Menu

Η Ford Ετοιμάζεται για το Goodwood

Ο Σεμπάστιαν Φέτελ πιστεύει ότι η Φόρμουλα 1 έχει χάσει το δρόμο της…

Δείτε πως Είναι να Κινείται Κανείς Αυτόνομα με ένα Tesla Model 3 (Video)

Οι Γυναίκες Αγαπούν το Επί Τροχών (Video)

previous arrow
next arrow
PlayPause
previous arrownext arrow
Shadow
Slider

Hyundai Ioniq Hybrid

22 Ιαν 2016

Hyundai Ioniq Hybrid

Ο ανταγωνιστής του Toyota Prius από την Hyundai

Η Hyundai ετοιμάζει εδώ και καιρό το μικρομεσαίο μοντέλο Ioniq, με το οποίο θέλει να ανταγωνιστεί το δημοφιλές Prius της Toyota, διεκδικώντας ένα μερίδιο από την πίτα των πωλήσεων των υβριδικών και ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Άλλοστε, σύμφωνα με τις δηλώσεις του Moon-Sik Kwon, αντιπρόεδρου του R&D Center της Hyundai Motor, η εταιρεία έχει στόχο να γίνει το νούμερο 2 στην αγορά των πράσσινων αυτοκινήτων παγκοσμίως, παρουσιάζοντας περισσότερα από 22 φιλικά στο περιβάλλον μοντέλα μέχρι το 2020.

hyundai-ioniq-1-1

Το όνομα Ioniq προέρχεται από τις λέξεις ion (ιόν) και unique (μοναδικό). Στο μέλλον, υπάρχουν σχέδια και για πλήρως ηλεκτροκίνητη έκδοση αν και προς το παρών δεν έχουμε περισσότερα στοιχεία για τα τεχνικά χαρακτηριστικά της.

Το αυτοκίνητο έχει χτιστεί σε μια νέα πλατφόρμα και θα διατίθεται σε τρεις εκδόσεις
Hybrid με κινητήρα βενζίνης και ηλεκτροκινητήρα
Plug-in Hybrid (HEV) επίσης με κινητήρα βενζίνης και ηλεκτροκινητήρα
Πλήρως ηλεκτροκίνητη

Αρχικά θα διατεθεί η υβριδική έκδοση με τον τετρακύλινδρο κινητήρα Kappa 1.6 λίτρων (104hp) και έναν ηλεκτροκινητήρα (43hp) που χαρίζουν στο μοντέλο συνδυαστική ισχύ 141PS και 265Nm ροπής. Η κίνηση μεταδίδεται στους εμπρός τροχούς μέσω ενός εξατάχυτου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη ενώ το πακέτο μπαταριών ιόντον λιθίου βρίσκεται κάτω από τις πίσω θέσεις οι οποίες αναδιπλώνονται πλήρως. Το Ioniq Hybrid μπορεί να ταξιδεύει αποκλειστικά με ηλεκτρική ενέργεια μέχρι την ταχύτητα των 120km/h και σύμφωνα με τη Hyundai θα είναι το πιο αποδοτικό μονοτέλο της κατηγορίας του.

hyundai-ioniq-3-1

Η σιλουέτα του Ioniq μοιάζει με των ανταγωνιστών του (Toyota Prius, Honda Insight και Chevrolet Volt), αφού όλα τα μοντέλα του είδους έχουν σχεδιαστεί με βασικό γνώμονα την αεροδυναμική απόδοση και την οικονομία. Χάρις σε αυτό το σχήμα, το μοντέλο της Hyundai επιτυγχάνει συντελεστή οπισθέλκουσας μόλις 0.24cd.

Σύμφωνα με την κορεάτικη εταιρεία, έχει γίνει προσπάθεια, πέραν της αποδοτικότητας, το μοντέλο να προσφέρει μια πιο σπορ οδηγική συμπεριφορά σε σύγκριση με τον ανταγωνισμό για αυτό και εξοπλίζεται με προγράμματα Eco και Sport στο κιβώτιο ταχυτήτων.

Για περεταίρω μείωση της κατανάλωσης, η Hyundai εξοπλίζει το Ioniq με ελαστικά χαμηλής τριβής, αποδοτικό σύστημα κλιματισμού και ειδικό πρόγραμμα στον πλοηγό που προβλέπει τις ενεργειακές ανάγκες ανάλογα με την κίνηση στους δρόμους και τον τύπο της διαδρομής και διαχειρίζεται ανάλογα τους πόρους.

Φυσικά το βάρος έχει κρατηθεί όσο το δυνατόν χαμηλότερα με χάλυβα υψηλής αντοχής για τα δομικά μέρη του πλαισίου και αλουμίνιο για τα υπόλοιπα, ενώ στο πλαίσιο φιλικότητας προς το περιβάλλον έχουν χρησιμοποιηθεί ελαφριά ανακυκλώσιμα υλικά (για παράδειγμα οι πόρτες είναι κατα 20% ελαφρύτερες χάρη σε ένα μείγμα ανακυκλώσιμου πλαστικού, ξύλου σε σκόνη και υφαιστιακών πετρωμάτων).

ioniq-a-leap-forward-for-hybrid-vehicles-interior-1

Στο εσωτερικό, όπως σε όλα σχεδόν τα σύγχρονα αυτοκίνητα, η οθόνη 7 ιντσών υποστηρίζει Apple CarPlay και Android Auto, προσφέρεται ασύρματη φόρτιση συσκευών και όλα τα συστήματα ασφαλείας και υποβοήθησης του οδηγού (έλεγχος τυφλού σημείου, αυτόνομο φρενάρισμα σε περίπτωση ανάγκης, διατήρηση λωρίδας κ.α.)

hyundai-ioniq-2-1

Η επίσημη παρουσίαση του Ioniq θα γίνει τον Μάρτιο στις εκθέσεις της Γενεύης και της Νέας Υόρκης, αφού η Hyundai σκοπεύει να το διαθέσει σε Ευρώπη και Αμερική αλλά και σε “τοπικές” Ασιατικές αγορές ξεκινώντας από την πατρίδα της την Κορέα.


Facebook Comments