Menu

Η πρώτη μοτοσυκλέτα της Aston Martin αξίας 108.000 ευρώ

Το νέο Audi R8 V10 RWD

Δοκιμή: Seat Ibiza TDI 95 PS

Δες τη νέα AMG A45 S να τερματίζει στην Autobahn (video)

previous arrow
next arrow
PlayPause
previous arrownext arrow
Shadow
Slider

Δοκιμή: Volvo V40 D2

17 Νοέ 2014

Δοκιμή: Volvo V40 D2

Η πρώτη μας επαφή με το πολυτελές μικρομεσαίο της Volvo

γράφει η Μαρία Θεοφράστου

Φωτογραφίες: Πέτρος Στεφανής

 η εξωτερική του σχεδίαση αποπνέει έναν αέρα σπορ και ταυτόχρονα προσιτής πολυτέλειας

η εξωτερική του σχεδίαση αποπνέει έναν αέρα σπορ και ταυτόχρονα προσιτής πολυτέλειας

Αντικρίζοντας για πρώτη φορά το νέο Volvo v40 d2 μας κέντρισε το ενδιαφέρον, η δυναμική εξωτερική του σχεδίαση που αποπνέει έναν αέρα σπορ και ταυτόχρονα προσιτής πολυτέλειας. Η λευκή ιριδίζουσα απόχρωση ομολογουμένως του πάει πολύ αναδεικνύοντας τις αυστηρές γραμμές του.

Η κεντρική κονσόλα με την κομψή της σχεδίαση και τις πολλαπλές της παροχές καταφέρνει να είναι λειτουργική χωρίς να δημιουργεί προβλήματα χρήσης στους τεχνολογικά «ημιμαθείς» οδηγούς

Προχωρώντας στο εσωτερικό του, το βλέμμα μας μαγνητίζεται στον ψηφιακό πίνακα οργάνων, εντυπωσιακός και άκρως εξυπηρετικός. Η κεντρική κονσόλα με την κομψή της σχεδίαση και τις πολλαπλές της παροχές καταφέρνει να είναι λειτουργική χωρίς να δημιουργεί προβλήματα χρήσης στους τεχνολογικά «ημιμαθείς» οδηγούς.

Όσον αφορά την καμπίνα των επιβατών το μικρομεσαίο αυτοκίνητο της σουηδικής εταιρείας, θα λέγαμε πως δημιούργησε έναν σχετικά ικανοποιητικό χώρο για την άνεση των πίσω επιβατών, χωρίς όμως να «χτυπάει» τους ανταγωνιστές αυτής της κατηγορίας. Το ίδιο θα λέγαμε πως ισχύει και για τον αποθηκευτικό χώρο του αυτοκινήτου (πορτ παγκάζ).

το βλέμμα μας μαγνητίζεται στον ψηφιακό πίνακα οργάνων, εντυπωσιακός και άκρως εξυπηρετικός

Δεν θα μπορούσαμε να μείνουμε αδιάφοροι, διαπιστώνοντας τον τεχνολογικό εξοπλισμό που διαθέτει το Volvo v40, καινοτομίες που έχουν ως στόχο να παρέχουν στον οδηγό τη μέγιστη ευκολία και το κυριότερο τη μέγιστη ασφάλεια τόσο για τους επιβαίνοντες όσο και για τους πεζούς. Το αυτοκίνητο προειδοποιεί τον οδηγό όταν βρίσκεται σε κοντινή απόσταση από πεζούς, ποδηλάτες άλλα αυτοκίνητα, ενώ διαθέτει και αερόσακο πεζών! Σε περίπτωση ατυχήματος για αποφυγή σοβαρού τραυματισμού του πεζού. Το σύστημα infotainment Sensus Connect μετατρέπει το αυτοκίνητο σε Smartphone ενώ επιτρέπει στον οδηγό να μην απομακρύνει τα χέρια του από το τιμόνι, παρέχοντας του τη δυνατότητα να κάνει οποιαδήποτε επιλογή και να δώσει όποια εντολή επιθυμεί μέσο αυτού. Ενώ με το πρωτοποριακό σύστημα

Adaptive Cruise Control & Distance Alert μπορείς δίνοντας εντολή στο αυτοκίνητο να ακολουθήσεις αυτόματα το προπορευόμενο όχημα.

Αν και μικρότερης τεχνολογικής σημασίας, το αυτόματο κλείσιμο των καθρεφτών με το κλείδωμα του αυτοκινήτου, όπως και η επιλογή αυτόματων φώτων, τα οποία προσαρμόζονται ανάλογα με τις εξωτερικές συνθήκες, είναι μερικές καλαίσθητες και πρακτικές λεπτομέρειες.

Εξίσου καλαίσθητο και απο πίσω

Στα θετικά δεν θα μπορούσαμε να μην συμπεριλάβουμε και το σύστημα start/stop. Σε περίπτωση που δεν είστε εξοικειωμένοι μαζί του, ίσως χρειαστεί να κάνετε μερικές βολτίτσες μέχρι να το συνηθίσετε. Το συγκεκριμένο σύστημα μειώνει την κατανάλωση και την εκπομπή ρίπων, έτσι η οδήγηση γίνεται οικονομικότερη για εμάς και φιλικότερη με την ατμόσφαιρα. Επιπροσθέτως το συγκεκριμένο μοντέλο καταφέρνει να διατηρεί εξαιρετικά χαμηλά επίπεδα κατανάλωσης χάρη στον πετρελαιοκινητήρα που φοράει.

Πολύ καλές εντυπώσεις μας άφησε και η οδηγική του συμπεριφορά, εξαιρετικό σύστημα φρένων, γρήγορες επιταχύνσεις εάν και αυτόματο (επιλογή σπορ οδήγησης για βέλτιστες αλλαγές ταχυτήτων). Άκρως ικανοποιητική η αίσθηση του τιμονιού, το οποίο διαθέτει και επιλογή ρύθμισης.

Κλείνοντας θα ήθελα να αναφέρω, ένα μικρό μειονέκτημα (σύμφωνα πάντα με τα δικά μου κριτήρια) , όσον αφορά το παρκάρισμα. Θα χαρακτήριζα ολίγον εκνευριστικούς τους αισθητήρες παρκαρίσματος που βρίσκονται στον πίσω προφυλαχτήρα, διότι προειδοποιούν με αρκετή «επιμονή» δίνοντας σου λανθασμένη εντύπωση για τον κενό χώρο που σου απομένει, ενώ το πίσω τζάμι θα μπορούσε να είναι λίγο μεγαλύτερο προσφέροντας καλύτερη οπτική επαφή στον οδηγό.

Η νέα έκδοση με τον αναβαθμισμένο εξοπλισμό ξεκινάει από τις 22.570€

Ενώ το συγκεκριμένο μοντέλο με τον κινητήρα diesel 1,6 D2 με 115 ίππους ξεκινάει από τις 23.070€

Ελπίζω να σας φάνηκαν χρήσιμες οι πληροφορίες που σας μετέφερα από την προσωπική μου επαφή με το Volvo V40 D2. Εμείς θα τα ξαναπούμε σύντομα, μέχρι τότε να γελάτε πολύ και να προσέχετε στους δρόμους!

5



Facebook Comments