Menu

Δέκα ιδιαίτερα τιμόνια που αγαπήσαμε (νο2)

Άσε το SUV και πιάσε το…κάμπριο

Ένα “σαν καινούργιο “Bulli πωλείται για 69.000 ευρώ

Δες πως κατασκευάζεται η Ducati των 100.000 ευρώ (video)

previous arrow
next arrow
PlayPause
previous arrownext arrow
Shadow
Slider

Η νέα BMW M3 θα έχει και χειροκίνητο σασμάν (+video)

29 Δεκ 2019

Η νέα BMW M3 θα έχει και χειροκίνητο σασμάν (+video)

Χαράς ευαγγέλια για τους απανταχού petrolhead

Αν και ουσιαστικά γνωρίζαμε οτι η επερχόμενη Μ3 θα έχει και χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων, πρακτικά τώρα ήρθε και η επιβεβαίωση για να μας φύγουν και οι τελευταίες αμφιβολίες. Βλέπετε από το περασμένο Σεπτέμβριο ο επικεφαλής του M Division, Markus Flasch, είχε ενημερώσει οτι πέρα απο το αυτόματο κιβώτιο η Μ3 θα εξοπλίζεται και με το κλασικό manual.

Τώρα λοιπόν διέρρευσαν αρκετές φωτογραφίες της νέας σπορ BMW με καμουφλάζ στις οποίες όμως φαίνεται ευδιάκριτα το μαγικό στικ να δεσπόζει στη μέση του κεντρικού τούνελ.

Και αν η τοποθέτηση χειροκίνητου κιβωτίου φαίνεται σαν κάτι αυτονόητο η αλήθεια είναι οτι η BMW είχε αντίθετη άποψη. Όπως δήλωσε ο Flasch, η γερμανική εταιρία άκουσε τους φίλους της μάρκας και τους “έκανε τη χάρη” να προσθέσει και την αγαπημένη κλασική επιλογή. Συνέχισε λέγοντας “το αυτόματο κιβώτιο είναι απείρως γρηγορότερο στις αλλαγές ταχυτήτων και από τον καλύτερο οδηγό με χειροκίνητο σασμάν”. Ασχέτως αν χάνεται η απόλαυση, θα συμπληρώναμε εμείς…

Πέρα από το σασμάν η νέα M3 που αναμένεται να κυκλοφορήσει το 2021, στο εσωτερικό ξεχωρίζουν τα κάρμπον bucket καθίσματα ενώ στο εξωτερικό εντύπωση προκαλούν τα φαρδύτερα φτερά και η νέα μικρή πίσω αεροτομή στο πορτμπαγκάζ. Φυσικά παρών είναι και τα νέα ευμεγέθη “νεφρά” στη μάσκα που είτε μας αρέσουν είτε όχι, ήρθαν για να μείνουν.

Όσον αφορά τα μηχανικά μέρη η νέα Μ3, αλλά και η Μ4 ,θα κινείται με τον ίδιο 3λίτρο V8 κινητήρα που κινεί τις Χ3 Μ και Χ4 Μ. Στη βασική έκδοση του σπορ μεσαίου σεντάν θα αποδίδει 473 ίππους ενώ στη δυνατότερη Μ3 Competition η ισχύς θα φτάνει τα 503 άλογα. Βέβαια σε αυτή την έκδοση η κίνηση θα μεταδίδεται και στους 4 τροχούς με δυνατότητα όμως απενεργοποίησης του εμπρός διαφορικού ώστε να μπορεί ο οδηγός να… ντριφτάρει δίχως αύριο!

Ας την απολαύσουμε να γυρίζει και στο Νίρμπουργκρινγκ σε μια σβέλτη βόλτα.

Team E.T

Facebook Comments