Menu

Ένα από τα Τελευταία Nissan Sunny GTI-R Πωλείται

Έρχονται Πρόστιμα για Ηχορύπανση και στα Αυτοκίνητα

H BMW Παρουσίασε την Έκδοση Στέισον της Σειράς 3

Το Επί Τροχών Στην Πορτογαλία...με Βροχούλα (Video)

previous arrow
next arrow
PlayPause
previous arrownext arrow
Shadow
Slider

Hyundai RN30 Concept

29 Σεπ 2016

Hyundai RN30 Concept

με υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα 2.0 λίτρων απόδοση 380ps

Η Hyundai παρουσίασε στο Παρίσι το RN30, ένα εντυπωσιακό πρωτότυπο επιδόσεων που βασίζεται στη νέα γενιά του μικρομεσαίου i30.

hyundai-rn30_concept-2016-1600-03

Το RN30 διαθέτει ένα σχεδόν κραυγαλέο πλήρες αεροδυναμικό πακέτο που του χαρίζει μια ιδιαίτερα επιθετική εμφάνιση. Τα φουσκωμένα φτερά, οι εισαγωγές αέρα και τα διάφορα αεροδυναμικά βοηθήματα περιμετρικά του αμαξώματος συμβάλουν στην παραγωγή κάθετης δύναμης.

Το πρωτότυπο εξελίχθηκε σε συνεργασία με το αγωνιστικό παρακλάδι Hyundai Motorsport, το ευρωπαικό τεχνικό κέντρο της εταιρείας και το τμήμα Performance Development & High Performance Vehicle Division.

Το RN30 κινείται με τη βοήθεια ενός υπερτροφοδοτούμενου κινητήρα χωρητικότητς 2.0 λίτρων που εξελίσσει η Hyundai για τα σπορ μοντέλα παραγωγής που θα φέρουν το σύμβολο N. Χάρη στα σφυρήλατα μέρη του κινητήρα, η απόδοση φτάνει του 380ps και η ροπή τα 451Nm.

Η κίνηση μεταδίδεται μέσω ενός σπορ κιβωτίου διπλού συμπλέκτη DCT που στέλνει τη δύναμη και στους τέσσερις τροχούς με τη βοήθεια του συστήματος τετρακίνησης AWD.

hyundai-rn30_concept-2016-1600-0c

Στο πίσω μέρος μόνο το σχήμα των φωτιστικών σωμμάτων προδίδει τη συγγένεια με το ταπεινό i30. Ο γιγαντιαίος διαχύτης που φιλοξενεί την κεντρικά τοποθετημένη κεραμική διπλή απόληξη της εξάτμισης, οι αεροδυναμικές καταλήξεις των φτερών και η τεράστια αεροτομή στην κορυφή της πίσω πόρτας, προιδεάζουν για ένα όχημα που σχεδιάστηκε για την πίστα.

Το RN30 εξοπλίζεται με τεχνολογία που έχει στόχο να βελτιώσει την οδηγική εμπειρία και να κάνει τους οδηγούς ταχύτερους στην πίστα. Για παράδειγμα, το Electronic Variable Exhaust System, διαμορφώνει τον ήχο της εξάτμισης κατά τη διάρκεια της επιτάχυνσης, έτσι ώστε να ταιριάζει με τον χαρακτήρα της κατασκευής. Επίσης, το ηλεκτρονικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθισης (eLSD) στέλνει την κατάλληλη δύναμη σε κάθε τροχό για καλύτερη συμπεριφορά στο όριο.

Οι μηχανικοί της Hyundai χρησιμοποίησαν φιλικά προς το περιβάλλον πλαστικά υλικά νέας τεχνολογίας που εξελίχθηκαν σε συνεργασία με την εταιρεία χημικών BASF και μειώνουν σημαντικά το βάρος του αυτοκινήτου. Παράλληλα, οι θέσεις είναι τοποθετημένες χαμηλότερα, όπως και το κέντρο βάρους.

hyundai-rn30_concept-2016-1600-09

Σε σύγκριση με το i30, το RN30 κάθεται πολύ χαμηλότερα αφού τα σπλιτερ του σχεδόν αγγίζουν το έδαφος. Το πλάτος έχει αυξηθεί κατα 30mm (1950mm) ενώ το ύψος έχει μειωθεί κατα 84mm (1355mm) με σημαντικό αντίκτυπο στις αναλογίες. Τέλος, οι ζάντες 19 ιντσών συμβάλλουν στην αγωνιστική εικόνα του πρωτοτύπου.

hyundai-rn30_concept-2016-1600-13

Στο εσωτερικό η ατμόσφαιρα θυμίζει αγωνιστικό όχημα με roll cage, bucket κάθισμα και σπαρτιάτικη καμπίνα. Την παράσταση κλέβει το αγωνιστικό τιμόνι με τις δύο οθόνες που αντικαθιστούν τον πίνακα οργάνων. Μια σειρά από κάμερες με εξελιγμένους σταθεροποιητές εικόνας, κινηματογραφούν την εμπειρία του οδηγού με εσωτερικά και εξωτερικά πλάνα

hyundai-rn30_concept-2016-1600-02

Το i30N παραγωγής που αναμένεται να παρουσιαστεί μέσα στο 2017, δεν θα υιοθετήσει τις ακραίες σχεδιαστικές λύσεις του RN30, όπως οι suicide doors και το κραυγαλέο bodykit, όμως είναι βέβαιο πως θα επηρεαστεί σε ένα βαθμό από τον σπορ χαρακτήρα του.

Σχετικό Άρθρο: Νέο Hyundai i30



Facebook Comments