Menu

Alfa Romeo 8C: ένα μοναδικά υπέροχο αυτοκίνητο

Η Huyndai σκέφτεται να βγάλει roadster μοντέλο

BMW M340i vs Audi S4 vs AMG E53 vs Volvo S60 Polestar (video)

Ferrari 488 Pista vs McLaren 600LT vs Alfa Romeo 4C (video)

previous arrow
next arrow
PlayPause
previous arrownext arrow
Shadow
Slider
Η Skoda αποσύρεται από το WRC

Η Skoda αποσύρεται από το WRC

12 Δεκ 2019

Η Skoda αποσύρεται από το WRC

Η έλλειψη οδηγού είναι η αιτία

Μετά την αποχώρηση της Citroen από το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ τον περασμένο μήνα, τώρα και η Skoda ανακοίνωσε οτι αποχωρεί από την WRC2 Pro κατηγορία του θεσμού.

Σε εκδήλωση της Skoda Motosport που διοργανώθηκε στην Πράγα, ο team manager των Τσέχων, Pavel Hortek, ενημέρωσε τους παρευρισκόμενους οτι η ομάδα αποχωρεί άμεσα από το Πρωτάθλημα. Η ανακοίνωση αυτή ήρθε ουσιαστικά σαν κεραυνός εν αιθρία αφού η Skoda κατακτά τον τίτλο στη “μικρή” κατηγορία τα τελευταία 4 χρόνια και μάλιστα με διαφορετικούς οδηγούς!

Την αρχή έκανε ο Esapekka Lappi, ακολούθησαν οι Pontus Tidemand και Jan Kopecky ενώ φέτος τον τίτλο πήρε ο Kalle Rovanpera. Ως γνωστό, ο νεαρός Φιλανδός αναβαθμίστηκε παίρνοντας μεταγραφή στην Toyota. Ακριβώς αυτός ήταν και ο λόγος που επικαλέστηκε ο Hortek λέγοντας οτι η έλλειψη νέων ταλαντούχων οδηγών προς αναπλήρωση του Rovanpera οδήγησε στην απόσυρση των Τσέχων.

Κάποιοι πρότειναν τον Oliver Solberg αλλά για εμάς είναι ακόμη νωρίς, δήλωσε ο Hortek.

Ο επικεφαλής της Skoda Motorsport συνέχισε λέγοντας οτι μέχρι τώρα έχουν πουληθεί 328 Fabia R5 σε ιδιώτες και δεν είναι εύκολο να υποστηρίξουν ταυτόχρονα όλα αυτά τα αγωνιστικά και την εργοστασιακή ομάδα σε πλήρη εμπλοκή. Παρ’ όλα αυτά, ο Kopecky θα τρέξει κανονικά την επόμενη χρονιά στο Πρωτάθλημα Τσεχίας με επίσημη υποστήριξη από τη Skoda.

Όσον αφορά το WRC, με την αποχώρηση της Citroen και της Skoda, απομένουν μόνο οι Ford και Hyundai να υποστηρίξουν το θεσμό. Έτσι η WRC2 Pro κατηγορία μετονομάζεται ξανά σε… σκέτο WRC2 ενώ η μέχρι πέρσι WRC2 των ιδιωτών γίνεται WRC3.

Το κυρίως πρόβλημα που παρατηρούμε εμείς όμως, είναι οτι μετά από αρκετά χρόνια το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα δείχνει σημάδια υποχώρησης με τις προοπτικές να είναι αρνητικές. Θα πει κάποιος οτι άλλες φορές το WRC είχε μόνο 2 ομάδες αλλά το ξεπέρασε και επανήλθε δριμύτερο. Σίγουρα ναι αλλά πλέον οι συνθήκες έχουν αλλάξει και δεν ζούμε στις ένδοξες εποχές του Group B ή έστω του Group A.

Ακούγεται οτι Toyota, Hyundai και M-Sport ετοιμάζουν δεύτερες, μικρότερες ομάδες προκειμένου να εντοπίσουν νέους φερέλπιδες οδηγούς για το μέλλον. Σίγουρα είναι μια θετική κίνηση αλλά δεν ξέρουμε κατά πόσο αρκεί. Ίσως τελικά η λύση να βρίσκεται στα υβριδικά rally cars το 2022. Ο καιρός θα δείξει.

Γράφει ο Γιώργος Ζιώγας

Facebook Comments