Menu

Αυτό δεν χάνεται με τίποτα: ένα Audi S6 Plus V8 στο σφυρί

Αφιέρωμα: Η Alfa Romeo 6C Villa d’Este

Macan Turbo vs Audi RSQ3 vs Stelvio Quadrifoglio (video)

Ford Mustang Shelby GT500 vs Chevrolet Corvette C8 (video)

previous arrow
next arrow
PlayPause
previous arrownext arrow
Shadow
Slider

Η νέα μάρκα Genesis απο τη Hyundai

12 Νοέ 2015

Η νέα μάρκα Genesis απο τη Hyundai

Μια νέα θυγατρική με στόχο την παγκόσμια αγορά πολυτελών οχημάτων

Η Hyundai ανακοίνωσε τη νέα premium μάρκα της με το όνομα Genesis η οποία θα λανσάρει έξι νέα μοντέλα μέχρι το 2020.

Hyundai Genesis G90

Η επερχόμενη ναυαρχίδα G90 με τη χαρακτηριστική γρίλια και το νέο έμβλημα να δεσπόζει στο εμπρός μέρος. Εμφανής η προσπάθεια της εταιρείας να βελτιώσει την εμφάνιση των μοντέλων της δίνοντας τους πολυτελή χαρακτήρα και μια αθλητικότητα στο σχεδιασμό.

Το πρώτο νέο μοντέλο της Genesis θα είναι η ναυαρχίδα G90, ένα πολυτελές σεντάν που θα αντικαταστήσει τη σημερινή πισωκίνητη λιμουζίνα Hyundai Equus η οποίο από το 2009 βρίσκεται στη δεύτερη γενιά της και αποτελεί ανταγωνιστή των BMW 7 series, Mercedes-Benz S-Class, Audi A8, Lexus LS κ.α. Το δεύτερο μοντέλο θα είναι μια ελαφρώς ανανεωμένη έκδοση του επίσης πισωκίνητου sports sedan Hyundai Genesis το οποίο θα μετονομαστεί σε G80 ενώ αναμένεται να δούμε και κάποια coupe εκδοχή του.

Όπως αναφέρει στην ανακοίνωσή της η εταιρεία, τα οχήματά της θα εστιάζουν “Human-Centered Technology” (τεχνολογία με ανθρωποκεντρική προσέγγιση) και τα “Driving Dynamics” (δυναμική οδηγική συμπεριφορά) ενώ η σχεδιαστική ταυτότητα θα ακολουθεί το πνεύμα “Athletic Elegance” (αθλητική κοψμότητα).

51338d2d-9352-4582-9967-05438af88933

Το λογότυπο της νέας εταιρείας είναι στην ουσία μια εξελιγμένη μορφή του εμβλήματος που συναντούσαμε στο μοντέλο Hyundai Genesis. Το όνομα Genesis (Γένεση) επιλέχθηκε για να σηματοδοτήσει την είσοδο του brand στην παγκόσμια αγορά πολυτελών αυτοκινήτων. Αρχικά η νέα μάρκα θα κάνει το ντεμπούτο της στις αγορές της Κορέας, της Κίνας, της Βόρειας Αμερικής και της Μέσης Ανατολής ενώ στη συνέχεια θα επεκταθεί σε Ευρώπη και άλλα μέρη της Ασίας.

Εδώ και καιρό βλέπαμε ίχνη της διάθεσης που είχε η κορεάτικη εταιρεία να αυτονομήσει τα πολυτελή μοντέλα της αφού τα δύο μεγάλα πολυτελή sedan της είχαν εξ’αρχής απωλέσει το έμβλημα της Hyundai και μάλιστα το μικρότερο εκ των δύο Hyundai Genesis, στη δεύτερη γενιά του απέκτησε τη γρίλια-σήμα κατατεθέν των μοντέλων της νέας θυγατρικής.

Η Hyundai με αυτή την κίνηση στοχεύει σε μια πιο ξεκάθαρη εικόνα για τα premium μοντέλα, που να μην συγχέεται με αυτή των πιο προσιτών και καθημερινών μελών της γκάμας της. Η Genesis δηλαδή είναι για την Hyundai κάτι αντίστοιχο με τη Lexus της Toyota, την Acura της Honda και την Infinity της Nissan.

Luc-Donckerwolke-01

Ο Luc Donckerwolke είναι η δεύτερη μεγάλη μεταγραφή της Hyundai από το VW Group μετά τον Peter Schreyer που με τη δουλειά του μεταμόρφωσε την εικόνα της KIA. Να θυμίσουμε ότι πριν από λίγους μήνες ο Donckerwolke ήταν επικεφαλής σχεδιασμού στη Bentley, οπότε γνωρίζει πολύ καλά από σχεδιασμό πολυτελών αυτοκινήτων!

Υπεύθυνος σχεδιασμού του τμήματος Prestige Design Division που θα αναλάβει τα μοντέλα της νέας μάρκας από τα μέσα της ερχόμενης χρονιάς, θα είναι ο Luc Donckerwolke ο οποίος πρόσφατα άφησε τη θέση του στο VW Group όπου ήταν υπεύθυνος για το σχεδιασμό των Audi, Bentley, Lamborghini, Seat και Skoda.

Ο Peter Schreyer, πρόεδρος και υπεύθυνος σχεδιασμού όλου του Ηyundai Motor Group (που περιλαμβάνει Hyundai, Kia, Genesis) θα επιβλέπει τη δουλειά του Prestige Design Division.

Hyundai Genesis G90 side

Είναι αξιόλογη η προσπάθεια της Genesis όσον αφορά το σχεδιασμό της ναυαρχίδας της G90 που δείχνει σύγχρονη, ισορροπημένη, σπορ και πολυτελής αν και δεν μπορούμε να κρίνουμε αντικειμενικά από τα σκίτσα. Oι “κακές γλώσσες” θα πουν ότι γραμμή του πίσω παραθύρου θυμίζει Bentley, το πίσω μέρος Mercedes-Benz, τα φωτιστικά σώμματα μοιάζουν με της BMW 7 series και η γρίλια έχει ένα άρωμα από Audi όμως μην ξεχνάμε ότι δεν υπάρχει παρθενογένεση, ειδικά σε αυτές τις κατηγορίες…



Facebook Comments