Menu

Η ABT μεταμορφώνει το Audi RS4 Avant

BMW M8 Competition vs M2 Competition (video)

Δοκιμή: Skoda Scala 1.6 TDI 116 PS

Δοκιμή: Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 CVT

previous arrow
next arrow
PlayPause
previous arrownext arrow
Shadow
Slider

Ο νέος κινητήρας της Koenigsegg χωρίς εκκεντροφόρους

09 Ιαν 2016

Ο νέος κινητήρας της Koenigsegg χωρίς εκκεντροφόρους

Μικρότερος σε μέγεθος, με κατα 30% μεγαλύτερη ισχύ και κατα 30% βελτιωμένη αποδοτικότητα

H Σουηδική Koenigsegg είναι γνωστή για τα εξαιρετικών επιδόσεων υπεραυτοκίνητα που κατασκευάζει (δείτε εδώ το αφιέρωμα μας σε αυτά) με τους δικής της κατασκευής V8  twin-turbo κινητήρες, όμως η εταιρεία προχωρά ένα βήμα παραπέρα, επενδύοντας στο σχεδιασμό και την εξέλιξη ακόμη πιο τεχνολογικά προηγμένων κινητήρων.

Τα τελευταία χρόνια, η Koenigsegg εξελίσσει πάνω σε ένα σύνολο χωρίς εκκεντροφόρους άξονες, προσπαθώντας να διερευνήσει το μέλλον των κινητήρων εσωτερικής καύσης. Το όνομα αυτού, FreeValve ή αλλιώς ελεύθερη βαλβίδα. Σύμφωνα με τους δημιουργούς του, το νέο σύνολο που βρίσκεται ακόμη σε στάδιο εξέλιξης και δοκιμών, προσφέρει 30% περισσότερη ισχύ και ροπή σε σύγκριση με ένα συμβατικό κινητήρα ενώ παράλληλα είναι κατά 30% πιο οικονομικός με σημαντικά λιγότερες εκπομπές βλαβερών σωμματιδίων. Το παρακάτω βίντεο δημοσιεύθηκε μόλις χθες από την εταιρεία και παρουσιάζει με επεξηγηματικό τρόπο τη λειτουργία του FreeValve.

Koenigsegg Releases Video Of Its Advanced Camless Engine - Google Chrome
Όπως φαίνεται και στο βίντεο, οι μικρές αναρτήσεις σε κάθε βαλβίδα επιτρέπουν τον ανεξάρτητο έλεγχό τους, κάνοντας πιο εύκολο τον μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων αλλά και την απενεργοποίησή κυλίνδρων όταν δεν απαιτείται η πλήρης ισχύς.

Δείτε επίσης σε ένα λίγο παλαιότερο βίντεο, κάποια βήματα που εξηγούν τις διαφορές του με ένα συμβατικό κινητήρα που διαθέτει εκκεντροφόρους.

Koenigsegg-Regera_2015_1600x1200_wallpaper_02

To επερχόμενο Koenigsegg Regera δε θα κάνει χρήση του νέου κινητήρα αφού θα εξοπλίζεται με τον V8 twin turbo χωρητικότητας 5.0 λίτρων που σε συνεργασία με ένα ηλεκτροκινητήρα θα αποδίδουν 1500hp και 2000Nm ροπής!!! Φανταστείτε τα νούμερα που θα δούμε όταν ο Freevalve κινητήρας είναι έτοιμος να μπει σε κάποιο όχημα παραγωγής…



Facebook Comments