Menu

Αυτά είναι τα καλύτερα αυτοκίνητα από την Cosworth

Μία βελτιωμένη Alfa Romeo 4C εναντίον ενός Audi RS3 (video)

Vision Mercedes Simplex

Όταν ο Hammond και ο May συνάντησαν τον Vettel (video)

previous arrow
next arrow
PlayPause
previous arrownext arrow
Shadow
Slider

Hyundai RM16 N model Concept

02 Ιούν 2016

Hyundai RM16 N model Concept

Μια σχεδιαστική μελέτη κεντρομήχανου και πισωκίνητου αυτοκινήτου επιδόσεων.

H Hyundai, στα πλαίσια της Νοτιο-Κορεάτικης διεθνούς έκθεσης αυτοκινήτου στο Busan, παρουσίασε το RM16 N model concept, ένα πρωτότυπο με σπορ καταβολές και κεντρικά τοποθετημένο κινητήρα απόδοσης 295hp.

hyundai-rm16-n-concept

To Project RM (Racing Mid-Ship) ξεκίνησε το 2012 με στόχο την εξέλιξη και τη δοκιμή τεχνολογιών για οχήματα επιδόσεων, οι οποίες θα χρησιμοποιηθούν σε μελλοντικά μοντέλα της Hyundai. Το φετινό concept car παρουσιάζει πλήρως ανασχεδιασμένο και σημαντικά βελτιωμένο αεροδυναμικό πακέτο που ενισχύει τη σταθερότητα και την ψύξη ενώ του προσδίδει έντονα επιθετικό ύφος.

Η βάση για το RM16 είναι ένα αλουμινένιο space-frame το οποίο έχει ντυθεί με πάνελ από CFRP (carbon-fiber-reinforced-plastic)

Την κίνηση δίνει στους πίσω τροχούς ένας υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας 2.0 λίτρων T-GDI με απόδοση 295hp που συνεργάζεται με ένα μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων. Όπως και στα RM14 και RM15, η κατανομή βάρους είναι 43% εμπρός και 57% πίσω ενώ το κέντρο βάρους βρίσκεται σε απόσταση μόλις 500mm από το έδαφος.

Το όχημα εξοπλίζεται επίσης με ηλεκτρονικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθισης (E-LSD) που κατανέμει τη δύναμη ανάμεσα στους δύο πίσω τροχούς, και ένα ηλεκτρικό turbo για περισσότερη δύναμη και καλύτερη απόκριση από τον κινητήρα.

hyundai-rm16-n-concept (3)

Το πιο πρόσφατο πρωτότυπο RM16 είναι ο συνεχιστής των RM14 (2014) και RM15 (2015) τα οποία βασίζονταν επίσης στο Hyundai Veloster είναι όμως διθέσια, πισωκίνητα, με κεντρικά τοποθετημένο κινητήρα και σημαντικά μειωμένο βάρος.

hyundai-rm16-n-concept (4)

Το πίσω μέρος του RM16 όπως και ολόκληρο το αεροδυναμικό του πακέτο θα μπορούσε να χαρακτηριστεί κραυγαλέο, ειδικά για ένα μοντέλο μεγέθους μικρομεσαίου coupe. Φυσικά δεν υπάρχουν πλάνα για παραγωγή μιας τέτοιας “ακραίας” έκδοσης του Veloster, όμως μετά και τη συμμετοχή της εταιρείας στο WRC με το i20 και την ίδρυση του τμήματος N, όλα μπορούμε να τα περιμένουμε!



Facebook Comments