Menu

Η πρώτη μοτοσυκλέτα της Aston Martin αξίας 108.000 ευρώ

Το νέο Audi R8 V10 RWD

Ποια μοντέλα χάνουν περισσότερη και ποια λιγότερη αξία σε πέντε χρόνια

Δες τη νέα AMG A45 S να τερματίζει στην Autobahn (video)

previous arrow
next arrow
PlayPause
previous arrownext arrow
Shadow
Slider

Κάτι εντυπωσιακό θα παρουσιάσει η Kia στην Φρανκφούρτη

31 Αυγ 2017

Κάτι εντυπωσιακό θα παρουσιάσει η Kia στην Φρανκφούρτη

Ένα σπορ station wagon;;;;;;

Γράφει ο Δημήτρης Μυζήθρας

Η αναζήτηση πρακτικότητας και επιδόσεων, σε ένα αυτοκίνητο, το οποίο να «ξεφεύγει» από τις παραδοσιακές σχεδιαστικές γραμμές είναι η συνταγή της επιτυχίας και κατά πως φαίνεται η ΚΙΑ του 2017 το έχει αντιληφθεί στο ακέραιο.

Στις 12 Σεπτεμβρίου, με το άνοιγμα της αυλαίας στη Διεθνή Εκθεση Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης, ο κόσμος της αυτοκίνησης θα έρθει αντιμέτωπος με το «αντικείμενο μελέτης» της ΚΙΑ, στη μορφή ενός πρωτότυπου μοντέλου.

Ο σχεδιασμός του εν λόγω σπορ station wagon αν προτιμάτε, αλλά σε καμία περίπτωση shooting brake με 5 πόρτες (!), θα καταδείξει το σαφές πλεονέκτημα που έχουν οι κατασκευαστές της Ασίας, έναντι των Ευρωπαίων. Το υψηλής αισθητικής design γίνεται πλέον άμεσα προσβάσιμο, μέσω των ανεξάρτητων σχεδιαστικών γραφείων που πολλαπλασιάζονται με εκθετικό ρυθμό στη γηραιά ήπειρο και η παραγωγή ελκυστικών κατά τα παγκόσμια πρότυπα προϊόντων, μακριά από τα σχεδιαστικά γραφεία είναι γεγονός. Ενδεικτικά αναφέρουμε ότι το συγκεκριμένο ΚΙΑ σχεδιάστηκε από το Ευρωπαϊκό Κέντρο Σχεδιασμού, 500 μέτρα από το χώρο στον οποίο θα εκτεθεί.

Στόχος λοιπόν είναι το χαμηλό κόστος παραγωγής της ανατολής (ή ανατολικής Ευρώπης), να συνδυαστεί με αισθητική που καλύπτει τα κριτήρια στις απαιτητικές ώριμες αγορές, ώστε οι ασιάτες κατασκευαστές να αυξήσουν τη συμμετοχή τους στο μερίδιο αγοράς αυτοκινήτων μέσης αξίας. Με προϋπολογισμένη επένδυση στο σχεδιασμό και αρκετή τεχνογνωσία στην κατασκευή, πετυχαίνουν τόσο την ανατίμηση των προϊόντων τους, όσο και την ενδυνάμωση του κύρους και της εταιρικής ταυτότητας.

imageshandler

Το συγκεκριμένο σχέδιο, ακολουθώντας τις τάσεις της εποχής, αποτελεί ένα δυναμικό σύνολο, το οποίο εναγκαλίζεται στοιχεία από καταξιωμένες μπράντες της Δύσης (πίσω φωτιστικά σώματα κατά πλάτος του αμαξώματος, διχρωμία αμαξώματος και οροφής/μαρσπιέ, ζάντες), χωρίς αυτά να δείχνουν ετερόκλητα.

Η ΚΙΑ άρχισε να φτιάχνει αυτοκίνητα το 1970. Τότε κατασκευάζονταν και στην Ελλάδα αυτοκίνητα. Θυμάμαι τους χαρακτηρισμούς με ομοιοκαταληξία και τη χλεύη που είχαν υποστεί από την πλειοψηφία του ελληνικού (και όχι μόνο) αγοραστικού κοινού την εποχή του χρηματιστηρίου, τότε που μεσουρανούσαν οι γερμανικοί κολοσσοί.

Οι Κορεάτες επέμειναν με μέθοδο, οργάνωση, πολλά μικρά, αλλά πάντα σταθερά βήματα. Αυτή τη στιγμή πραγματοποιούν το τελευταίο στη διαδρομή για παγκόσμια αποδοχή και καταξίωση. Πλέον κοιτάζουν τους Ευρωπαίους στα μάτια και διεκδικούν με ζήλο αυτό που αξίζουν, «ξεκλειδώνοντας» άλλη μια αγορά.



Facebook Comments