Menu

Η McLaren και η κρυφή σχέση της με την BMW M5

Aston Martin Valkyrie: Επιτέλους έκανε το ντεμπούτο της + (Video)

Μία σπάνια Ferrari 250 GT Series I Cabriolet ψάχνει ιδιοκτήτη

Νέο KIA Sportage 48V Hybrid

previous arrow
next arrow
PlayPause
previous arrownext arrow
Shadow
Slider

Η Ιταλική Puritalia Ξαναχτυπά με ένα Πανέμορφο Κουπέ!

14 Μαρ 2019

Η Ιταλική Puritalia Ξαναχτυπά με ένα Πανέμορφο Κουπέ!

Παρουσιάστηκε στην Γενεύη, μία κομψή Ιταλίδα με 965 άλογα και 1.248 Nm ροπής…

Η έκθεση αυτοκινήτου στη Γενεύη συνεχίζει να μας δίνει νέα και εντυπωσιακά μοντέλα από όλες τις εταιρίες που συμμετέχουν. Μία από αυτές είναι η μικρή ιταλική Puritalia με έδρα στην όμορφη πόλη της Νάπολη.

Ίσως κάποιοι να έχετε ξανακούσει για την εταιρία αφού το 2012 είχε παρουσιάσει ένα πολύ ιδιαίτερο αυτοκίνητο, την 427.

Εκείνο το μοντέλο ήταν ένα πρώτο δείγμα γραφής των ικανοτήτων της ιταλικής φίρμας καθώς ήταν εξοπλισμένο με ένα υπετροφοδοτούμενο V8 μοτέρ 5 λίτρων απόδοσης 605 ίππων με πολύ δυνατές επιδόσεις.

Ερχόμαστε στο σήμερα, στη Γενεύη. Η Puritalia έχει φέρει στην έκθεση το νέο της μοντέλο που ακούει στο όνομα Berlinetta. Πρόκειται για ένα σπορ κουπέ υβριδικό μοντέλο με συνολική απόδοση 965 ίππων και 1248 Nm ροπής! Όλη αυτή η δύναμη προέρχεται από ένα συνδυασμό ενός 5λίτρου V8 κινητήρα και ενός ηλεκτροκινητήρα τοποθετημένο στον πίσω άξονα της Berlinetta. Η αλουμινένια μηχανή έχει κατασκευασθεί από μια ανεξάρτητη αμερικανική εταιρία και είναι ρυθμισμένη να αποδίδει 750 άλογα και 878Nm ροπής.

Εννοείται ότι καθώς το αυτοκίνητο θα βγει μόνο σε 150 αντίτυπα, οι αγοραστές μπορούν να το παραμετροποιήσουν όπως θέλουν οι ίδιοι.

Για παράδειγμα υπάρχει δυνατότητα να γράψουν ακόμη και το όνομα τους πάνω στο μπλοκ του κινητήρα!

Τα υπόλοιπα 215 άλογα και 370 Nm ροπής παράγονται από τον ηλεκτρικό κινητήρα που έχει κατασκευαστεί στην Αγγλία από τη Yasa. Μάλιστα απαιτείται φόρτιση του κανονικά σε εξωτερική παροχή και όχι με το γνωστό αντίστροφο τρόπο μέσω της ΜΕΚ όπως σε άλλες εταιρίες. Η μπαταρία είναι βάρους 25 κιλών, χωρητικότητας 700 volt δίνοντας μια μικρή αυτονομία μόλις 20 χιλιομέτρων στη Berlinetta. Παράλληλα, για να φορτιστεί στο σπίτι χρειάζονται περίπου 3 ώρες.

Συνδυαστικά οι 2 κινητήρες κινούν το ιταλικό κουπέ με τελική ταχύτητα που φτάνει τα 335 χλμ ενώ για το 0-100 απαιτούνται μόλις 2.7’’. Καθόλου άσχημα!

Πάνω στη Berlinetta έχουν ενσωματωθεί τεχνολογίες απομακρυσμένης πρόσβασης για βελτίωση της αυτονομίας της μπαταρίας και της συνολικής οδηγικής εμπειρίας. Αυτομάτως στέλνονται δεδομένα στην εταιρία για την κίνηση στο δρόμο, για τις τρέχουσες καιρικές συνθήκες και για την κατάσταση του δρόμου. Αυτές οι πληροφορίες αναλύονται απ΄ τους server της Puritalia και στέλνονται πίσω στο αυτοκίνητο σε real-time χρόνο για την εξοικονόμηση ηλεκτρικής ενέργειας.

Στα σημαντικά για εμάς τώρα, υπάρχουν 3 προγράμματα οδήγησης, Sport, Corsa και Epower.

Φυσικά μας ενδιαφέρει περισσότερο το Corsa αφού εκτός του σαφή πισταδόρικου προσανατολισμού που αποκτά το αυτοκίνητο, αλλάζει και ο ήχος της εξάτμισης αποκτώντας περισσότερο μπάσα και σπορτίφ χροιά. Εκεί υπάρχει και η επιλογή μέσω ενός μπουτόν στην κεντρική κονσόλα ο ηλεκτροκινητήρας να παράγει 370 Nm ροπής για 45 δευτερόλεπτα δίνοντας ένα σημαντικό overboost όταν απαιτείται. Κάτι σαν DRS της Formula 1 δηλαδή! Βέβαια σε τέτοιες ταχύτητες χρειάζονται και αντίστοιχα δυνατά φρένα. Για αυτά φροντίζει η Brembo με 6πίστονες δαγκάνες στους μπροστινούς δίσκους και 4πίστονες πίσω.

Ένα τέτοιο supercar όπως η Berlinetta οφείλει να χρησιμοποιεί εξωτικά υλικά για να επιτύχει ελαφρύτερο βάρος και μεγαλύτερη ακαμψία αμαξώματος.

Έτσι, το πλαίσιο είναι από ανθρακόνημα ενώ ο αλουμινένιος V8 είναι τοποθετημένος εμπρός με το 7τάχυτο σασμάν να βρίσκεται πίσω ώστε να επιτευχθεί η απόλυτη κατανομή βάρους για σωστή οδηγική συμπεριφορά. Το κιβώτιο ταχυτήτων είναι ότι καλύτερο αφού οι σχέσεις αλλάζουν μετα paddles που υπάρχουν πίσω από το τιμόνι προσθέτοντας άλλη μια σπορ πινελιά στη Berlinetta.

Στο εσωτερικό κυριαρχεί η πολυτέλεια καθώς έχει γίνει εκτεταμένη χρήση δέρματος ενώ τα κλασικά αναλογικά χειριστήρια έχουν αντικατασταθεί από μια τεράστια οθόνη 12.3 ιντσών τοποθετημένη κάθετα στο κέντρο του ταμπλό.

Η Puritalia έχει ορίσει την τιμή της Berlinetta στα 553.000 ευρώ, περιορίζοντας πολύ το target group πελατών της, είναι η αλήθεια. Σαν συλλεκτικό μοντέλο που είναι, ο κάθε υποψήφιος πελάτης μπορεί να κόψει και να ράψει το αυτοκίνητο στα μέτρα του αλλά και πάλι πιστεύουμε ότι η ιταλική φίρμα ίσως αργήσει να βρει αγοραστές και για τα 150 αντίτυπα της. Αλλά και πάλι, περί ορέξεως…

 

Team Ε.Τ.



Facebook Comments