Menu

Bentley Continental GT Number 9 by Mulliner – Σπάνια εξ ορισμού

“2020: Η Οδύσσεια του Οχήματος” (Poll)

Χαζεύοντας την μοναδική Pagani Zonda Riviera…

Ο Chris Harris και η Porshce 919 Hybrid! (Video)

previous arrow
next arrow
PlayPause
previous arrownext arrow
Shadow
Slider

Hyundai i30 N με εργοστασιακή εγγύηση και για χρήση σε πίστα;

20 Φεβρουάριος 2018

Hyundai i30 N: Ισχύει άραγε εγγύηση για χρήση σε πίστα;

Τι λένε λοιπόν οι Κορεάτες

Ως γνωστόν, όλοι όσοι έχουν ένα αυτοκίνητο με κάποιες παραπάνω δυνατότητες, τους αρέσει να το βάζουν στην πίστα, είτε αυτή είναι τα Μέγαρα, είτε είναι οι Σέρρες, είτε οποιαδήποτε άλλη για να το τρέξουν. Δεν το κάνουν για να το δοκιμάσουν αν αντέχει! Το κάνουν γιατί τους αρέσει και θέλουν να δουν και τις δικές τους ικανότητες και του αυτοκινήτου. Δε γίνεται, ένας petrolhead να μην έχει μπει σίγουρα μία φορά σε πίστα με το δικό του όπλο.

ass2

Bad ass το i30 N με κύριο χαρακτηριστικό τον όμορφο και διακριτικό διαχύτη, αλλά και τις δύο εξατμίσεις, στοιχεία που του δίνουν μία πολύ σπορ εικόνα. Και δικαίως!

track

Από την άλλη υπάρχει ο εξής φόβος: <<Μήπως το χαλάσω; Μήπως το πιέσω και μου βγάλει κάποια ζημιά και δεν έχω και να την πληρώσω στο τέλος;>> Η απάντηση είναι ότι σε γενικές γραμμές…ναι υπάρχει ο κίνδυνος να πιεστεί το αυτοκίνητο τόσο που να βγάλει μία ζημιά. Άλλωστε, τα αυτοκίνητα παραγωγής δεν είναι αγωνιστικά, ούτε είναι φτιαγμένα για πίστα. Έχουν όμως μερικές παραπάνω δυνατότητες από κάποια πιο απλά και πιο συμβατικά αυτοκίνητα.

hyundai-i30-n

Για να επανέλθουμε όμως, αν το όπλο σου είναι το i30 N, τότε δεν έχεις να φοβάσαι κάτι (με ρέγουλα όμως!). Το i30 N έχει δοκιμαστεί σε συνθήκες πίστας και πιο συγκεκριμένα έχει συμπληρώσει 16.000 χιλιόμετρα δοκιμών στο περίφημο Nurburgring. Η εταιρία είναι σίγουρη για το προϊόν της, αλλά αυτό που λέει είναι το εξής: <<a casual track day, but not an all-out race>>. Όπως καταλαβαίνετε, εννοεί ότι το αυτοκίνητο θα αντέξει σε ρυθμούς ενός τυπικού track day κι όχι σε ρυθμούς F1!

engine

Οπότε, αν είσαι κάτοχος ενός i30 N μπορείς να οδηγήσεις άφοβα σε ρυθμούς track day. Εδώ αξίζει να πούμε ότι η βασική του έκδοση έχει κινητήρα 2.0 λίτρων με ιπποδύναμη 247 ίππους, ενώ η Ν Performance έχει 275 ίππους. Επίσης, έχει 3 mode οδήγησης: Eco, Normal, Sport. Στην Ν Performance υπάρχει και 4η ρύθμιση η Sport+. Η επιτάχυνση μέχρι τα 100 έρχεται σε 6.1 δεύτερα.

Επομένως, μπορούμε και πίστα, αλλά με προσοχή κι όχι υπερβολές. Προσέχουμε για να έχουμε!

Facebook Comments