Menu

Αυτά είναι τα καλύτερα αυτοκίνητα από την Cosworth

Μία βελτιωμένη Alfa Romeo 4C εναντίον ενός Audi RS3 (video)

Vision Mercedes Simplex

Όταν ο Hammond και ο May συνάντησαν τον Vettel (video)

previous arrow
next arrow
PlayPause
previous arrownext arrow
Shadow
Slider
yamaha-supercar-monothesio-epitrohongr

Και Όμως η Yamaha είχε Φτιάξει Supercar!

01 Ιούν 2019

Και Όμως η Yamaha είχε Φτιάξει Supercar!

Εσείς το γνωρίζατε;

yamaha-supercar-monothesio-epitrohongr

 

Πίσω στις αρχές της δεκαετίας του 1990, η Yamaha είχε στα σκαριά, την κατασκευή ενός δικού της supercar. Tο οποίο άκουγε στο περίεργο όνομα ΟΧ99-11 V12. Eλάχιστοι όμως γνώριζαν την ύπαρξη του.

Φυσικά δεν ήταν πρωτάρα η γιαπωνέζικη εταιρία στην παραγωγή αυτοκινήτων. Kαθώς λίγα χρόνια πριν, είχε εμπλακεί στη Formula 1 ως κατασκευαστής μοτέρ. Για λογαριασμό της Brabham, της Jordan και αρκετών ακόμη ομάδων.

Την δημιουργία ενός πρωτοτύπου ανέλαβε η θυγατρική της Yamaha, Ypsilon Technology

Πίσω στα ‘90s λοιπόν, ανέθεσε αρχικά σε μια μικρή γερμανική εταιρία τη σχεδίαση του πρωτότυπου αλλά μετά την αποτυχία της, απευθύνθηκε στη βρετανική τεχνική εταιρία IAD. Και με τους Εγγλέζους η Yamaha δεν τα βρήκε για διάφορους λόγους. Με συνέπεια το όλο project να το αναλάβει η θυγατρική της εταιρίας Ypsilon Technology.

Με αυτό τον τρόπο κατασκευάστηκαν τελικά 3 πρωτότυπα από τα οποία το ένα πωλείται αυτή την περίοδο στην τιμή των 1.2 εκατομμυρίων ευρώ, τιμή λογική αν κρίνουμε από τη σπανιότητα του μοντέλου.

Το ΟΧ99-11 V12 είναι εφοδιασμένο με ένα V12 μοτέρ 3.5 λίτρων με φυσική αναπνοή και απόδοση 440 ίππων στις κατακόκκινες μοτοσυκλετιστικές 10.000 στροφές! Φυσικά η κίνηση μεταδίδεται στους πίσω τροχούς μέσω ενός 6τάχυτου κιβωτίου ταχυτήτων.

Το συνολικό βάρος του αυτοκινήτου μόλις και φτάνει τα 1.150 κιλά χαρίζοντας του εκπληκτικές επιδόσεις.

Για αυτό όμως που ξεχωρίζει το παραλίγο supercar της Yamaha είναι το design που έρχεται ουσιαστικά δανεισμένο από τις μοτοσυκλέτες.

Η καμπίνα των επιβατών είναι αποκλειστικά για 2 άτομα και μάλιστα ο συνεπιβάτης κάθεται πίσω από τον οδηγό θυμίζοντας τα αγαπημένα μας δίτροχα.

Αποτέλεσμα είναι το αυτοκίνητο να έχει ένα ψηλόλιγνο σχεδιασμό με πολύ χαμηλό αεροδυναμικό συντελεστή που αν τελικά το αυτοκίνητο έβγαινε κανονικά στην παραγωγή, θα είχαμε ένα πολύ δυνατό supercar που θα κόντραρε στα ίσια Porsche, Aston Martin και τη λοιπή… παρέα.

 

Team Ε.Τ.



Facebook Comments