετ τροχών, κρύβονται νέα  μεγαλύτερα φρένα της AP Racing με αεριζόμενους δίσκους 370 x 32 mm εμπρός και 350 x 30 mm πίσω.

Οι πωλήσεις τις Evora 400 ξεκίνησαν από τον περασμένο Αύγουστο ενώ οι τιμές της δεν άλλαξαν σημαντικά σε σχέση με τον προκάτοχό της ξεκινώντας από 95.000 ευρώ στη Μ.Βρετανία.

Lotus-Evora_400_2016_1600x1200_wallpaper_19

Στο εσωτερικό συνεχίζεται η γνωστή “δίαιτα” χωρίς όμως να έχουν γίνει εκπτώσεις σε κάποιο σημείο. Η πρόσβαση έχει γίνει επίσης ευκολότερη χάρη στο λεπτότερο σασί που όμως έχει διατηρήσει την ακαμψία του στα ίδια υψηλά επίπεδα. Λίγο περισσότερος χώρος για τους πίσω επιβάτες, καλύτερο σύστημα κλιματισμού, επενδύσεις από Alcantara και βελτιωμένη εργονομία, συμπληρώνουν την εικόνα.

Lotus-Evora_400_2016_1600x1200_wallpaper_09

Μπορεί τα φιλόδοξα σχέδια του 2010 για έξι ολοκαίνουρια μοντέλα να έχουν πλέον εγκαταλειφθεί, όμως οι πωλήσεις της Lotus έχουν αυξηθεί κατα 50% μέσα στους τελευταίους 10 μήνες, με την εταιρεία να κάνει αυτό που ξέρει καλύτερα, παρουσιάζοντας ελαφρύτερες και ισχυρότερες εκδόσεις των ήδη υπαρχόντων και πετυχημένων μοντέλων της.



Facebook Comments