Menu

Τα 9 πιο όμορφα πεντάλ οδήγησης που έχουμε δει

Επίσημο: O Sainz στη Ferrari, o Ricciardo στη McLaren

Η μία και μοναδική αστυνομική Ferrari 250 GTE

Βελτιωμένη Supra εναντίον BMW M4 (video)

previous arrow
next arrow
PlayPause
previous arrownext arrow
Shadow
Slider

Η Lamborghini Huracan Evo Spyder γίνεται πισωκίνητη (+video)

14 Μαΐ 2020

Η Lamborghini Huracan Evo Spyder γίνεται πισωκίνητη (+video)

για τους λάτρεις της ανόθευτης οδήγησης

Γίνεται το καλό ακόμη καλύτερο; Σίγουρα ναι, αρκεί να υπάρχει διάθεση και όρεξη. Και στην περίπτωση της αυτοκίνησης, πάθος και μεράκι.

Κάπως έτσι σκέφτηκε μάλλον ο Stephano Domenicalli, ο CEO της Lamborghini, στην περίπτωση της Huracan Spyder Evo RWD. Οπότε και οι “περίεργοι” τύποι στην Σαντ Άγκατα θέλησαν να ικανοποιήσουν τα πιο ανόθευτα και οδηγοκεντρικά ένστικτα όλων των πραγματικών οδηγών. Και ας μπορούν να την αγοράσουν ελάχιστοι. Μας αρκεί που απλώς υπάρχει εκεί, η Huracan Evo με ανοιχτή οροφή και πίσω κίνηση.

Εξωτερικά η “κάμπριο” Huracan Evo διαφέρει από την coupe σε λίγα αλλά χτυπητά σημεία. Ο εμπρός προφυλακτήρας έχει νέες ρομβοειδείς εισαγωγές αέρα, ενώ πίσω ξεχωρίζει ο διαφορετικός μαύρος προφυλακτήρας με το νέας σχεδίασης διαχύτη.

Μέσω του προγράμματος Lamborghini Ad Personam, ο πελάτης μπορεί να διαμορφώσει με άπειρες επιλογές την Huracan Evo του. Από πληθώρα χρωματικών συνδυασμών οροφής και αμαξώματος μέχρι 19άρες και 20άρες ζάντες ελαφρού κράματος. Φυσικά δεν απουσιάζουν οι carbon λεπτομέρειες στο εσωτερικό του ιταλικού supercar.

Στα σημαντικά τώρα. Η Huracan Evo Spyder RWD κινείται από τον ίδιο κινητήρα που φοράει και η AWD αδελφή της. V10 με φυσική αναπνοή και 5.2 λίτρα τοποθετημένο στο κέντρο. Μόνο που αντί για 630 ίππους και 600 Nm ροπής, η ρύθμιση του V10 στην πισωκίνητη έχει μειωθεί στα 602 άλογα και 560 Nm ροπή αντίστοιχα.

Η κίνηση στους πίσω τροχούς μεταδίδεται με ένα αυτόματο σασμάν 7 σχέσεων διπλού συμπλέκτη. Για το κλασικό 0-100 απαιτούνται μόλις 3.5” ενώ “τελικιάζει” στα 323 χλμ/ώρα. Αντίστοιχα η τετρακίνητη θέλει 3.3” με τελική στα 330 χλμ. Για να ενισχύσει την απόλαυση της οδήγησης η Lamborghini έχει εφοδιάσει την Spyder με το σύστημα P-TCS που αναλαμβάνει να κάνει πιο “παιχνιδιάρικο” το πίσω μέρος. Όχι οτι το έχει ανάγκη βέβαια…

Σύμφωνα με τον Domenicalli, η κεντρομήχανη ανοιχτή Huracan Evo Spyder RWD έχει σχεδιαστεί να προσφέρει την απόλυτη οδηγική ευχαρίστηση στον τυχερό της κάτοχο.

“Η πίσω κίνηση συνδυαστικά με το ανοιχτό αμάξωμα μεταδίδει την διαχρονική φιλοσοφία και κληρονομιά της Lamborghini στον οδηγό” συνέχισε ο Ιταλός.

Η νέα Huracan θα είναι διαθέσιμη το φθινόπωρο στην Ευρώπη με τιμές που υπολογίζονται περί τα 220.000€.

Ποιος είπε ότι τα όνειρα είναι φθηνά;

Γράφει ο Γιώργος Ζιώγας

Facebook Comments