Menu

Δέκα ιδιαίτερα τιμόνια που αγαπήσαμε (νο2)

Άσε το SUV και πιάσε το…κάμπριο

Ένα “σαν καινούργιο “Bulli πωλείται για 69.000 ευρώ

Δες πως κατασκευάζεται η Ducati των 100.000 ευρώ (video)

previous arrow
next arrow
PlayPause
previous arrownext arrow
Shadow
Slider

Η νέα BMW Σειρά 4 Coupe παρουσιάστηκε

02 Ιούν 2020

Η νέα BMW Σειρά 4 Coupe παρουσιάστηκε

Και η νέα μάσκα θα συζητηθεί πολύ

Μετά από πολύ αναμονή και διαρροές φωτογραφιών, η νέα τεσσάρα κουπέ της BMW έκανε την εμφάνιση της και όπως είναι λογικό τα βλέμματα τράβηξε η νέα μάσκα.

Τα χαρακτηριστικά “νεφρά” της Βαυαρικής φίρμας έχουν μεγαλώσει αισθητά προσδίδοντας τον απαραίτητο δυναμισμό που χρειάζεται η κατηγορία.

Εκατέρωθεν της μάσκας, έχουν τοποθετηθεί οι τεράστιες εισαγωγές αέρα, που θα βρίσκονται στις σπορ εκδόσεις, ενώ στις απλές θα είναι αρκετά πιο διακριτικές.

Τα λεπτά φωτιστικά σώματα είναι τύπου full LED ενώ στον προαιρετικό εξοπλισμό θα υπάρχουν και Adaptive LED αλλά και Laserlight.

To θετικό στην εμφάνιση της είναι ότι έχει διαφοροποιηθεί αρκετά σε σχέση με την τετράπορτη τριάρα, στο εμπρός τμήμα και θυμίζει από τα πλάγια ακι προς τα πίσω μία baby 8 series coupe.

Οι διαστάσεις της 4 Coupe έχουν αυξηθεί σε σχέση με την προκάτοχο της και συγκεκριμένα κατά 128 χλστ. στο μήκος και 27 χλστ. στο πλάτος. Έτσι, το συνολικό της μήκος φτάνει τα 4.768 χλστ. και το πλάτος τα 1.852 χλστ. Το μεταξόνιο της έχει πάρει +41 χλστ. αγγίζοντας τα 2.851 χλστ. ενώ και τα μετατρόχια έχουν μεγαλώσει.

H ακαμψία του πλαισίου έχει αυξηθεί ενώ η αναλογία βάρους είναι η ιδανική 50:50 εμπρός – πίσω.

Στο εσωτερικό λίγες είναι οι διαφορές στο αισθητικό κομμάτι σε σχέση πάντα με την σειρά 3. Στο κέντρο του ταμπλό υπάρχει μία οθόνη αφής 10.25 ή 12,3 ιντσών, αναλόγως την έκδοση και ο πίνακας οργάνων είναι ψηφιακός με οθόνη 12,3 ιντσών.

Στους κινητήρες οι επιλογές θα είναι αρκετές τόσο σε πετρελαιοκινητήρες όσο και σε βενζινοκινητήρες ενώ διαθέσιμοι θα είναι και με ήπια υβριδικά συστήματα.

Ένας τετρακύλινδρος βενζινοκινητήρας των 2,0 λίτρων θα βρίσκεται κάτω από το καπό της έκδοσης 420i και θα αποδίδει 184 ίππους και 300 Nm ροπής και θα χρειάζεται 7,5 δεύτερα για το σπριντ των 0-100 χλμ/ώρα.

Μία ισχυρότερη έκδοση του ίδιου κινητήρα θα φοράει η 430i και θα αποδίδει 258 ίππους και 400Nm ροπής με τα 100χλμ/ώρα από στάση να έρχονται σε 5,8 δευτ.

Μέχρι την εμφάνιση της M4 coupe, η M440i xDrive θα είναι η πιο δυνατή έκδοση βενζίνης. Ο τρίλιτρος εξακύλινδρος σε σειρά κινητήρας θα διαθέτει ένα ήπιο υβριδικό σύστημα 48V και θα αποδίδει 375 ίππους και 500Nm ροπής. Αυτό θα είναι αρκετό για να επιταχύνει στα 100 χλμ/ώρα σε μόλις 4,5 δευτ. με την τελική να περιορίζεται στα 250 χλμ/ώρα.

Η πιο προσιτή πετρελαιοκίνητη 420d (και xDrive) θα φοράει τον τετρακύλινδρο κινητήρα των δύο λίτρων, απόδοσης 190 ίππων και 400Nm ροπής και θα συνεργάζεται με ήπιο υβριδικό σύστημα 48V.

Τέλος θα υπάρχουν δύο εκδόσεις που θα φοράνε έναν εξακύλινδρο σε σειρά πετρελαιοκινητήρα 3,0 λίτρων. Η ισχύς του θα ξεκινάει από τους 286 ίππους και τα 650 Nm ροπής, στην 430d xDrive και θα φτάνει τους 340 ίππους και τα 700 Nm στην έκδοση M440d xDrive. Και τα δύο σύνολα θα διαθέτουν ένα ήπιο υβριδικό σύστημα 48V.

Αν ψάχνεις για μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων ξέχνα το, τουλάχιστον για τώρα, καθώς όλες οι τεσσάρες κουπέ θα είναι διαθέσιμες με το αυτόματο κιβώτιο Steptronic των 8 σχέσεων.

Γράφει ο Θανάσης Τζιόβας

Facebook Comments