Menu

Η ABT μεταμορφώνει το Audi RS4 Avant

BMW M8 Competition vs M2 Competition (video)

Δοκιμή: Skoda Scala 1.6 TDI 116 PS

Δοκιμή: Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 CVT

previous arrow
next arrow
PlayPause
previous arrownext arrow
Shadow
Slider

Πατέντα της Google για την προστασία πεζών

23 Μαΐ 2016

Πατέντα της Google για την προστασία πεζών

μια ειδική επίστρωση κρατά τον πεζό κολλημένο με το όχημα μετά τη σύγκρουση.

H Google κατοχύρωσε μια ιδιαίτερη πατέντα που αφορά τη σύγκρουση αυτοκινήτου με πεζούς και έχει στόχο τη μείωση των θανατηφόρων ατυχημάτων αυτού του είδους. Σύμφωνα με τις έρευνες της εταιρείας, έχει φανεί ότι πολλές φορές ο πεζός δέχεται το θανατηφόρο χτύπημα ή τραυματίζεται σοβαρά μετά από την πτώση από ύψος ή τις δευτερεύουσες συγκρούσεις που λαμβάνουν χώρα μετά την αρχική σύγκρουση και εκτόξευση του.

Google Patent pedestrians (2)

Μια ειδική επίστρωση στο εμπρός μέρος του αυτοκινήτου θα κρατά τον πεζό κολλημένο στο όχημα μετά τη σύγκρουση, αποτρέποντας την εκτόξευση του σε μεγάλη απόσταση και προς άλλα πιθανά εμπόδια που θα μπορούσαν να τον τραυματίσουν θανάσιμα.

Google Patent pedestrians (1)

 

Η φωτογραφίες προέρχονται από το U.S. Patent and Trademark Office (USPTO) και μας παρουσιάζουν τη λειτουργία της πατέντας. Ο εμπρός προφυλακτήρας, το καπό και τα πλευρικά πάνελ του αυτοκινήτου έχουν καλυφθεί με την κολλητική επίστρωση και ένα προστατευτικό κάλυμμα που σπάει κατα τη σύγκρουση με τον πεζό, ο οποίος κολλάει πάνω στο όχημα μέχρι αυτό να σταματήσει με ασφάλεια.

Παρόλο που η εταιρεία έχει εξελίξει σημαντικά την τεχνολογία αισθητήρων, αναγνώρισης εμποδίων και αυτόνομου φρεναρίσματος στα οχήματα που υποβάλλονται αυτό τον καιρό σε δοκιμές, πάντα υπάρχει ο κίνδυνος για απρόβλεπτα ατυχήματα και έτσι, ο τεχνολογικός κολοσσός δεν σταματά να δουλεύει πάνω σε οποιαδήποτε νέα ιδέα που θα συμβάλλει στην οδική ασφάλεια. Φυσικά, όπως με κάθε κατοχύρωση πατέντας, δεν είναι σίγουρο ότι η συγκεκριμένη τεχνολογία θα χρησιμοποιηθεί και σε πραγματικές συνθήκες.

Το θέμα της ασφάλειας των πεζών έχει λάβει μεγάλη έκταση μέσα στα τελευταία χρόνια με την προσθήκη ειδικών δοκιμών πρόσκρουσης στο “μενού” της Euro NCAP (περισσότερα εδώ). Όλα σχεδόν τα νέα μοντέλα έρχονται με συστήματα αποφυγής σύγκρουσης που συνδυάζουν αισθητήρες και κάμερες, σταματώντας αυτόματα όταν αναγνωρίσουν κάποιο κινούμενο ή σταθερό εμπόδιο στην πορεία του οχήματος.

Επίσης, οι νέες προδιαγραφές για βελτίωση της ασφάλεια των πεζών, έχουν επηρεάσει σημαντικά τον σχεδιασμό των νέων μοντέλων και ιδιαίτερα το ύψος της μάσκας, ενώ εταιρείες όπως η Volvo (αερόσακος πεζών), η Jaguar και η Mercedes-Benz (πτυσσόμενο καπό) έχουν περάσει στην παραγωγή ενδιαφέρουσες λύσεις για την ελαχιστοποίηση των επιπτώσεων μιας πιθανής σύγκρουσης.



Facebook Comments